Jeśli jesteś bohaterem i wybrać bonus przed meczem, to zdecydować, w góry, na podstawie pierwszych kilku tygodni od strzelanek i miłośników jazdy konnej. Dla małych opcji jest najlepsza Valesca która prowadzi do kilkunastu lub dwóch łuczników i daje im zwiększyć prędkość, to lepiej wziąć bonus złota lub artefakt. Dla opcji preferowanej Kawalerii Tiris / Turis (Tyris), które oprócz zwiększenia prędkości (w przypadku kawalerii oznacza także wzrost szkód) ma tylko taktykę, która pozwala jeźdźcy umieścić najkorzystniejszy sposób wyboru zyskownych zasoby bonusowe.
Uniwersalny charakter zarówno taktyka jest Sir Mullen. Aby wspierać potrzebę dyplomacji Adele.
Lędźwie / Loynis czyni cuda poprzez swoją modlitwę, ale przed wodą ekspertów czarów magii drogo go kosztuje, a więc mogą być używane tylko w rzadkich walkach. Dlatego też, z uwagi na szybki rozwój bezpiecznego korzystania z bohaterów, którego specjalnością, choć nie tak strome, ale jest przydatna w każdej bitwie tydzień pierwszy.
ograniczenie złożoności, czy karta nie jest bardzo obszerna informacja r. zasoby użyteczne Kaitlin (Caitlin) z jego codziennego 350 złota i many zwiększone . I, oczywiście, jako drugi znak jest zawsze pożądana. - Na początku gry nie ma dodatkowych pieniędzy
Gdy opierając się na strzelców wiążącej poza standardowe zakup drugiego lub trzeciego bohatera poprawia łuczników do strzelanek na dzień pierwszego lub drugiego (tak jak na szczęście obudowa są łucznicy). 20-30 łucznicy pod dowództwem Valesca - jest to bardzo przyzwoity moc, i jeśli masz szczęście, aby dostać drugi trzeci znak gryfy, piekło psy, wilki zawodnicy lub centaury, że Pikinierzy w armii i nie może, zwiększenie mobilności, bez uszczerbku dla penetracji . Większość neutralnych 2/01 poziomy przechodzą bez problemów, małe oddziały piechoty spowolnić do wyższych poziomów dendroids również strzał. Umiejętność przekazać strzelców 04/3 poziomach w zależności od ich liczby i ich zdolności do blokowania wrogich jednostek. Jeśli nie włączyć kolei - atak zazwyczaj nie ma sensu, za szybko topi nasze ręce w pojedynku. Więc okazja do przekazania ulotek całkowicie zależy, może obejmować strzelców piechoty przed osiągnięciem jest wrogiem (z taktyki umiejętności, oczywiście, przejść wszystkie cztery pierwsze poziomy, z wyjątkiem, być może, lepsze wampiry weighable ilościach i małych grup pięciu poziomach - również .)
w mieście w pierwszej szermierzy przebudowany tydzień i, w zależności od dostępności zasobów lub gryfa, czy mnisi, jak również na specjalne Cytadela i szczęścia - lock. W rezultacie, w drugim tygodniu w 50-60 Valesca strzelców gryfy przykryciem, lub 40-50 i 6-9 strzelców mnichów, które ponownie wystarczy wygrać niemal każdą bitwę w tych dniach.
gdy powołując się na kawalerii (jest to również stawka dla szybkiego zwycięstwa, czyli pęd) w mieście przebudowany Forge, szermierzy, stajnie, oraz wreszcie upragnione kawalerzystów. Utrata 2-3 dni po otrzymaniu siłę uderzeniową, w porównaniu z małym wersji - paskudne rzeczy, jest też trochę nieprzyjemne i rozstrojenie zależność z drzewa, które powinny aż 35 jednostek.Oczywiście, że drzewo jest często na mapie, ale jeśli to nie wystarczy - to jest złe dla wysokiej złożoności. Ale jeśli wszystko się razem - jesteśmy złoty. Tyrystorowy z dwoma jeźdźców bezstratnego wygrywa neutralnych, które Valesca Strzałka lub nie podejścia lub wygrywa z niedopuszczalnych strat. Tymczasem w mieście, generator pieniędzy, cytadela, a jeśli to możliwe - zamek. A ósmego dnia kawalerii jest 5-6 (w zależności od dostępności pieniędzy, aby zablokować), który na drugi tydzień to poważna armia.
Po uderzeniu w drogę armia pierwszym tygodniu, pierwszą rzeczą, którą trzeba budować - Budynek, przynosząc 1.000 złotych za dzień ( prefektura / Town Hall). Oczywiście, że byłoby lepiej, aby rozpocząć z nim, ale zazwyczaj strzałka pojawiła dni wcześniej, przed tydzień czas blokuje znacząco utracony dochód. Ale w wersji z jeźdźców, jeśli widział wokół trochę złota i skrzynie, lepiej jest odłożyć dzień ich wygląd mają nieco więcej złota, aby kupić do armii na pierwszy dzień drugiego tygodnia. Dla biednych sama karta pierwszy dzień w każdym przypadku trafia do generatora pieniędzy (decyzja podejmowana jest na wynikach inspekcji widocznego obszaru).
Oto dwa główne scenariusze. W ogóle, można przełączać się między nimi w dowolnym momencie, patrząc na sytuację z zasobów (i zawodnicy wciąż mogą przełączyć jeśli znaleziono stabilne pole, które natychmiast daje nam mistrzów). Wystarczy mała wersja dowolny znak, z wyjątkiem Valesca będą miały mniej strzelców, a zatem mniej penetracji w pierwszym tygodniu, a jeźdźcy bez premii i taktyka Tiris będzie trudniejsze do czynienia z wielu neutralnych (choć nadrabia Mullen.)
Ponadto, opcja Equestrian wymaga dobrej umiejętności taktyczne, opieki (bo utrata kawalerii bardzo ciężkie) i mocne nerwy (trzeba zachować spokój, nawet gdy zawodnik jest tylko 5-10 punktów życia pierwotnego 100). Wariant Rifle bezpieczniejsze i mniej wrażliwe na straty, a zatem łatwiejsze dla graczy nie jest szczególnie wykwalifikowanych (alternatywnie, można dodać do jeźdźców słabych jednostek, takich jak gryfy, lub pochodzą z czyjejś centaurów bohater, wilki, harpie, gargulce, żywiołaki powietrza, smoki, piekło Psy, które są kruszone, a następnie w pierwszym rzędzie ... one prawie nie spowalniać armii).
Kolejna strzelanina opcja przybliża do aniołów - jeśli zdarzy obfitości zasobów (czy gra jest na niskiej złożoności), może wtedy szermierze zamiast gryfy natychmiast zbudować magiczną gildii Mnisi i aniołów, a następnie dwóch aniołów w ósmym dniu - jest to absolutnie wspaniałe wojsko, można zorganizować marsz mapie. Jednakże, z opcją jeźdźców do aniołów, także można zminimalizować, jeżeli nagle odkryła osiągalny bogactwo po szermierzy lub stabilnym (teoretycznie nawet gdy zawodnicy mogą zarządzać umieścić gildii, mnichów i aniołów, ale to wymaga zupełnie szalone karty bogactwo, albo grać na najbardziej niska złożoność).
|
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz