piątek, 28 grudnia 2012

Restoration of Erathia Kampania 4- Oswobodzenie



Czwarta kampania w Heroes 3 – Odrodzenie Erathii jest bardzo różnorodna. Składa się z 4 poziomów. Nie są one bezpośrednio ze sobą powiązane, bohaterów w każdym dostajemy nowych. Jedyna rzecz (prócz fabuły) łącząca poziomy to artefakty, które możemy uzyskiwać od jasnowidzów. W efekcie w ostatnim poziomie mamy dostęp do 2 potężnych artefaktów. Kampania jest dosyć trudna, a wrogowie silni. Gramy zazwyczaj „dobrymi” zamkami, czyli Bastionem i Castle.




Poziom1- Bitwa o Steadwick

Heroes 3 Oswobodzenie - Bitwa o Steadwick

Pierwszy poziom zaczynamy posiadając 2 zamki- Castle i Forteca. Jako premię wybieramy oddział, z zamku, którym wolimy grać. Bohater z oddziałami z premii (Archanioły lub Tytany) powinien na początku jak najczęściej walczyć. Powierzchnia mapy to zielone tereny na zachodzie, brązowe na wschodzie oraz otoczone górami miasto Steadwick, które musimy zdobyć- aby zwyciężyć. Mamy jednego wroga- brązowego. Na początku najlepiej odkryć okoliczne tereny (cały lewy dolny róg mapy) i zbudować trochę budynków. Następnie udajemy się na wschód, w prawym dolnym rogu jest słaby zamek. Na północ od niego są silne zamki wroga- Inferno i Castle. Gdy przejdziemy przez garnizon na wschodzie mapy, odkryjemy tereny na zielonym tle. W lewym górnym rogu jest zamek Castle, a w prawym górnym Bastion. Po opanowaniu całej powierzchni dozbrajamy armię i ruszamy w podziemia- są 2 wejścia na wschodzie mapy. W podziemiach wróg ma 3 zamki typu Lochy, a najsilniejszy bohater wroga może być bardzo groźny. Po uporaniu się z podziemiami zostaje nam ostatnie miasto- Steadwick, na mapie zaznaczone niebieskim krzyżykiem. Można do niego dojść zachodnim wyjściem w podziemiach. Przed zakończeniem gry możemy wykonać misję jasnowidza- Statuetka Szczęścia jest u bohatera, który siedzi w więzieniu w lewym górnym rogu mapy. W nagrodę dostaniemy Order Męstwa. Zdobycie Steadwick prowadzi do kolejnego scenariusza.

Duży Rozmiar



Poziom2- Rozprawa z Diabłem

Rozprawa z Diabłem - Kampania Oswobodzenie w Heroes

Drugi poziom zaczynamy z 3 zamkami- 2 Castle na południu i 1 Bastion na północy. Na mapie bez podziemi jest jeden wróg- brązowy. Za zadanie mamy zdobyć miasto Kleesive. Wróg posiada 5 zamków typu Inferno, na szczęście słabo rozbudowanych. Nasze tereny to zielone i trawiaste tło (zachód), natomiast wroga spotkamy na przeklętych ziemiach zalanych lawą na wschodzie mapy. Misja nie jest zbyt trudna, najlepiej szybko zdobyć 4 zamki wroga połączone drogami. Ostatni zamek jest na przeklętych ziemiach na wschodzie. Po jego zajęciu przechodzimy do kolejnego etapu. Na mapie występuje kilka misji jasnowidzów.

Duży Rozmiar



Poziom3- Neutralne Wysiłki

Neutralne Wysiłki - Oswobodzenie

Zaczynamy w prawym górnym rogu. Mamy 3 zamki, od wroga odrodzeni jesteśmy 3 garnizonami na południu. Zamku typu Forteca nie warto rozbudowywać, gdyż jest tylko jeden taki na całej mapie. Armię opieramy na jednostkach zamku Castle. Mapa jest bagnista, bez podziemi. Mamy 2 wrogów (niebieski i purpurowy). Na mapie łącznie jest 9 zamków- 3 nasze, 2 neutralne Castle oraz zamki wrogów- 2 Cydatele i 2 Twierdze. Najwygodniej na początku zdobyć okoliczne tereny, a następnie zrobić przemarsz przez mapę od północnego zachodu na południe. W tym celu używamy zachodniego garnizonu, dwa pozostałe możemy zostawić dla własnej ochrony. Zdobywamy najpierw 2 Cytadele niebieskiego, później zamki w centrum mapy, i na koniec 2 Twierdze na południu. Na mapie występują monolity przejścia, lecz są usytuowane w zakamarkach. W prawym dolnym rogu mapy jest jasnowidz, który poprosi o Teleskop. Jeśli go nie mamy, nic się nie stanie, dobijamy więc wroga i przechodzimy do finałowej misji tej kampanii.

Duży Rozmiar



Poziom4- Tunele i Troglodyci

Tunele i Troglodyci - Kampania Oswobodzenie

Jako premię warto wziąć Nawigację, ewentualnie 3 Gildie Magów poziomu 1-go, po jednej na zamek. 3 zamki, które mamy różnią się od siebie typami, są to Castle, Bastion i Forteca. Nasze tereny to podłużna wyspa na zachodzie mapy. Na początku zajmujemy okoliczne kopalnie i zbieramy skarby, następnie to samo robimy w zachodnich podziemiach. Jeśli wybraliśmy specjalistę od nawigacji, możemy wysłać go na wody do zbierania. Na morzu jest dużo ciekawych rzeczy, a w centralnej jego części znajdziemy morskiego kartografa. Na południowej wysepce jest Latarnia Morska i czarny klucznik. Warto inwestować w zyski ze skarbnicy. Wróg ma 5 zamków typu Lochy- wszystkie w podziemiach. Obok każdego znajduje się zespół kopalń. Każdy zamek strzeżony jest przez wrogi garnizon. Gdy czujemy się już na siłach, zdobywamy zamek jeden po drugim, od zachodu na wschód. Wschodnia wyspa na powierzchni zawiera kopalnie i inne lokacje. Grę znacznie ułatwia czar Magiczny Portal oraz Wrota Wymiarów. Po zdobyciu kilku zamków wroga możemy zacząć rekrutować wojska z Lochów. Po wyeliminowaniu wroga kończymy kampanię.

Duży Rozmiar

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz