czwartek, 27 grudnia 2012

Obiekty na mapie przygody

Kopalnie

Tartak

Tartak
Działanie:
Dodaje dziennie 2 drewna

Złoże rudy

Złoże rudy
Działanie:
Dodaje dziennie 2 kamienie

Laboratorium

Laboratorium
Działanie:
Dodaje dziennie 1 uncję rtęci

Odkrywka siarki

Odkrywka siarki
Działanie:
Dodaje dziennie 1 uncję siarki

Kryształowa grota

Kryształowa grota
Działanie:
Dodaje dziennie 1 kryształ

Staw z klejnotami

Staw z klejnotami
Działanie:
Dodaje dziennie 1 klejnot

Kopalnia złota

Kopalnia złota
Działanie:
Dodaje dziennie 1000 sztuk złota

Opuszczona kopalnia

Opuszczona kopalnia
Działanie:
Dodaje dziennie losowo wybrany surowiec. Zawsze pilnowana przez losową liczbę Troglodytów
Spis treści

Obiekty na mapie przygody

Akademia wojskowa

Akademia wojskowa
Działanie:
Za opłatą 1000 sztuk złota do wyboru: +1 atak lub +1 obrona

Arena

Arena
Działanie:
Do wyboru: +2 obrony lub +2 ataku

Biblioteka oświecenia

Biblioteka oświecenia
Działanie:
Po wejściu do biblioteki bohater otrzymuje +2 do każdej podstawowej umiejętności. Jest tylko jeden warunek: musi on posiadać 10 stopień doświadczenia.

Bożek fortuny

Bożek fortuny
Działanie:
Dodaje 1 do szczęścia lub morali

Brama graniczna

Brama graniczna
Działanie:
Przejść przez bramę możesz dopiero po wcześniejszym nawiedzeniu "Namiotu klucznika"

Całun ciemności

Całun ciemności
Działanie:
Zasłania przeciwnikowi mapę w promieniu 20 pól od Całunu

Chata proroka

Chata proroka
Działanie:
Wchodząc do chatki proroka dostajesz misję, którą ci wyznacza mieszkaniec domku

Chata proroka

Chata proroka
Działanie:
Wchodząc do chatki proroka dostajesz misję, którą ci wyznacza mieszkaniec domku

Chata proroka

Chata proroka
Działanie:
Wchodząc do chatki proroka dostajesz misję, którą ci wyznacza mieszkaniec domku

Chatka maga

Chatka maga
Działanie:
Wchodząc do chatki maga zobaczymy "Oka maga" ukazujące tereny dookoła.

Chatka wiedźmy

Chatka wiedźmy
Działanie:
Po odwiedzeniu tego budynku, twój bohater nauczy się losowej umiejętności lub pozna lepiej umiejętność już posiadaną.

Czarny rynek

Czarny rynek
Działanie:
Na nim można kupić wybrany artefakt.

Drzewo wiedzy

Drzewo wiedzy
Działanie:
Za opłatą 2000 sztuk złota lub 10 klejnotów (czasem darmowo) bohater otrzymuje kolejny poziom doświadczenia.

Faktoria handlowa

Faktoria handlowa
Działanie:
Wymiana zasobów po zmniejszonych kosztach oraz sprzedanie zasobów za większą ilość złota.

Fabryka machin wojennych

Fabryka machin wojennych
Działanie:
Można kupić dowolną machinę wojenną

Fontanna fortuny

Fontanna fortuny
Działanie:
+1 szczęście podczas następnej walki.

Fontanna młodości

Fontanna młodości
Działanie:
+1 morale w następnej walce oraz zwiększa ruch bohatera o 4 punkty w ciągu 1 dnia.

Fort na wzgórzu

Fort na wzgórzu
Działanie:
Ulepsza jednostki naszego bohatera - stwory 1 poziomu za darmo, pozostałe za skromną opłatą

Garnizon

Garnizon
Działanie:
Czasem może być pilnowany przez stworzenia. W garnizonie można zostawiać swoje jednostki, aby pilnowały bramy.

Garnizon odporny na magię

Garnizon odporny na magię
Działanie:
W tym garnizonie nie można używać żadnych zaklęć.

Gildia najemników

Gildia najemników
Działanie:
Można wymienić jednostki na wybrany surowiec.

Grób wojownika

Grób wojownika
Działanie:
50% szans na znalezienie artefaktu o małej mocy, 30% szans na znalezienie artefaktu skarbów, 15% szans na znalezienie artefaktu o dużej mocy, 0,5% szans na znalezienie losowego reliktu. Po przeszukaniu morale obniżają się o 3.

Gwiazda

Gwiazda
Działanie:
Dodaje 1 do mocy

Kamienna wieża

Kamienna wieża
Działanie:
+1 do obrony

Kamień wiedzy

Kamień wiedzy
Działanie:
+1000 punktów doświadczenia

Kaplica magicznego słowa

Kaplica magicznego słowa
Działanie:
Możesz nauczyć się zaklęcia poziomu 1.

Kaplica magicznego symbolu

Kaplica magicznego symbolu
Działanie:
Możesz nauczyć się zaklęcia poziomu 2.

Kaplica magicznej myśli

Kaplica magicznej myśli
Działanie:
Możesz nauczyć się zaklęcia poziomu 3.

Karczma

Karczma
Działanie:
Możesz w niej kupić bohatera za 2500 sztuk złota.

Kartograf

Kartograf
Działanie:
Za opłatą 1000 złota otrzymujesz mapy, które odsłaniają całe podziemia.

Kartograf

Kartograf
Działanie:
Za opłatą 1000 złota otrzymujesz mapy, które odsłaniają cały ląd.

Kryjówka złodziei

Kryjówka złodziei
Działanie:
Ten budynek zawiera informacje o twoich wrogach: wskazuje najmocniejszego herosa wraz ze statystykami, klasyfikację posiadanych surowców, miast, bohaterów, obelisków, dochody, siłę armii, artefakty oraz pokazuje najmocniejszą jednostkę każdego wroga

Latarnia morska

Latarnia morska
Działanie:
Dzięki latarni twoje okręty mogą pływać dalej

Łabedzi staw

Łabedzi staw
Działanie:
+2 szczęście podczas następnej walki oraz usuwa ruch bohatera do końca dnia.

Magiczna studnia

Magiczna studnia
Działanie:
Przywraca wszystkie punkty magii.

Magiczne źródło

Magiczne źródło
Działanie:
Podwaja maksymalną liczbę punktów magii.

Mistyczny ogród

Mistyczny ogród
Działanie:
+500 złota lub 5 klejnotów.

Młyn wodny

Młyn wodny
Działanie:
Po odwiedzeniu dostajemy 500 sztuk złota. W następnych tygodniach dostarcza 1000 złota.

Monolity przejścia

Monolity przejścia
Działanie:
Dzięki tym monolitom bohater może się przemieszczać na mapie, może wracać (nie ma utraty jednostek jak w przypadku Wiru)

Monolity wejścia

Monolity wejścia
Działanie:
Dzięki tym monolitom bohater może przejść z jednego miejsca mapy do innego, ale nie może się wrócić (nie ma utraty jednostek jak w przypadku Wiru)

Namiot klucznika

Namiot klucznika
Działanie:
Wejście do namiotu umożliwia ci przejście przez Bramę graniczną oraz Strażnika granicznego

Oaza

Oaza
Działanie:
+1 morale w następnej walce oraz zwiększa ruch bohatera o 8 punktów w ciągu 1 dnia.

Obelisk

Obelisk
Działanie:
Odkrywa część układanki. W sumie jest ich 8 w różnych kolorach.

Obóz najemników

Obóz najemników
Działanie:
+1 do ataku

Obóz uchodźców

Obóz uchodźców
Działanie:
Raz na tydzień po odwiedzeniu możemy kupić losową jednostkę

Obserwatorium

Obserwatorium
Działanie:
Ujawnia mapę dookoła

Ogród objawienia

Ogród objawienia
Działanie:
Dodaje 1 do wiedzy

Oko maga

Oko maga
Działanie:
Pokazuje tereny dookoła siebie (żeby oko maga pokazało teren, musimy wcześniej odwiedzić "Chatkę maga")

Ołtarz ofiarny

Ołtarz ofiarny
Działanie:
Możesz wymienić artefakty na doświadczenie

Pobojowisko

Pobojowisko
Działanie:
+1 do szczęścia i morale oraz zwiększa ruch bohatera o 4 punkty w ciągu jednego dnia.

Sanktuarium

Sanktuarium
Działanie:
Zatrzymując się w sanktuarium wrogie oddziały nie mogą cię zaatakować

Stajnie

Stajnie
Działanie:
Zwiększa ruch bohatera o 6 punktów do końca tygodnia oraz ulepsza Kawalerzystów do Czempionów.

Stara szopa

Stara szopa
Działanie:
Od 1 do 4 losowych zasobów.

Strażnik granicy

Strażnik granicy
Działanie:
Przejść przez granicę możesz dopiero po wcześniejszym nawiedzeniu "Namiotu klucznika"

Szkoła magii

Szkoła magii
Działanie:
Za opłatą 1000 sztuk złota do wyboru: +1 moc lub +1 wiedza

Świątynia

Świątynia
Działanie:
Zwiększa twoje morale o 1

Tabliczka

Tabliczka
Działanie:
Zawiera informację (nie jest nigdy pilnowana przez stwory)

Uniwersytet

Uniwersytet
Działanie:
Za opłatą 2000 złotych monet możesz nauczyć się wybranej umiejętności z pośród czterech zaoferowanych przez uniwersytet.

Wejście do podziemi

Wejście do podziemi
Działanie:
Nie ma utraty jednostek jak w przypadku Wiru

Wiatrak

Wiatrak
Działanie:
Raz na tydzień dostarcza małą ilość losowych zasobów (trzeba odwiedzić wiatrak, aby wziąć zasoby)

Wieża ognia

Wieża ognia
Działanie:
Ujawnia mapę w obrębie wieży.

Więzienie

Więzienie
Działanie:
Znajduje się tam bohater, którego możesz uwolnić.

Wóz

Wóz
Działanie:
10% szans na odnalezienie wozu pustego. 40% szans na znalezienie losowego artefaktu. 50 % szans na odnalezienie 2-5 losowego zasobu albo złoto.

Zaklęty krąg

Zaklęty krąg
Działanie:
+1 szczęście w następnej walce.

Zwłoki

Zwłoki
Działanie:
20% szans na znalezienie artefaktu.

Źródło

Źródło
Działanie:
+1 morale w następnej walce oraz zwiększa ruch bohatera o 4 punkty w ciągu 1 dnia.
Spis treści

Obiekty pilnowane przez stwory

Gniazdo nag

Gniazdo nag
Działanie:
30% szans na spotkanie 10 nag, po wygranej walce otrzymanie 4000 sztuk złota oraz 8 klejnotów.
30% szans na spotkanie 15 nag, po wygranej walce otrzymanie 6000 sztuk złota oraz 12 klejnotów.
30% szans na spotkanie 20 nag, po wygranej walce otrzymanie 8000 sztuk złota oraz 16 klejnotów.
10% szans na spotkanie 30 nag, po wygranej walce otrzymanie 12000 sztuk złota oraz 24 klejnoty.

Kryjówka cyklopów

Kryjówka cyklopów
Działanie:
30% szans na spotkanie 20 cyklopów, po wygranej walce otrzymanie 4 sztuk każdego zasobu.
30% szans na spotkanie 30 cyklopów, po wygranej walce otrzymanie 6 sztuk każdego zasobu.
30% szans na spotkanie 40 cyklopów, po wygranej walce otrzymanie 8 sztuk każdego zasobu.
10% szans na spotkanie 50 cyklopów, po wygranej walce otrzymanie 10 sztuk każdego zasobu.

Krypta

Krypta
Działanie:
30% szans na spotkanie 30 szkieletów i 20 zombi, po wygranej walce otrzymamy 1000 sztuk złota.
30% szans na spotkanie 25 szkieletów, 20 zombi i 5 zjaw, po wygranej walce otrzymamy 2000 sztuk złota.
30% szans na spotkanie 20 szkieletów, 20 zombi, 10 zjaw i 5 wampirów, po wygranej walce otrzymamy 2500 sztuk złota oraz losowy artefakt skarbów.
10% szans na spotkanie 20 szkieletów, 20 zombi, 10 zjaw i 10 wampirów, po wygranej walce otrzymamy 5000 sztuk złota oraz losowy artefakt skarbów.
Po wygranej walce, wchodząc ponownie do krypty, twoje morale obniżają się o 1.

Piramida

Piramida
Działanie:
Strażnicy: 40 złotych golemów, 20 diamentowych golemów. Po wygranej walce twój bohater otrzymuje losowy czar piątego poziomu (musi posiadać księgę zaklęć).

Rój ważek

Rój ważek
Działanie:
30% szans na spotkanie 30 ważek, po wygranej walce dołączą do armii bohatera 4 wiwerny.
30% szans na spotkanie 45 ważek, po wygranej walce dołączą do armii bohatera 6 wiwern.
30% szans na spotkanie 60 ważek, po wygranej walce dołączą do armii bohatera 8 wiwern.
10% szans na spotkanie 90 ważek, po wygranej walce dołączą do armii bohatera 12 wiwern.

Siedlisko meduz

Siedlisko meduz
Działanie:
30% szans na spotkanie 20 meduz, po wygranej walce otrzymanie 2000 sztuk złota oraz 5 sztuk siarki.
30% szans na spotkanie 30 meduz, po wygranej walce otrzymanie 3000 sztuk złota oraz 6 sztuk siarki.
30% szans na spotkanie 40 meduz, po wygranej walce otrzymanie 4000 sztuk złota oraz 8 sztuk siarki.
10% szans na spotkanie 50 meduz, po wygranej walce otrzymanie 5000 sztuk złota oraz 10 sztuk siarki.

Skarbiec krasnoludów

Skarbiec krasnoludów
Działanie:
30% szans na spotkanie 50 krasnoludów, po wygranej walce otrzymanie 2500 sztuk złota oraz 2 kryształy.
30% szans na spotkanie 75 krasnoludów, po wygranej walce otrzymanie 4000 sztuk złota oraz 3 kryształy.
30% szans na spotkanie 100 krasnoludów, po wygranej walce otrzymanie 5000 sztuk złota oraz 5 kryształów.
10% szans na spotkanie 150 krasnoludów, po wygranej walce otrzymanie 7500 sztuk złota oraz 10 kryształów.

Skrytka chochlików

Skrytka chochlików
Działanie:
30% szans na spotkanie 100 chochlików, po wygranej walce otrzymanie 1000 sztuk złota oraz 2 sztuk rtęci.
30% szans na spotkanie 150 chochlików, po wygranej walce otrzymanie 1500 sztuk złota oraz 3 sztuk rtęci.
30% szans na spotkanie 200 chochlików, po wygranej walce otrzymanie 2000 sztuk złota oraz 4 sztuk rtęci.
10% szans na spotkanie 300 chochlików, po wygranej walce otrzymanie 5000 sztuk złota oraz 6 sztuk rtęci.

Smocza utopia

Smocza utopia
Działanie:
30% szans na spotkanie 8 zielonych smoków, 5 czerwonych smoków, 2 złotych smoków i 1 czarnego smoka, po wygranej walce otrzymamy 20000 sztuk złota oraz losowy artefakt skarbów, losowy artefakt o małej mocy, losowy artefakt o dużej mocy i losowy relikt.
30% szans na spotkanie 8 zielonych smoków, 6 czerwonych smoków, 3 złotych smoków i 2 czarnych smoków, po wygranej walce otrzymamy 30000 sztuk złota oraz losowy artefakt o małej mocy, losowy artefakt o dużej mocy i 2 losowe relikty.
30% szans na spotkanie 8 zielonych smoków, 6 czerwonych smoków, 4 złotych smoków i 3 czarnych smoków, po wygranej walce otrzymamy 40000 sztuk złota oraz losowy artefakt o dużej mocy i 3 losowe relikty.
10% szans na spotkanie 8 zielonych smoków, 7 czerwonych smoków, 6 złotych smoków i 5 czarnych smoków, po wygranej walce otrzymamy 50000 sztuk złota oraz 4 losowe relikty.

Taras gryfów

Taras gryfów
Działanie:
30% szans na spotkanie 40 gryfów, po wygranej walce dołączą do armii bohatera 2 anioły.
30% szans na spotkanie 60 gryfów, po wygranej walce dołączą do armii bohatera 3 anioły.
30% szans na spotkanie 80 gryfów, po wygranej walce dołączą do armii bohatera 4 anioły.
10% szans na spotkanie 100 gryfów, po wygranej walce dołączą do armii bohatera 5 anioły.
Spis treści

Obiekty wodne

Boja

Boja
Działanie:
+1 morale podczas następnej walki

Butelka

Butelka
Działanie:
Zawiera informację (nie jest nigdy pilnowana przez stwory)

Kartograf

Kartograf
Działanie:
Za opłatą 1000 złota otrzymujesz mapy, które odsłaniają całe wody.

Rozbitek

Rozbitek
Działanie:
55% szans na zdobycie losowego artefaktów skarbów, 20% szans na zdobycie losowego artefaktu o dużej mocy, 20% szans na zdobycie losowego artefaktu o małej mocy, 0,5% szans na zdobycie losowego reliktu

Skrzynia

Skrzynia
Działanie:
20% szans na znalezienie skrzyni pustej, 70% szans na zdobycie 1500 złota, 10% szans na zdobycie 1500 złota oraz losowego artefaktu skarbów

Syrena

Syrena
Działanie:
+1 szczęście podczas następnej walki

Syreny

Syreny
Działanie:
30% każdej jednostki jest utracone. Każdy punkt życia jednostki (wytrzymałość) przechodzi w punkt doświadczenia dla bohatera, np. jeżeli posiadamy 3 anioły to jeden nam zginie, a jego wytrzymałość (200 punktów) zamieni się na doświadczenie.

Wir

Wir
Działanie:
Przenosi bohatera z oddziałem do innego wiru (UWAGA! Wejście w wir grozi utratą losowej jednostki bohatera o połowę)

Wrak

Wrak
Działanie:
30% szans na spotkanie 20 żywiołaków wody, po wygranej walce otrzymanie 3000.
30% szans na spotkanie 30 żywiołaków wody, po wygranej walce otrzymanie 3000 sztuk złota oraz losowy artefakt skarbów.
30% szans na spotkanie 40 żywiołaków wody, po wygranej walce otrzymanie 4000 sztuk złota oraz losowy artefakt skarbów.
10% szans na spotkanie 60 żywiołaków wody, po wygranej walce otrzymanie 6000 sztuk złota oraz losowy artefakt o małej mocy.

Wrak

Wrak
Działanie:
30% szans na spotkanie 10 zjaw, po wygranej walce otrzymanie 2000 sztuk złota.
30% szans na spotkanie 15 zjaw, po wygranej walce otrzymanie 3000 sztuk złota.
30% szans na spotkanie 25 zjaw, po wygranej walce otrzymanie 4000 sztuk złota oraz losowy artefakt skarbów.
10% szans na spotkanie 50 zjaw, po wygranej walce otrzymanie 5000 sztuk złota oraz losowy artefakt o małej mocy. Po drugim przeszukaniu statku twoje morale spadają o 1 (oczywiście wcześniej trzeba wygrać)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz