Siódma, bonusowa kampania Odrodzenia Erathii to 'Siewca Rozpaczy', inna nazwa to ‘Ziarna Niechęci’. Jest ona dosyć dziwna, lecz bardzo łatwa, obraca się wokół Graala. W pierwszym poziomie musimy go znaleźć, w drugim przetransportować, a w trzecim rozbudować Kapitol. Bohaterzy nie przechodzą do kolejnych poziomów, stąd nie warto ich nadmiernie rozwijać, lepiej od razu przejść dalej.
Poziom 1 - Gral
W pierwszej planszy za zadanie mamy znaleźć Graala w przeciągu 3 miesięcy. Nie mamy żadnego przeciwnika na mapie. Bohaterowie, których dostaniemy nie przechodzą dalej, dlatego nie ma co tracić czasu tylko iść po Graal. Nasz zamek niestety nie może produkować wojsk. Wokół niego jest trochę siedlisk stworów i to na nich musimy oprzeć swoją armię. Poziom jest bardzo prosty, w centrum znajduje się kilka Obelisków, do których prowadzą okoliczne drogi. Graal znajduje się na bagnach na północy mapy . Po wykopaniu Graala przechodzimy do drugiej planszy. Na mapie występują 2 monolity i 2 bramy graniczne, ale są nieużyteczne.
Poziom 2: Droga do domu
Naszym zadaniem w tej planszy będzie przetransportowanie Graala do naszego początkowego zamku. Niestety nie można go rozbudowywać, więc prawy dolny róg na początek możemy sobie odpuścić. Mamy 2 wrogów, na mapie łącznie są 4 zamki- 2 Castle i 2 Bastiony. Głównym naszym napastnikiem nieoczekiwanie będzie Ryland (ten, który ma Graala). Posiada dyplomację, a oddziały dość często chcą się przyłączać. Najpierw próbujemy zwerbować Mieczników i Drzewców (zawsze się przyłączą), a potem resztę (uważając, żeby mieć na tyle dużo wojsk, by nie doszło do bitwy). Najlepiej Rylandem zrobić małe ‘kółeczko’- na początek zdobyć zamek na południu, następnie ruszyć na wschód i zdobyć Bastion, a potem na północ po drugi Castle. Ewentualnie po zebraniu lepszej armii od razu można uderzyć Rylandem do naszego zamku początkowego. Zabicie wszystkich wrogów też powoduje zakończenie poziomu. W lewym dolnym rogu, za niebieską bramą graniczną dostaniemy 40 Mnichów, a nieopodal są ciekawe skarby i artefakty, niektórzy Mnisi będą chcieli się przyłączyć. W prawym górnym rogu, za zieloną bramą jest podobny zakątek, chroniony przez jednorożce.
Poziom 3: Niepodległość
W tym poziomie musimy zbudować Kapitol w początkowym zamku. Zadanie niby proste, ale występują ogromne problemy z drewnem. Nie dość, że nie ma kopalni, to co kolejkę całe (bądź prawie całe) drewno będzie nam odbierane za sprawą złodziei. Złoto też kradną, ale na szczęście mamy też duże dochody. Level jednak jest przeraźliwie łatwy.
Na początku powinniśmy pozbierać okoliczne drewno, kopalnie i zrobić Pchli Targ oraz Magiczny Staw i Magazyn Zasobów. Potem wystarczy używać Targu do kupowania różnych budynków i w drugim tygodniu już możemy świętować zwycięstwo.
Wrogów jest 2, niebieski ma Bastion w prawym górnym rogu, a czerwony ma Castle w lewym dolnym rogu. W pozostałych rogach są neutralne Bastiony. Mi udało się ukończyć kampanię łącznie w 85 dni.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz