
Pierwsza kampania w Heroes 3 jest bardzo łatwa, można ją potraktować jak trening. Zawiera tylko 3 poziomy. Wszystkie są dosyć proste, walczymy w nich armiami ludzi ze zwykłych, białych zamków typu Castle. Żadni bohaterowie nie będą się w niej powtarzać, ale niektórzy przejdą do scenariuszy w kolejnych kampaniach. Poniżej znajdująsię krótkie opisy poziomów oraz odkryta mini-mapa.
Poziom1- Powrót do domu
Pierwszy poziom pierwszej kampanii jest bardzo łatwy. Zaczynamy w prawym dolnym rogu mapy, oddziały otaczające naszego bohatera Christiana będą chciały się dołączyć. Obok jest kilka okrętów, warto przy ich pomocy zebrać skarby na morzu. Na zachód od naszego zamku są tereny pokryte śniegiem, znajdziemy tam kopalnie i skarby. Mamy jednego wroga- brązowego. Gdy pójdziemy na północ, a następnie wejdziemy w śniegi przy tabliczce, dojdziemy do zamku brązowego w centrum mapy. To ważne miejsce, gdyż od tego zamku prowadzą 3 przejścia- w prawo do naszego zamku, a na północ i zachód do kolejnych zamków wroga. Oprócz tego na mapie jest dużo skarbów i kopalń. W prawym górnym rogu mapy jest monolit, przenoszący w lewy górny róg mapy na tereny ze skarbami i artefaktami. Kierując się na północ od drugiego zamku wejdziemy z powrotem na zielone tereny, a w prawym górnym rogu jest zamek. Czwarty zamek jest w lewym dolnym rogu. Łącznie na powierzchni są 4 zamki typu Castle. Ostatni zamek wroga jest w podziemiach. Dostęp zapewniają wejścia w lewym dolnym i prawym górnym rogu. Po zdobyciu ostatnich Lochów przechodzimy do kolejnego etapu. Zanim zdobędziemy ostatni zamek, warto odwiedzić lokacje dodające współczynniki a także rozbudowane gildie magów. Bohaterowie bowiem będą dostępni w kolejnych etapach. Poniżej obraz z mapy tego poziomu- powierzchnia i podziemia.
Poziom2- Anioły

Drugi poziom rozgrywa się na małej mapie, a w roli głównej wystąpią Anioły. Najpierw musimy zdobyć zamek, jest on w centrum mapy, a wszystkie okoliczne anioły będą chciały się dołączyć. Wróg (brązowy) czai się w podziemiach. Najłatwiej jednego bohatera wyposażyć w same anioły (wtedy szybciej porusza się po mapie) i zdobywać nim teren. Po pozbieraniu aniołów warto szybko pójść w lewy górny róg mapy, gdzie jest pomocny artefakt- Skrzydła Anioła. Można go wymienić u jasnowidza na 10 Aniołów, lecz niezbyt się to opłaca. Wróg ma 4 zamki w rogach podziemi. Są one nierozbudowane i mamy nad nim od początku sporą przewagę w postaci sporego przyrostu Aniołów. Na wschodzie i zachodzie są wejścia do podziemi. Oprócz 4 zamków jest tam kilka kopalń. Poziom można przejść bardzo szybko, po zabiciu brązowego przechodzimy do kolejnego etapu.
Poziom3- Gryfie Klify

W tym poziomie aby wygrać, musimy zając 7 siedlisk Gryfów na mapie. Wiąże się to oczywiście z zażartymi walkami przeciwko dwóm wrogom. Zaczynamy mając 3 zamki na południu mapy. Po pozbieraniu armii od wszystkich bohaterów możemy zacząć zdobywać kopalnie i lokacje. Przy górnym zamku ścieżki rozdzielają się. W środku mapy są 2 zamki Inferno- jeden na wschodzie, a drugi na zachodzie mapy. Nad nimi są kolejne 2 zamki, tym razem zwykłe, białe. W podziemiach z kolei są 3 wrogie zamki typu Lochy. Zabicie wrogów nie jest zbyt trudne. Po tej czynności udajemy się na północ, gdzie znajdziemy 7 Wież Gryfów. Po ich oflagowaniu kończymy kampanię.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz