Magia Ziemi
Poziom 1
Magiczna strzała - Magic Arrow
- Koszt:
- 5 many
- Czas trwania:
- Natychmiastowy
- Poziom podstawowy:
- Wybrany oddział przeciwnika otrzymuje ((Moc*10)+10) obrażeń
- Poziom zaawansowany:
- Wybrany oddział przeciwnika otrzymuje ((Moc*10)+20) obrażeń
- Poziom mistrzowski:
- Wybrany oddział przeciwnika otrzymuje ((Moc*10)+30) obrażeń
Kamienna skóra - Stone Skin
- Koszt:
- 5 many
- Czas trwania:
- 1 runda
- Poziom podstawowy:
- Obrona wybranej jednostki sojuszniczej zwiększana jest o 3
- Poziom zaawansowany:
- Obrona wybranej jednostki sojuszniczej zwiększana jest o 6
- Poziom mistrzowski:
- Obrona wszystkich oddziałów sojuszniczych zwiększana jest o 6
Spowolnienie - Slow
- Koszt:
- 6 many
- Czas trwania:
- 1 runda
- Poziom podstawowy:
- Prędkość wybranego oddziału przeciwnika redukowana jest o 25%
- Poziom zaawansowany:
- Prędkość wybranego oddziału przeciwnika redukowana jest o 50%
- Poziom mistrzowski:
- Prędkość wszystkich oddziałów przeciwnika redukowana jest o 50%
Tarcza - Shield
- Koszt:
- 5 many
- Czas trwania:
- 1 runda
- Poziom podstawowy:
- Obrażenia w walce wręcz, odnoszone przez oddział redukowane są o 15%
- Poziom zaawansowany:
- Obrażenia w walce wręcz, odnoszone przez oddział redukowane są o 30%
- Poziom mistrzowski:
- Obrażenia w walce wręcz, odnoszone przez wszystkie oddziały sojusznicze, redukowane są o 30%
Zasoby ziemi - View Earth
- Koszt:
- 2 many
- Czas trwania:
- Natychmiastowy
- Poziom podstawowy:
- Wyświetla na mapie przygody wszystkie zasoby
- Poziom zaawansowany:
- Wyświetla na mapie przygody wszystkie zasoby i kopalnie
- Poziom mistrzowski:
- Wyświetla na mapie przygody wszystkie zasoby, kopalnie i elementy krajobrazu
Poziom 2
Fala śmierci - Death Ripple
- Koszt:
- 10 many
- Czas trwania:
- Natychmiastowy
- Poziom podstawowy:
- Wszystkie oddziały z wyjątkiem nieumarłych odnoszą ((Moc*5)+10) obrażeń
- Poziom zaawansowany:
- Wszystkie oddziały z wyjątkiem nieumarłych odnoszą ((Moc*5)+20) obrażeń
- Poziom mistrzowski:
- Wszystkie oddziały z wyjątkiem nieumarłych odnoszą ((Moc*5)+30) obrażeń
Ruchome piaski - Quicksand
- Koszt:
- 8 many
- Czas trwania:
- Do dotknięcia
- Poziom podstawowy:
- W czterech losowych miejscach na polu bitwy tworzą się ruchome piaski. Są one niewidzialne dla stworzeń, nie będących na swoim rodzimym terenie. Oddział wkraczający na ruchomy piasek jest zatrzymywany do końca rundy
- Poziom zaawansowany:
- Jak podstawowy, ale ruchome piaski tworzą się w sześciu miejscach
- Poziom mistrzowski:
- Jak podstawowy, ale ruchome piaski tworzą się w ośmiu miejscach
Wizja - Visions
- Koszt:
- 4 many
- Czas trwania:
- 1 dzień
- Poziom podstawowy:
- Podaje liczebność oddziału wędrujących stworzeń i przewiduje, czy zechcą się przyłączyć do bohatera. Zasięg czaru równy jest Mocy rzucającego, ale nie mniejszy niż 3
- Poziom zaawansowany:
- Jak podstawowy, ale pokazuje też podstawowe atrybuty wrogiego bohatera i skład jego armii. Zasięg równy jest podwojonej Mocy rzucającego, ale nie mniejszy niż 3
- Poziom mistrzowski:
- Jak zaawansowany, ale pokazuje też informacje o wrogim mieście i skład garnizonu. Zasięg równy jest potrojonej Mocy rzucającego, ale nie mniejszy niż 3
Poziom 3
Antymagia - Antimagic
- Koszt:
- 15 many
- Czas trwania:
- 1 runda
- Poziom podstawowy:
- Wybrany oddział sojuszniczy można zaczarować tylko zaklęciami z poziomów 4 i 5
- Poziom zaawansowany:
- Wybrany oddział sojuszniczy można zaczarować tylko zaklęciami 5 poziomu
- Poziom mistrzowski:
- Wybrany oddział sojuszniczy staje się odporny na efekty czarów
Ochrona przed ziemią - Protection from Earth
- Inna nazwa:
- Antyżywioł ziemi
- Koszt:
- 12 many
- Czas trwania:
- 1 runda
- Poziom podstawowy:
- Wybrany oddział sojuszniczy odnosi o 30% mniej obrażeń na skutek działania czarów opartych na Magii ziemi
- Poziom zaawansowany:
- Wybrany oddział sojuszniczy odnosi o 50% mniej obrażeń na skutek działania czarów opartych na Magii ziemi
- Poziom mistrzowski:
- Wszystkie oddziały sojusznicze odnoszą o 50% mniej obrażeń na skutek działania czarów opartych na Magii ziemi
Ożywienie - Animate Dead
- Inna nazwa:
- Animator
- Koszt:
- 15 many
- Czas trwania:
- Trwały
- Poziom podstawowy:
- Ożywia zabitych nieumarłych, których łączna liczba wytrzymałości wynosi nie więcej niż ((Moc*50)+30)
- Poziom zaawansowany:
- Ożywia zabitych nieumarłych, których łączna liczba wytrzymałości wynosi nie więcej niż ((Moc*50)+60)
- Poziom mistrzowski:
- Ożywia zabitych nieumarłych, których łączna liczba wytrzymałości wynosi nie więcej niż ((Moc*50)+160)
Pole siłowe - Force field
- Inna nazwa:
- Pole mocy
- Koszt:
- 12 many
- Czas trwania:
- 2 rundy
- Poziom podstawowy:
- Na przestrzeni dwóch pól tworzone jest Pole siłowe, blokujące przejście
- Poziom zaawansowany:
- Jak podstawowy, ale pole ma 3 heksy szerokości
- Poziom mistrzowski:
- Jak zaawansowany
Trzęsienie ziemi - Earthquake
- Inna nazwa:
- Trzęsienie
- Koszt:
- 20 many
- Czas trwania:
- Natychmiastowy
- Poziom podstawowy:
- Zadaje 1 punkt uszkodzeń dwóm losowym sekcjom murów obronnych podczas oblężenia
- Poziom zaawansowany:
- Zadaje 1 punkt uszkodzeń trzem losowym sekcjom murów obronnych podczas oblężenia
- Poziom mistrzowski:
- Zadaje 1 punkt uszkodzeń czterem losowym sekcjom murów obronnych podczas oblężenia
Poziom 4
Deszcz meteorów - Meteor Shower
- Inna nazwa:
- Deszcz meteorytów
- Koszt:
- 16 many
- Czas trwania:
- Natychmiastowy
- Poziom podstawowy:
- Zadaje jednostkom stojącym na polu docelowym i sąsiednich ((Moc*25)+25) obrażeń
- Poziom zaawansowany:
- Zadaje jednostkom stojącym na polu docelowym i sąsiednich ((Moc*25)+50) obrażeń
- Poziom mistrzowski:
- Zadaje jednostkom stojącym na polu docelowym i sąsiednich ((Moc*25)+100) obrażeń
Przygnębienie - Sorrow
- Koszt:
- 16 many
- Czas trwania:
- 1 runda
- Poziom podstawowy:
- Morale wybranego oddziału przeciwnika spada o 1
- Poziom zaawansowany:
- Morale wybranego oddziału przeciwnika spada o 2
- Poziom mistrzowski:
- Morale wszystkich oddziałów przeciwnika spada o 2
Wskrzeszenie - Resurrection
- Koszt:
- 20 many
- Czas trwania:
- Trwały
- Poziom podstawowy:
- Wybrana jednostka sojusznicza odzyskuje na czas bieżącej bitwy poległe w niej stworzenia, których suma punktów życia nie przekracza ((Moc*50)+40)
- Poziom zaawansowany:
- Jak podstawowy, ale limit punktów życia wynosi ((Moc*50)+80)
- Poziom mistrzowski:
- Jak zaawansowany, ale limit punktów życia wynosi ((Moc*50)+160)
Miejski portal - Town Portal
- Inna nazwa:
- Magiczny portal
- Koszt:
- 16 many
- Czas trwania:
- Natychmiastowy
- Poziom podstawowy:
- Bohater po rzuceniu tego czaru zostaje przeniesiony do najbliższego przyjaznego miasta, tracąc 30 punktów ruchu
- Poziom zaawansowany:
- Jak podstawowy, ale bohater może przenieść się do dowolnego przyjaznego miasta, nie odwiedzanego w danej chwili przez innego bohatera
- Poziom mistrzowski:
- Jak zaawansowany, ale bohater traci tylko 20 punktów ruchu
Poziom 5
Implozja - Implosion
- Koszt:
- 30 many
- Czas trwania:
- Natychmiastowy
- Poziom podstawowy:
- Wybrany oddział nieprzyjaciela odnosi ((Moc*75)+100) obrażeń
- Poziom zaawansowany:
- Wybrany oddział nieprzyjaciela odnosi ((Moc*75)+200) obrażeń
- Poziom mistrzowski:
- złożony Wybrany oddział nieprzyjaciela odnosi ((Moc*75)+300) obrażeń
Żywiołak ziemi - Summon Earth Elemental
- Koszt:
- 25 many
- Czas trwania:
- Trwająca bitwa
- Poziom podstawowy:
- Po stronie rzucającego pojawia się oddział złożony z (Moc*2) żywiołaków ziemi. Nie można wezwać więcej niż jednego typu żywiołaków
- Poziom zaawansowany:
- Jak podstawowy, ale przybywa (Moc*3) żywiołaków
- Poziom mistrzowski:
- Jak podstawowy, ale przybywa (Moc*4) żywiołaków
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz