czwartek, 27 grudnia 2012

Magia Ziemi

Poziom 1

Magiczna strzała - Magic Arrow

Magiczna strzała
Koszt:
5 many
Czas trwania:
Natychmiastowy
Poziom podstawowy:
Wybrany oddział przeciwnika otrzymuje ((Moc*10)+10) obrażeń
Poziom zaawansowany:
Wybrany oddział przeciwnika otrzymuje ((Moc*10)+20) obrażeń
Poziom mistrzowski:
Wybrany oddział przeciwnika otrzymuje ((Moc*10)+30) obrażeń

Kamienna skóra - Stone Skin

Kamienna skóra
Koszt:
5 many
Czas trwania:
1 runda
Poziom podstawowy:
Obrona wybranej jednostki sojuszniczej zwiększana jest o 3
Poziom zaawansowany:
Obrona wybranej jednostki sojuszniczej zwiększana jest o 6
Poziom mistrzowski:
Obrona wszystkich oddziałów sojuszniczych zwiększana jest o 6

Spowolnienie - Slow

Spowolnienie
Koszt:
6 many
Czas trwania:
1 runda
Poziom podstawowy:
Prędkość wybranego oddziału przeciwnika redukowana jest o 25%
Poziom zaawansowany:
Prędkość wybranego oddziału przeciwnika redukowana jest o 50%
Poziom mistrzowski:
Prędkość wszystkich oddziałów przeciwnika redukowana jest o 50%

Tarcza - Shield

Tarcza
Koszt:
5 many
Czas trwania:
1 runda
Poziom podstawowy:
Obrażenia w walce wręcz, odnoszone przez oddział redukowane są o 15%
Poziom zaawansowany:
Obrażenia w walce wręcz, odnoszone przez oddział redukowane są o 30%
Poziom mistrzowski:
Obrażenia w walce wręcz, odnoszone przez wszystkie oddziały sojusznicze, redukowane są o 30%

Zasoby ziemi - View Earth

Zasoby ziemi
Koszt:
2 many
Czas trwania:
Natychmiastowy
Poziom podstawowy:
Wyświetla na mapie przygody wszystkie zasoby
Poziom zaawansowany:
Wyświetla na mapie przygody wszystkie zasoby i kopalnie
Poziom mistrzowski:
Wyświetla na mapie przygody wszystkie zasoby, kopalnie i elementy krajobrazu

Poziom 2

Fala śmierci - Death Ripple

Fala śmierci
Koszt:
10 many
Czas trwania:
Natychmiastowy
Poziom podstawowy:
Wszystkie oddziały z wyjątkiem nieumarłych odnoszą ((Moc*5)+10) obrażeń
Poziom zaawansowany:
Wszystkie oddziały z wyjątkiem nieumarłych odnoszą ((Moc*5)+20) obrażeń
Poziom mistrzowski:
Wszystkie oddziały z wyjątkiem nieumarłych odnoszą ((Moc*5)+30) obrażeń

Ruchome piaski - Quicksand

Ruchome piaski
Koszt:
8 many
Czas trwania:
Do dotknięcia
Poziom podstawowy:
W czterech losowych miejscach na polu bitwy tworzą się ruchome piaski. Są one niewidzialne dla stworzeń, nie będących na swoim rodzimym terenie. Oddział wkraczający na ruchomy piasek jest zatrzymywany do końca rundy
Poziom zaawansowany:
Jak podstawowy, ale ruchome piaski tworzą się w sześciu miejscach
Poziom mistrzowski:
Jak podstawowy, ale ruchome piaski tworzą się w ośmiu miejscach

Wizja - Visions

Wizja
Koszt:
4 many
Czas trwania:
1 dzień
Poziom podstawowy:
Podaje liczebność oddziału wędrujących stworzeń i przewiduje, czy zechcą się przyłączyć do bohatera. Zasięg czaru równy jest Mocy rzucającego, ale nie mniejszy niż 3
Poziom zaawansowany:
Jak podstawowy, ale pokazuje też podstawowe atrybuty wrogiego bohatera i skład jego armii. Zasięg równy jest podwojonej Mocy rzucającego, ale nie mniejszy niż 3
Poziom mistrzowski:
Jak zaawansowany, ale pokazuje też informacje o wrogim mieście i skład garnizonu. Zasięg równy jest potrojonej Mocy rzucającego, ale nie mniejszy niż 3

Poziom 3

Antymagia - Antimagic

Antymagia
Koszt:
15 many
Czas trwania:
1 runda
Poziom podstawowy:
Wybrany oddział sojuszniczy można zaczarować tylko zaklęciami z poziomów 4 i 5
Poziom zaawansowany:
Wybrany oddział sojuszniczy można zaczarować tylko zaklęciami 5 poziomu
Poziom mistrzowski:
Wybrany oddział sojuszniczy staje się odporny na efekty czarów

Ochrona przed ziemią - Protection from Earth

Ochrona przed ziemią
Inna nazwa:
Antyżywioł ziemi
Koszt:
12 many
Czas trwania:
1 runda
Poziom podstawowy:
Wybrany oddział sojuszniczy odnosi o 30% mniej obrażeń na skutek działania czarów opartych na Magii ziemi
Poziom zaawansowany:
Wybrany oddział sojuszniczy odnosi o 50% mniej obrażeń na skutek działania czarów opartych na Magii ziemi
Poziom mistrzowski:
Wszystkie oddziały sojusznicze odnoszą o 50% mniej obrażeń na skutek działania czarów opartych na Magii ziemi

Ożywienie - Animate Dead

Ożywienie
Inna nazwa:
Animator
Koszt:
15 many
Czas trwania:
Trwały
Poziom podstawowy:
Ożywia zabitych nieumarłych, których łączna liczba wytrzymałości wynosi nie więcej niż ((Moc*50)+30)
Poziom zaawansowany:
Ożywia zabitych nieumarłych, których łączna liczba wytrzymałości wynosi nie więcej niż ((Moc*50)+60)
Poziom mistrzowski:
Ożywia zabitych nieumarłych, których łączna liczba wytrzymałości wynosi nie więcej niż ((Moc*50)+160)

Pole siłowe - Force field

Pole siłowe
Inna nazwa:
Pole mocy
Koszt:
12 many
Czas trwania:
2 rundy
Poziom podstawowy:
Na przestrzeni dwóch pól tworzone jest Pole siłowe, blokujące przejście
Poziom zaawansowany:
Jak podstawowy, ale pole ma 3 heksy szerokości
Poziom mistrzowski:
Jak zaawansowany

Trzęsienie ziemi - Earthquake

Trzęsienie ziemi
Inna nazwa:
Trzęsienie
Koszt:
20 many
Czas trwania:
Natychmiastowy
Poziom podstawowy:
Zadaje 1 punkt uszkodzeń dwóm losowym sekcjom murów obronnych podczas oblężenia
Poziom zaawansowany:
Zadaje 1 punkt uszkodzeń trzem losowym sekcjom murów obronnych podczas oblężenia
Poziom mistrzowski:
Zadaje 1 punkt uszkodzeń czterem losowym sekcjom murów obronnych podczas oblężenia

Poziom 4

Deszcz meteorów - Meteor Shower

Deszcz meteorów
Inna nazwa:
Deszcz meteorytów
Koszt:
16 many
Czas trwania:
Natychmiastowy
Poziom podstawowy:
Zadaje jednostkom stojącym na polu docelowym i sąsiednich ((Moc*25)+25) obrażeń
Poziom zaawansowany:
Zadaje jednostkom stojącym na polu docelowym i sąsiednich ((Moc*25)+50) obrażeń
Poziom mistrzowski:
Zadaje jednostkom stojącym na polu docelowym i sąsiednich ((Moc*25)+100) obrażeń

Przygnębienie - Sorrow

Przygnębienie
Koszt:
16 many
Czas trwania:
1 runda
Poziom podstawowy:
Morale wybranego oddziału przeciwnika spada o 1
Poziom zaawansowany:
Morale wybranego oddziału przeciwnika spada o 2
Poziom mistrzowski:
Morale wszystkich oddziałów przeciwnika spada o 2

Wskrzeszenie - Resurrection

Wskrzeszenie
Koszt:
20 many
Czas trwania:
Trwały
Poziom podstawowy:
Wybrana jednostka sojusznicza odzyskuje na czas bieżącej bitwy poległe w niej stworzenia, których suma punktów życia nie przekracza ((Moc*50)+40)
Poziom zaawansowany:
Jak podstawowy, ale limit punktów życia wynosi ((Moc*50)+80)
Poziom mistrzowski:
Jak zaawansowany, ale limit punktów życia wynosi ((Moc*50)+160)

Miejski portal - Town Portal

Miejski portal
Inna nazwa:
Magiczny portal
Koszt:
16 many
Czas trwania:
Natychmiastowy
Poziom podstawowy:
Bohater po rzuceniu tego czaru zostaje przeniesiony do najbliższego przyjaznego miasta, tracąc 30 punktów ruchu
Poziom zaawansowany:
Jak podstawowy, ale bohater może przenieść się do dowolnego przyjaznego miasta, nie odwiedzanego w danej chwili przez innego bohatera
Poziom mistrzowski:
Jak zaawansowany, ale bohater traci tylko 20 punktów ruchu

Poziom 5

Implozja - Implosion

Implozja
Koszt:
30 many
Czas trwania:
Natychmiastowy
Poziom podstawowy:
Wybrany oddział nieprzyjaciela odnosi ((Moc*75)+100) obrażeń
Poziom zaawansowany:
Wybrany oddział nieprzyjaciela odnosi ((Moc*75)+200) obrażeń
Poziom mistrzowski:
złożony Wybrany oddział nieprzyjaciela odnosi ((Moc*75)+300) obrażeń

Żywiołak ziemi - Summon Earth Elemental

Żywiołak ziemi
Koszt:
25 many
Czas trwania:
Trwająca bitwa
Poziom podstawowy:
Po stronie rzucającego pojawia się oddział złożony z (Moc*2) żywiołaków ziemi. Nie można wezwać więcej niż jednego typu żywiołaków
Poziom zaawansowany:
Jak podstawowy, ale przybywa (Moc*3) żywiołaków
Poziom mistrzowski:
Jak podstawowy, ale przybywa (Moc*4) żywiołaków

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz