Parowanie (Conflux) |
to miasto po raz pierwszy wprowadzono do gry w rozszerzalności Armageddon Blade. Wyścig najprostszy charakteryzuje jednym słowem - bilansu. Zbyt silne miasto - silna armia, potężna magia, silne postaci i wspaniałe połączenie, a nawet z offsetu niedrogie i proste. Dla początkujących jest to jego miłość i gardzić weteranów.
|
Ideologia | Neutralny |
Ojczystej ziemi | Trawa |
Priorytet: |
Wojsko |
Army ma liczbę i szybkość. Po drugie na "mięsności" Po Elfów (i "tłuszcz" bez uaktualnień), trzeciego ataku siły (sekund bez aktualizacji), a trzeci najdroższy (bez aktualizacji i nie najdroższe), a nie zły zestaw antimagic ochrony: ale pełen magicznej odporności na szóstym poziomie pięciu jednostek nie może być oślepiony, Berserker czy hipnoza, obie ręce są obojętni Zabychivosti cztery jednostki posiadają odporność na zaklęcia uderzeniowych (choć podatna na inny). Prędkość nie ma sobie równych na wszystkich - zakładamy jeden jest armia, która nie ma powolne siły (prędkości 5 i poniżej), Inferno, ale liczba jednostek, porusza się z prędkością większą niż średnia (8 i powyżej), Elementalista demony nie może ewentualnie konkurować oraz średni wskaźnik. I na tym smutnym tle dwie rzeczy: Po pierwsze, dla wszystkich "grubość" armii zostaje zatrudniony tylko dużą liczbę indywidualnych "słabych" jednostek, co prowadzi do większych strat, a po drugie, pięć z siedmiu jednostek nie zmartwychwstał, a następnie straty te jest nieodwołalna.
drodze odszkodowania jest odporny cztery senior jednostki do zwalczania najstraszliwszą czar - Armageddon, ale to nie jest tak często przydaje. Szczególnie znaczące trzy jednostki: Phoenix (najwyższy wskaźnik w grze, po śmierci ożywienia i wzrostu w wysokości podwójnej kwoty), Żywiołaki Magia (kompletne odporność na trafienia magicznego i niemych na wszystkich wrogów), wróżki (indywidualnie najsłabszy, ale liczne, szybko i bo bez odpowiedzi cios i kick pełne populacje tydzień w siłę znacznie przekracza możliwości "kolegów") |
Heroes |
Bohaterowie różnią się w swojej klasie. Jeśli Warriors (Travelers, Planeswalkers) - tak żołnierze, z atakiem, druga tylko do barbarzyńców i obowiązkowej obecności lub taktyki lub ataków. Jeśli magowie (Elementaliści, Elementaliści) - tak SuperMag nie mając konkurentów na początku ustawić siły magii i wiedzy, a początkowo z magicznej szkoły. Elementaliści Para zakazać turnieje - Tsiel / Ciel (Ciele), który ze względu na zysk na 50% strzały magicznych od samego początku opuścił siedem uderzeniowe zaklęć o 60 punktów życia każdego (nawet Błyskawica uderza mocniej tylko czarnoksiężników i Elementaliści kolegów, ale tylko dla 2-3 razy, a następnie - nadal powinni uczyć gdzieś) i Księżyc (Luna), który początkowo potężną ścianę ognia (ale właściwie użyć tego czaru wielką wprawą). Piękny Grindal (Grindan), łącząc magię Ziemi, spowolnienie czaru i codziennie zysk 350 złotych. Z żołnierzy dobry Monera (Monere), który ma logistyki, jednostek szturmowych i wzrósł poziom szósty, ale czarownicy w mieście grać znacznie lepiej.
|
Magia |
Magia rozwinięte nie gorzej niż w Wieży. Oczywiście, wróży gildii zazwyczaj mniejszy niż w Bibliotece, ale kiedy wprowadzą w Graala miasta, będzie ogólny, wszystkie czary są dozwolone w grze! I na uniwersytecie, gdzie można dowiedzieć się o pieniądze na każdej szkole magii. I magia samego miasta jest dość zróżnicowana - drugi największy liczba możliwych czaru w gildii!
|
Przestrojenie |
Strojenie się cudownie tanie w kategoriach wojskowych budynków - złoty nieco droższe i tańsze Forteca Citadel, a także z zasobów - nawet z fortecy. Pełna blokada przesunięcia jako trzeci niskich kosztach, które znów wygląda nierównowagę, zważywszy na fakt, że zestaw jest kompletny magia, magia i artefakty uniwersytet sklepu. Nie ma żadnych specjalnych trudności (za wyjątkiem konieczności posiadania magicznej gildii na budowę drugiego poziomu), nie ma konkretnej, nachylenie do zasobów (rudy wymaga wiele, ale zwykle daje.) Z obfitych zasobów może odbudować wszystkich mieszkań sztuk w pierwszym tygodniu (ale przy większych trudności to prawie nigdy nie zawodzi). Ale oddziały cięcia budować silne jednostki, jak w "wojskowych" zamków, nie, chociaż, jednak, podobnie jak elfy, Elementaliści i tak doskonale zrobił.
|
Taktyka i Strategia Rozwoju: |
Rozpocząć |
Start. Jeśli wybór jest bohaterem przed meczem, to nie ma nic do myślenia - Tsiel! Ban it - Grindal. Jednak złe znaki w koniugatu nie jest wcale przystojny rozpocznie. Pierwszy dzień działania są identyczne Tower - kupując sekund bohatera i poprawę warunków mieszkaniowych pierwszy poziom. Podobnie, zamiast bazy niemal bezużyteczne mają genialne lepszych jednostek. O 60 wróżki - wielka armia shock przed leniwe piechoty, a nie fast ulotki zabić idealnie. I na mapie, aby przenieść się bardzo szybko. . Tylko przeciwko strzelcy dostać złe - zbyt słabi wróżki
następnie zamiast budować wyższe poziomy powinny usprawnić i poziom drugi: otrzymał kierunek od czwartego poziomu zdrowia i dopasowanie prędkości grzywny doskonale uzupełniają armię. Obejmuje jednak strzelcy nie mają nic, ale nadal iść do gradem strzałów, ciosów i uderzeń magiczne wróżki - ta jest daleka od zakończenia, większość neutralnym pierwszym tygodniu mija bez strat. Bardzo pożądane jest magia w tym czasie, ale z opóźnieniem - Błogosławieństwo. Jego zastosowanie zwiększa ataki wojskowe na pół, a zaawansowany lub ekspert - prawie dwukrotnie. Potem wybudował wróżki Cytadeli wzrost powiększalnik, a przy odrobinie szczęścia - i zamek, i innych żywiołów - kto okaże, że nie będą walczyć w drugim tygodniu. Już drugi tydzień w kampanii mogą wyposażyć ponad sto dziewcząt i ponad 30 burzy żywiołów - ta Armia jest świetne do nabijania mocy, pasące się tuż przed gwałtowną i silną lotników, których prawie nikt w tej chwili nie jest to zęby. Jest całkiem możliwe, zrobić nalot na sąsiadów, a jeżeli nie zbudował wieżę fotografowania lub nie dostałem dobrą magię - mają złe. Ale jeśli wróg ma wystarczająco dużo many i błyskawice - będzie źle z naszej armii, jak wróżki są zabijane w partii, i shtormoviki ich podwójne obrażenia od błyskawiczne topienia. alternatywa - zamiast koncentrować się na shtormovikov w pierwszym tygodniu, aby spróbować umieścić psychicznego żywiołaka i cytadela . 5,4 masa elementarnego bez odpowiedzi cios, prędkości dobre i nie jest źle wyglądający zdrowie - doskonała armia przejściu neutralnych i dla sąsiadów obizhaniya, zwłaszcza, jeśli bohater jest w stanie traktować je (jeśli nadal nie może obyć się bez strat w walkach z poważnymi przeciwnikami, takimi jak magicy, firma dla nich lepiej jest przeprowadzać wróżki i nie koliduje z samolotów lub burza żywiołaków zachować cała jednostka cenniejsza). Cóż, drugi tydzień problemu jasny jak łza - zbudować przeciwpożarowych ptaków! Po otrzymaniu w dniu piętnastego sześciu ptaków mogą wysyłać wszyscy inni żołnierze chodzić na średnich obszarów - w rękach magika nonweakly doskonały, mocny i bardzo szybki w walce i wojsko w marszu. Wrogowie jest uciekać i ukrywać się, jeśli, oczywiście, wrogowie komputerowe. |
Śledź grę |
Po pełnym zamkiem przestrojenie główną opcją głównego armii są feniksy, zwłaszcza jeśli bohater posiada Zmartwychwstanie - wtedy wojska, kilka osób może go powstrzymać. Jeżeli przewidywana walka ciężka - można dodać do armii wróżek i magicznych żywiołaków, jeśli dodatkowe wzmocnienie - elemental burza i moc. Armia pozostaje bardzo szybkie w marszu - w rzeczywistości jest to konkurencja mocy bojowej, porusza się 8 i 9. Cała armia potrzebuje Elementalista niezwykle rzadko. Bardziej opłacalne, w celu uzupełnienia jego silnych wojowników przechwyconych zamków. Doskonale w tym zakresie, archaniołowie, którzy pomagają uruchomić walk Phoenix bez strat, nawet jeśli bohater nie wie, Zmartwychwstanie.
Cóż, jeśli znajdziesz Elementalista na mapie lub w obcym mieście zaklęcia Armageddon lub dig Graala - gra jest zakończona. To jest "terror latających na skrzydłach nocy". Dragageddon (Dragons + Armageddon) grał Warlock - tradycyjnie najgorsze bohaterskiej serii. Więc tutaj Elementalista wszystkie takie same, tylko chłodzenie - jeśli średnia moc magiczną Elementalista czarnoksiężnika równego poziomu niektórych plon, jego odporność na Armageddon armii ma trzy razy więcej "zdrowie" niż populacja czarnych smoków, a trzy i pół razy więcej ważkie udar mózgu, a nawet najsilniejsze drużyny w nim można podnieść.Właściwie wszystkich przeciwników, jeśli nie wyodrębnić magiczne artefakty zabronione lub Blade Armagedonu ... i w tym przypadku, Elementalista są atuty w postaci wysokiego bloku prędkości szóstego poziomu, a zwłaszcza z siódmego, które również jest reaktywowana, giną ... jeśli przegra bitwę, spowoduje to taką stratę, po mobilizacji prawdopodobnie ukończył trasy. To jest dla tych wszystkich Elementaliści i nie lubią, a zakaz turnieju. |
Klas bohaterów: |
|
|
Biografie: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jednostki: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wewnątrz widok na miasto |
![]() |
Infrastruktura: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Magia budowy: |
|
|
|
|
|
Stworzeń żyjących: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Struktura, zwiększając wzrost: |
Garden of Life | |
![]() | Koszt: 1000![]() |
Zwiększa zyskać małe wróżki do 10 tygodni. | |
Wymagania: Magia Lantern |
Specjalna struktura: |
University of Magic | |
![]() | Cena: 5000 ![]() ![]() ![]() |
Pozwala poznać żadnej szkoły magii za 2000 złota. | |
Wymagania: Gildia Magów Poziom 1 |
Struktura Bonus: |
Tęcza | |
![]() | Koszt: Graal |
Wnosi do skarbu Królestwa 5000 ![]() | |
Wymagania: brak |

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz