czwartek, 27 grudnia 2012

Twierdza ( od The Restoration of Erathia )

Citadel (Stronghold)
Barbara - Barbara i mają. Postaw na brute force i ataku, dobre dla wojska, a znaki, doskonale dopasowane. Głównym atutem tego miasta - szybki rozwój i wczesne kopnięcie. Spowalnia jak barbarzyńcy nie trwać długo. Miasto posiada dwa unikalne elementy: po pierwsze, struktura, która zwiększa każdy atak skill wyglądał na bohatera, który jest pomocny w ogóle, nie tylko właścicieli, a po drugie, tylne drzwi można uciec bohatera oblegać (czyli Cytadela - jest jedynym miastem które nasz bohater może bronić bez ryzyka śmierci).
IdeologiaNeutralny
Ojczystej ziemiKamienie

Priorytet:

Wojsko
Armia wymaga pewnej umiejętności gracza. Według statystyk wygląda flashy - tylko czwarte "mięsności" zaawansowane wojsko (i najbardziej kruche w przypadku bazy), tylko czwarty beat (i tylko siódme miejsce w przypadku podstawowej lub docelowej z 10 ochrony), najwolniejszy ze średnią prędkością, bezwzględna luka magia ... zewnątrz. To tylko pod prawym bohatera inteligentnej kontroli armia ta staje blitzkrieg broń to musi jeszcze przedmuchać. , A ponadto, wojsko doskonałe tanie - całkowity koszt zakupu najmniejszego przyrostu w grze. Wyróżnienie zasługują cztery jednostki: Potwory / Hippos (Begemoths, z ochrony przed uderzeniami zmniejsza przeciwnikowi 5 razy i jest to znakomita broń przeciwko najsilniejszych wojowników wroga), Cyclops (może zniszczyć mury miejskie), Ogre-Magi (znakomity "Zdrowie", potężny cios może rzucić zaklęcie "żądza krwi"), Raiders / Warriors Wilk (Wolf Raiders, mają moc podwójnego rozdmuchu populacji tygodnika pasował siódmy poziom).
Heroes
Barbarians (Barbarzyńcy) - bezkonkurencyjne wojownicy, doskonalić swoją armię, dobrze, Battle Mages (Battle Mages) - to nie ma magów, jak również, z mądrością i wojownicy Spellbook umiejętności. Chociaż, jeśli magowie bojowe klasy - ubóstwa, osoba, jest dość niezwykły: Gundula (Gundula) jest specjalistą w Assault, nadal rośnie, a więc doskonała armia szok w walce wręcz, Dessa (Dessa) - Specjalista ds. Logistyki, niezbędny na dużych mapach ( czasami może to być nawet zakazane w turniejach) i Terek (Terek) ma taktykę umiejętności i zwiększoną spell haste. Ale wśród barbarzyńców bohaterów tak samo dobre - Craig Hack (Crag Hack) jest również ekspertem w ataku, jak również Gundula, tylko o wiele bardziej efektywne, ponieważ szybko rośnie umiejętność ataku Gurnisson (Gurnisson) - specjalista w Balista, który, gdy jest atakowany potężny Tiraksor broni (Tyraxor) przyspiesza i poprawia jazdę wilka, ale wciąż ma taktyka.
Magia
No i co tam barbarzyńcy magia? I poziomy magicznych gildii tylko trzech (najbardziej przydatne czary dostępne, a dla Teleport bardzo przydatne jest bardzo trudno zdobyć magii wody), a moc magicznych bohaterów są lepiej opisane jako słabość, i many tyle przeklinać ... No! Way Barbarian - Way of the Warrior!
Przestrojenie
Strojenie się najbardziej, że ani nie jest proste i tanie, a przy pełnej korekcji, w kategoriach wojskowych mieszkań, jeśli nie idź do coraz Cyclops wcześniej. A poza tym - elastyczne, co pozwala na trzeci dzień, aby wojska szóstej lub siódmej klasie, tylko brak środków. Przy większych trudności są wspólne problemy z rudy lub kryształy, ale zwykle można je rozwiązać, zwłaszcza, że ​​oprócz środków na mapie, w tym mieście wszystko za 1000 złotych można umieścić najemników gildii, w którym można coś zmienić na zasoby w tempie trzy razy bardziej opłacalne niż na rynku. Tak, na jednym urządzeniu rynku kosztuje 2500 rudy złota, a gildia może być wymiany barterowej za 21 goblin zatrudniony tylko 840 złotych. Jest jasne, że armia potrzebuje dla siebie, ale jeśli chcesz oddać około pięćdziesięciu, a nawet stu goblinów, aby dostać się do wojska kilka hipopotamów - wielka wymiana.

Taktyka i Strategia Rozwoju:

Rozpocząć
Start. Jeśli wybór jest bohaterem przed meczem, sześciu kandydatów drobne już nazwane, a przy okazji, jest jeszcze wojownik jak Zhabarkas (Jabarkas), o ogień, wzmacnianie i przyspieszanie orków, i wiele innych: dobre brakujące znaki od barbarzyńców, nie . wybierać na gustu
najbardziej typowy start - budować jeźdźców wilków, a następnie ruhov. Ruch trzech - że anuluje siły do wykrawania Neutralne pierwszy tydzień, można nawet przesłać resztę żołnierzy z armii, a nie hamować lub zbudować dwa armię zdolną do wygładzić dwa wiersze (i połączyć je w razie potrzeby, aby pokonać ktoś silniejszy). Co ważne -. Umiejętnie manewrować na polu bitwy, co powoduje takie ataki, po których przeciwnik zginie lub nie być w stanie być bardzo szkodliwe dla naszych żołnierzy (jeśli nie jest bardzo dobra, lepiej jest walczyć zjednoczonej armii)
Więc buduje hipopotamy, a jeśli to możliwe - twierdza i zamek . W rezultacie, w ósmym dniu, mamy dwa lub trzy hipopotama, a zwłaszcza w armii, która nie jest potrzebna - i neutralne są usuwane cicho i sąsiedzi mogą okazać się obrażony. Jeśli hipopotam nie działa (za mało kryształów, na przykład, na wyższych trudności), ich dobrym substytutem ruhov 9 (blokada może zwykle budować) - nadaje się również do nawet sąsiadów obizhaniya. Jednakże, jeśli neutralne łatwiej czyścić oddziały armii tylko strome, potem sąsiedzi również dodać jedną małą rzecz być rozproszony przez jej wojska i magii, oraz wieży wroga.
Zainteresowanych strzelać - można wziąć Zhabarkasa, który przynosi ze sobą do kilkunastu orków, w końcu mogą gromadzić piętnaście do dwudziestu lat, i mimo, że nie będzie w stanie spowodować szkody, jak ręce lub elfów, dziesiątkują neutralne atakujące są dość zdolne, a już wie, jak wykończyć barbarzyńców piechoty grzywnę. Cóż, w przyszłości, kiedy pierwsze skrzypce wciąż idą do ptaków i hipopotamów, Zhabarkas nie gorsze od innych - skill atakuje jest taka sama. W zasadzie, w tej wersji, można spróbować umieścić w miejscu i Cyclops hipopotamy, ale to jest trudne dla map niskich lub bardzo bogaty - boli bardzo potrzebne zasoby. Ale czy to działa - to na drugi tydzień jest dość przyzwoita alternatywa dla molocha, szczególnie pod Zhabarkasa poleceń z jego zdjęć. W zasadzie miasto pozwala na obfitość zasobów umieszczone wszystkich żołnierzy i wszystkich zabudowań cytadeli, ale egzotyczne opcja. A raczej coś, aby utrzymać jeden z ptaków i hipopotamów bezpieczniejsze i łatwiejsze.
Śledź grę
Po zakończeniu lock przestrojenie z wojska może spaść orków i ogrów - to wojsko w marszu do hamulca. Ponadto główny armia może biegać po mapie tylko z hipopotamów i ptaków gromu, który zapewnia doskonałą mobilność i minimalne straty w walkach z neutralnych. Dodawanie ich cyclops i wilk kawaleria nieznacznie spadła mobilność, ale dodaje szacunku siłą uderzeniową. W ciężkich wręcz reguły głównej - maksymalna ochrona wilków, ponieważ mają one znaczący wpływ i Zilch zdorovishka. Dlatego - tylko nieodebrane ciosów i uciec do tyłu w miarę możliwości, ich prędkości dobrze i może latać w walce wręcz z Waite i manewr po polu bitwy (to tylko w celu uniknięcia strat z małymi wstrząsami i magii wstrząsów nie działa.) Na oblężenie bardzo przydatne, aby dodać do armii goblinów, który kocha do zaangażowania się w wieży z oblężonego miasta. Cóż, orkowie i ogry - to do walk najpoważniejszych. Znacznie częściej jest dodanie silnych i szybkich jednostek od zdobywanych miastach - bo jeśli blokada jest ograniczona do szybkiego stłumienia sąsiadów, to dlaczego nie skorzystać z tego, co zbudowaliśmy dzięki uprzejmości naszej parafii?

Barbarzyńca
Atak: 4
Obrona: 0
Magiczna Moc: 1
Wiedza: 1
Wymagane umiejętności: szturmowe
Zakazane umiejętności: Nawigacja
Bitwa Mage
Atak: 2
Obrona: 1
Magiczna Moc: 1
Wiedza: 1
Wymagane umiejętności: Mądrość
Zakazane umiejętności: Magiczne Waters

HERO:

Barbaria
Jog
Klasa: Barbarzyńca
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Jean
Atak: 4Obrona: 0Magiczna Moc: 1Wiedza:1
Wtórne Umiejętności:Atak, BalistykaUprawnienia:Cyclops
Zaklęcie: nieArmia: Gobliny 15-25, 5-7, 4-6 wilki Riders Orc
Gurnisson
Klasa: Barbarzyńca
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Goblin
Atak: 4Obrona: 0Magiczna Moc: 1Wiedza:1
Wtórne Umiejętności: Atak artyleriiZdolności: Balista
Zaklęcie: nieArmia: Goblins Orc 15-25, 4-6
Zhabarkas
Klasa: Barbarzyńca
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Ogre
Atak: 4Obrona: 0Magiczna Moc: 1Wiedza:1
Wtórne Umiejętności:Atak, strzelankiZdolności: Orcs
Zaklęcie: nieArmia: Gobliny Orki 15-25, 4-6, 4-6 Orc
Shiva
Klasa: Barbarzyńca
Płeć: Kobieta
Rasa: Człowiek
Atak: 4Obrona: 0Magiczna Moc: 1Wiedza:1
Wtórne Umiejętności:Atak, poszukiwawczeZdolności: Roc
Zaklęcie: nieArmia: Gobliny 15-25, 5-7, 4-6 wilki Riders Orc
Gretchin
Klasa: Barbarzyńca
Płeć: Kobieta
Rasa: Goblin
Atak: 4Obrona: 0Magiczna Moc: 1Wiedza:1
Wtórne Umiejętności:Atak, pathfindingZdolności: Gobliny
Zaklęcie: nieArmia: Goblin Goblin 15-25 15-25, 15-25 Goblin
Krellion
Klasa: Barbarzyńca
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Org
Atak: 4Obrona: 0Magiczna Moc: 1Wiedza:1
Wtórne Umiejętności:Atak, ResistanceZdolności: Ogry
Zaklęcie: nieArmia: Gobliny 15-25, 5-7, 4-6 wilki Riders Orc
Craig Hack
Klasa: Barbarzyńca
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Człowiek
Atak: 4Obrona: 0Magiczna Moc: 1Wiedza: 1
Wtórne Umiejętności: Atak (prodv.)Zdolności: Atak
Zaklęcie: nieArmia: Gobliny 15-25, 5-7, 4-6 wilki Riders Orc
Tiraksor
Klasa: Barbarzyńca
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Goblin
Atak: 4Obrona: 0Magiczna Moc: 1Wiedza: 1
Wtórne Umiejętności:Taktyki szturmoweZdolności: Wilk Riders
Zaklęcie: nieArmia: 5,7 Riders wilki, 5-7, 5-7 Riders wilki wilki Riders
Battle Mages
Opasać
Klasa: Mag bitewny
Płeć: Kobieta
Rasa: Człowiek
Atak: 2Obrona: 1Magiczna Moc: 1Wiedza:1
Wtórne Umiejętności:Mądrość, MagicZdolności: Magia
Czar: BloodlustArmia: Gobliny 15-25, 5-7, 4-6 wilki Riders Orc
Wei
Klasa: Mag bitewny
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Goblin
Atak: 2Obrona: 1Magiczna Moc: 1Wiedza:1
Wtórne Umiejętności:Mądrość, PrzywództwoZdolności: Ogry
Czar: Magiczna StrzałaArmia: Gobliny 15-25, 5-7, 4-6 wilki Riders Orc
Dessa
Klasa: Mag bitewny
Płeć: Kobieta
Rasa: Ogre
Atak: 2Obrona: 1Magiczna Moc: 1Wiedza:1
Wtórne Umiejętności:Mądrość, LogistykaZdolności:Logistyka
Czar: StoneskinArmia: Gobliny 15-25, 5-7, 4-6 wilki Riders Orc
Terek
Klasa: Mag bitewny
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Człowiek
Atak: 2Obrona: 1Magiczna Moc: 1Wiedza:1
Wtórne Umiejętności:Mądrość, TaktykaZdolności:Przyspieszenie
Czar:PrzyspieszenieArmia: Gobliny 15-25, 5-7, 4-6 wilki Riders Orc
Zubin
Klasa: Mag bitewny
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Goblin
Atak: 2Obrona: 1Magiczna Moc: 1Wiedza:1
Wtórne Umiejętności:Mądrość, ArtyleriaUmiejętności:Celność
Czar: DokładnośćArmia: Gobliny 15-25, 5-7, 4-6 wilki Riders Orc
Gundula
Klasa: Mag bitewny
Płeć: Kobieta
Rasa: Ogre
Atak: 2Obrona: 1Magiczna Moc: 1Wiedza:1
Wtórne Umiejętności: Atak WisdomZdolności: Atak
Czar: ZwlekanieArmia: Gobliny 15-25, 5-7, 4-6 wilki Riders Orc
Oris
Klasa: Mag bitewny
Płeć: Kobieta
Rasa: Człowiek
Atak: 2Obrona: 1Magiczna Moc: 1Wiedza: 1
Wtórne Umiejętności:Mądrość, VigilanceZdolności: Vigilance
Czar: Ochrona przed voduhaArmia: Gobliny 15-25, 5-7, 4-6 wilki Riders Orc
Saurug
Klasa: Mag bitewny
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Ogre
Atak: 2Obrona: 1Magiczna Moc: 1Wiedza: 1
Wtórne Umiejętności:Mądrość, ResistanceZdolności: 1 przeciągnąć.kamień
Czar: BloodlustArmia: Gobliny 15-25, 5-7, 4-6 wilki Riders Orc
Kampania Heroes
Boragus
Klasa: Barbarzyńca
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Ogre
Atak: 4Obrona: 0Magiczna Moc: 1Wiedza: 1
Wtórne Umiejętności:Taktyki szturmoweZdolności: Ogry
Zaklęcie: nieArmia: Gobliny 15-25, 5-7 Riders wilki
Kilgore
Klasa: Barbarzyńca
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Człowiek
Atak: 4Obrona: 0Magiczna Moc: 1Wiedza: 1
Wtórne Umiejętności: Atak (prodv.)Zdolności: Monsters
Zaklęcie: nieArmia: Gobliny 15-25, 5-7 Riders wilki


Jednostki:

Poziom 1
Gobliny
Atak: 4
Obrona: 2
Obrażenia: 1,2
Zdrowie: 5
Prędkość: 5
Wzrost: 15
Koszt: 40
Zdolności: Brak
Hobgoblins
Atak: 5
Obrona: 3
Obrażenia: 1,2
Zdrowie: 5
Prędkość: 7
Wzrost: 15
Koszt: 50
Zdolności: Brak
Poziom 2
Riders na wilki
Atak: 7
Obrona: 5
Obrażenia: 4,2
Zdrowie: 10
Prędkość: 6
Przyrost: 9
Koszt: 100
Umiejętności: Duża istota.
Raiders
Atak: 8
Obrona: 5
Obrażenia: 4,3
Zdrowie: 10
Prędkość: 8
Przyrost: 9
Koszt: 140
Umiejętności: Duża istota. Dwukrotnie atak.
Level 3
Orcs
Atak: 8
Obrona: 4
Obrażenia: 2,5
Zdrowie: 15
Prędkość: 4
Przyrost: 7
Koszt: 150
Zdolności: strzelec.
Przywódcy orków
Atak: 8
Obrona: 4
Obrażenia: 2,5
Zdrowie: 20
Prędkość: 5
Przyrost: 7
Koszt: 165
Zdolności: strzelec.
Poziom 4
Ogry
Atak: 13
Obrona: 7
Obrażenia: 12,06
Zdrowie: 40
Prędkość: 4
Przyrost: 4
Koszt: 300
Zdolności: Brak
Szaman Ogre
Atak: 13
Obrona: 7
Obrażenia: 12,06
Zdrowie: 60
Prędkość: 5
Przyrost: 4
Koszt: 400
Zdolności: Sorcerer (Bloodlust (3)).
Poziom 5
Roc
Atak: 13
Obrona: 11
Obrażenia: 15/11
Zdrowie: 60
Prędkość: 7
Przyrost: 3
Koszt: 600
Umiejętności: Duża istota. Drifter.
Birds of Thunder
Atak: 13
Obrona: 11
Obrażenia: 15/11
Zdrowie: 60
Prędkość: 11
Przyrost: 3
Koszt: 700
Umiejętności: Duża istota. Drifter. Lightning Bolt (20%).
Poziom 6
Cyklop
Atak: 15
Obrona: 12
Obrażenia: 16-20
Zdrowie: 70
Prędkość: 6
Przyrost: 2
Koszt: 750
Zdolności: strzelec. Atakuje ściany.
Kings-cyklop
Atak: 17
Obrona: 13
Obrażenia: 16-20
Zdrowie: 70
Prędkość: 8
Przyrost: 2
Koszt: 1100
Zdolności: strzelec. Atakuje ściany.
Poziom 7
Potwory
Atak: 17
Obrona: 17
Obrażenia: 30-50
Zdrowie: 160
Prędkość: 6
Przyrost: 1
Koszt: 1500
Umiejętności: Duża istota. Zmniejszyć przeciwnikowi obronę (40%).
Starożytny potwór
Atak: 19
Obrona: 19
Obrażenia: 30-50
Zdrowie: 300
Szybkość: 9
Przyrost: 1
Cena: 3000 , 1
Umiejętności: Duża istota. Zmniejszyć przeciwnikowi obronę (80%).

Jednostki neutralne:

Level 3
Riders on the Boar
Atak: 6
Obrona: 5
Obrażenia: 2,3
Zdrowie: 15
Prędkość: 6
Przyrost: 8
Koszt: 150
Umiejętności: Duża istota.
Nomads
Atak: 9
Obrona: 8
Obrażenia: 6,2
Zdrowie: 30
Prędkość: 7
Przyrost: 7
Koszt: 200
Umiejętności: Duża istota.
Poziom 5
Trolle
Atak: 14
Obrona: 7
Obrażenia: 15/10
Zdrowie: 40
Prędkość: 7
Przyrost: 3
Koszt: 500
Zdolności: regeneracji.

Wewnątrz widok na miasto

Infrastruktura:

Rada wiejska
Koszt:1
Przynosi 500 dni.
Wymagania: brak
Prefektura
Koszt:2500
1000 przynosi dzień.
Wymagania: wiejskie rady, Tavern
Miasto
Koszt:5000
2000 przynosi dzień.
Wymagania: Prefektura, Gildia Magów Poziom 1, Kuźnia Rynek
Capitol
Koszt:10.000
4000 przynosi dzień.
Wymagania: Miasto, Zamek,ma miast do stolicy
Fort
Cena: 5000 , 20 , 20
Daje na mury miasta.
Wymagania: brak
Cytadela
Cena: 2500 , 5
Daje miasto centralne karabin wieży tworzy rów wzdłuż ścian i zwiększa przyrost istot o 50%.
Wymagania: Fort
Zamek
Cena: 5000 , 10 , 10
Nadaje miastu dwa fotografowania wieże boczne (dwa razy słabszy od centrum), zwiększa wzrost stworzeń o 100%.
Wymagania: Cytadela
Tawerna
Koszt:500 , 5
Pozwala zatrudnić bohaterowie się plotki i odwiedzić Gildii Złodziei, aby dowiedzieć się podstawowych informacji na temat przeciwnika.
Wymagania: brak
Kuźnia
Cena:1000 , 5
Pozwala na zakup wózka z amunicją.
Wymagania: brak
Rynek
Koszt:500 , 5
Pozwala na kupno, sprzedaż i zmienić zasoby, kurs wymiany zależy od liczby waszych miastach, które mają rynek.Także pozwala na transfer środków do innych graczy.
Wymagania: brak
Zasobów pamięci masowej
Cena:5000 , 5
Przynosi jeden dzień.
Wymagania: Rynek

Magia budowy:

Mage Guild Level 1
Cena: 2000 , 5, 5
Pozwala na zakup księgi czarów bohatera za 500 złota i dodaje poziom 1 zaklęcie.
Wymagania: brak
Mage Guild Level 2
Cena: 1000 , 5, 4 , 5 , 4, 4 , 4
Dodaje do odwiedzenia miasta każdy bohater zaklęć 2 poziomy.
Wymagania: Gildia Magów Poziom 1
Mage Guild poziom 3
Cena: 1000 , 5, 6 , 5 , 6, 6 , 6
Dodaje do odwiedzenia miasta każdy bohater zaklęć 3 poziomu.
Wymagania: Gildia Magów Poziom 2

Stworzeń żyjących:

Koszary Goblin
Koszt: 200 , 5 , 5
Pozwala zatrudnić goblinów.
Wymagania: Fort
Ulepszone gobliny koszary
Cena: 1000 , 5 , 5
Pozwala zatrudnić hobgoblins.
Wymagania: Barracks gobliny
Wilk obudowa
Cena: 1000 , 10 , 5
Pozwala zatrudnić Riders wilki.
Wymagania: Barracks gobliny
Superior wilk obudowa
Cena: 1000 , 5 , 5
Umożliwia Nalenchikov zatrudnić.
Wymagania: pióro Wilka, Superior Koszary Goblin
Orc Wieża
Cena: 1000 , 5 , 5
Pozwala zatrudnić orków.
Wymagania: Barracks gobliny
Lepsza Orc Wieża
Cena: 1000 , 2 , 2
Pozwala zatrudnić ORC-przywódców.
Wymagania: Wieża Orc Forge
Ogry Fort
Cena: 2000 , 20
Pozwala zatrudnić ogry.
Wymagania: Orc Wieża
Ulepszone ogry Fort
Cena: 2000 , 5 , 5 , 5
Pozwala zatrudnić magów Ogre.
Wymagania: ogry Fort poziom Mage Guild 2
Gniazdo na skale
Cena: 2500, 10
Umożliwia Ruhov zatrudnić.
Wymagania: pióro Wilka
Ulepszone gniazdo na skale
Cena: 2000 , 5 , 5
Pozwala zatrudnić Birds Thunder.
Wymagania: gniazdo na skale
Cyclops Cave
Cena: 3500, 20 , 20
Pozwala zatrudnić cyklopa.
Wymagania: ogry Fort
Lepsza Cyclops Cave
Cena: 3000 , 5 , 5
Pozwala na wynajem w Kings cyklopa.
Wymagania: Cyclops Cave
Skała potwory
Cena: 10 000 , 10 , 10 , 10
Pozwala zatrudnić potwory.
Wymagania: gniazdo na skale
Ulepszone skalne potwory
Cena: 15 000 , 10 , 10 , 20
Pozwala zatrudnić Starożytny Behemoth.
Wymagania: skalne potwory

Struktura, zwiększając wzrost:

Jadalnia
Koszt: 1000
8, aby zwiększyć Goblina.
Wymagania: Barracks gobliny

Specjalna struktura:

Walhalla Temple
Koszt:1000
Dodaje +1 do ataku bohatera do odwiedzenia miasta raz gra
Wymagania: Fort
Tylne drzwi
Cena:2000 , 5 , 5
Umożliwia bohatera i ucieczka podczas oblężenia. W tym przypadku, bohater traci armię.
Wymagania: Fort
Pracownicy Guild
Koszt:1000
Tu można wymienić jako zasobów.
Wymagania: Rynek
Yard balisty
Cena:1000 , 5
Ta aktualizacja umożliwia Kuźnia shop Ballista.
Wymagania: Forge

Struktura Bonus:

Pomnik Gods of War
Koszt: Graal
Wnosi do skarbu Królestwa 5000 dziennie, zwiększenie do 50% więcej stworzeń w zamku. Wzrasta o 20 punktów ataku umiejętności garnizonu żadnego bohatera wroga podczas oblężenia.
Wymagania: brak






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz