Citadel (Stronghold) |
Barbara - Barbara i mają. Postaw na brute force i ataku, dobre dla wojska, a znaki, doskonale dopasowane. Głównym atutem tego miasta - szybki rozwój i wczesne kopnięcie. Spowalnia jak barbarzyńcy nie trwać długo. Miasto posiada dwa unikalne elementy: po pierwsze, struktura, która zwiększa każdy atak skill wyglądał na bohatera, który jest pomocny w ogóle, nie tylko właścicieli, a po drugie, tylne drzwi można uciec bohatera oblegać (czyli Cytadela - jest jedynym miastem które nasz bohater może bronić bez ryzyka śmierci).
|
Ideologia | Neutralny |
Ojczystej ziemi | Kamienie |
Priorytet: |
Wojsko |
Armia wymaga pewnej umiejętności gracza. Według statystyk wygląda flashy - tylko czwarte "mięsności" zaawansowane wojsko (i najbardziej kruche w przypadku bazy), tylko czwarty beat (i tylko siódme miejsce w przypadku podstawowej lub docelowej z 10 ochrony), najwolniejszy ze średnią prędkością, bezwzględna luka magia ... zewnątrz. To tylko pod prawym bohatera inteligentnej kontroli armia ta staje blitzkrieg broń to musi jeszcze przedmuchać. , A ponadto, wojsko doskonałe tanie - całkowity koszt zakupu najmniejszego przyrostu w grze. Wyróżnienie zasługują cztery jednostki: Potwory / Hippos (Begemoths, z ochrony przed uderzeniami zmniejsza przeciwnikowi 5 razy i jest to znakomita broń przeciwko najsilniejszych wojowników wroga), Cyclops (może zniszczyć mury miejskie), Ogre-Magi (znakomity "Zdrowie", potężny cios może rzucić zaklęcie "żądza krwi"), Raiders / Warriors Wilk (Wolf Raiders, mają moc podwójnego rozdmuchu populacji tygodnika pasował siódmy poziom).
|
Heroes |
Barbarians (Barbarzyńcy) - bezkonkurencyjne wojownicy, doskonalić swoją armię, dobrze, Battle Mages (Battle Mages) - to nie ma magów, jak również, z mądrością i wojownicy Spellbook umiejętności. Chociaż, jeśli magowie bojowe klasy - ubóstwa, osoba, jest dość niezwykły: Gundula (Gundula) jest specjalistą w Assault, nadal rośnie, a więc doskonała armia szok w walce wręcz, Dessa (Dessa) - Specjalista ds. Logistyki, niezbędny na dużych mapach ( czasami może to być nawet zakazane w turniejach) i Terek (Terek) ma taktykę umiejętności i zwiększoną spell haste. Ale wśród barbarzyńców bohaterów tak samo dobre - Craig Hack (Crag Hack) jest również ekspertem w ataku, jak również Gundula, tylko o wiele bardziej efektywne, ponieważ szybko rośnie umiejętność ataku Gurnisson (Gurnisson) - specjalista w Balista, który, gdy jest atakowany potężny Tiraksor broni (Tyraxor) przyspiesza i poprawia jazdę wilka, ale wciąż ma taktyka.
|
Magia |
No i co tam barbarzyńcy magia? I poziomy magicznych gildii tylko trzech (najbardziej przydatne czary dostępne, a dla Teleport bardzo przydatne jest bardzo trudno zdobyć magii wody), a moc magicznych bohaterów są lepiej opisane jako słabość, i many tyle przeklinać ... No! Way Barbarian - Way of the Warrior!
|
Przestrojenie |
Strojenie się najbardziej, że ani nie jest proste i tanie, a przy pełnej korekcji, w kategoriach wojskowych mieszkań, jeśli nie idź do coraz Cyclops wcześniej. A poza tym - elastyczne, co pozwala na trzeci dzień, aby wojska szóstej lub siódmej klasie, tylko brak środków. Przy większych trudności są wspólne problemy z rudy lub kryształy, ale zwykle można je rozwiązać, zwłaszcza, że oprócz środków na mapie, w tym mieście wszystko za 1000 złotych można umieścić najemników gildii, w którym można coś zmienić na zasoby w tempie trzy razy bardziej opłacalne niż na rynku. Tak, na jednym urządzeniu rynku kosztuje 2500 rudy złota, a gildia może być wymiany barterowej za 21 goblin zatrudniony tylko 840 złotych. Jest jasne, że armia potrzebuje dla siebie, ale jeśli chcesz oddać około pięćdziesięciu, a nawet stu goblinów, aby dostać się do wojska kilka hipopotamów - wielka wymiana.
|
Taktyka i Strategia Rozwoju: |
Rozpocząć |
Start. Jeśli wybór jest bohaterem przed meczem, sześciu kandydatów drobne już nazwane, a przy okazji, jest jeszcze wojownik jak Zhabarkas (Jabarkas), o ogień, wzmacnianie i przyspieszanie orków, i wiele innych: dobre brakujące znaki od barbarzyńców, nie . wybierać na gustu
najbardziej typowy start - budować jeźdźców wilków, a następnie ruhov. Ruch trzech - że anuluje siły do wykrawania Neutralne pierwszy tydzień, można nawet przesłać resztę żołnierzy z armii, a nie hamować lub zbudować dwa armię zdolną do wygładzić dwa wiersze (i połączyć je w razie potrzeby, aby pokonać ktoś silniejszy). Co ważne -. Umiejętnie manewrować na polu bitwy, co powoduje takie ataki, po których przeciwnik zginie lub nie być w stanie być bardzo szkodliwe dla naszych żołnierzy (jeśli nie jest bardzo dobra, lepiej jest walczyć zjednoczonej armii) Więc buduje hipopotamy, a jeśli to możliwe - twierdza i zamek . W rezultacie, w ósmym dniu, mamy dwa lub trzy hipopotama, a zwłaszcza w armii, która nie jest potrzebna - i neutralne są usuwane cicho i sąsiedzi mogą okazać się obrażony. Jeśli hipopotam nie działa (za mało kryształów, na przykład, na wyższych trudności), ich dobrym substytutem ruhov 9 (blokada może zwykle budować) - nadaje się również do nawet sąsiadów obizhaniya. Jednakże, jeśli neutralne łatwiej czyścić oddziały armii tylko strome, potem sąsiedzi również dodać jedną małą rzecz być rozproszony przez jej wojska i magii, oraz wieży wroga. Zainteresowanych strzelać - można wziąć Zhabarkasa, który przynosi ze sobą do kilkunastu orków, w końcu mogą gromadzić piętnaście do dwudziestu lat, i mimo, że nie będzie w stanie spowodować szkody, jak ręce lub elfów, dziesiątkują neutralne atakujące są dość zdolne, a już wie, jak wykończyć barbarzyńców piechoty grzywnę. Cóż, w przyszłości, kiedy pierwsze skrzypce wciąż idą do ptaków i hipopotamów, Zhabarkas nie gorsze od innych - skill atakuje jest taka sama. W zasadzie, w tej wersji, można spróbować umieścić w miejscu i Cyclops hipopotamy, ale to jest trudne dla map niskich lub bardzo bogaty - boli bardzo potrzebne zasoby. Ale czy to działa - to na drugi tydzień jest dość przyzwoita alternatywa dla molocha, szczególnie pod Zhabarkasa poleceń z jego zdjęć. W zasadzie miasto pozwala na obfitość zasobów umieszczone wszystkich żołnierzy i wszystkich zabudowań cytadeli, ale egzotyczne opcja. A raczej coś, aby utrzymać jeden z ptaków i hipopotamów bezpieczniejsze i łatwiejsze. |
Śledź grę |
Po zakończeniu lock przestrojenie z wojska może spaść orków i ogrów - to wojsko w marszu do hamulca. Ponadto główny armia może biegać po mapie tylko z hipopotamów i ptaków gromu, który zapewnia doskonałą mobilność i minimalne straty w walkach z neutralnych. Dodawanie ich cyclops i wilk kawaleria nieznacznie spadła mobilność, ale dodaje szacunku siłą uderzeniową. W ciężkich wręcz reguły głównej - maksymalna ochrona wilków, ponieważ mają one znaczący wpływ i Zilch zdorovishka. Dlatego - tylko nieodebrane ciosów i uciec do tyłu w miarę możliwości, ich prędkości dobrze i może latać w walce wręcz z Waite i manewr po polu bitwy (to tylko w celu uniknięcia strat z małymi wstrząsami i magii wstrząsów nie działa.) Na oblężenie bardzo przydatne, aby dodać do armii goblinów, który kocha do zaangażowania się w wieży z oblężonego miasta. Cóż, orkowie i ogry - to do walk najpoważniejszych. Znacznie częściej jest dodanie silnych i szybkich jednostek od zdobywanych miastach - bo jeśli blokada jest ograniczona do szybkiego stłumienia sąsiadów, to dlaczego nie skorzystać z tego, co zbudowaliśmy dzięki uprzejmości naszej parafii?
|
|
|
HERO: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jednostki: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jednostki neutralne: |
|
|
Trolle | |
![]() | Atak: 14 |
Obrona: 7 | |
Obrażenia: 15/10 | |
Zdrowie: 40 | |
Prędkość: 7 | |
Przyrost: 3 | |
Koszt: 500![]() | |
Zdolności: regeneracji. |
Wewnątrz widok na miasto |
![]() |
Infrastruktura: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Magia budowy: |
|
|
|
Stworzeń żyjących: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Struktura, zwiększając wzrost: |
Jadalnia | |
![]() | Koszt: 1000![]() |
8, aby zwiększyć Goblina. | |
Wymagania: Barracks gobliny |
Specjalna struktura: |
|
|
|
|
Struktura Bonus: |
Pomnik Gods of War | |
![]() | Koszt: Graal |
Wnosi do skarbu Królestwa 5000 ![]() | |
Wymagania: brak |

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz