Dungeon (Lochy) |
Samo miasto niszczycielska magia i potężne czarne smoki odporni na magię, która sprawia, że połączenie wielkiej mocy - karta bohaterski serii. Nezauryaden i wyjątkowe budynki - Whirlpool podwoić zapas many, Portal może wywołać więcej wojsk, Akademia Sztuk Walki bohaterów daje dodatkowe doświadczenie.
|
Ideologia | Zło |
Ojczystej ziemi | Podziemny |
Priorytet: |
Wojsko |
Army raczej skromne statystyki - trzeci od końca "zdrowie" (w przypadku bazowego nawet niewielkie), oddziaływania średnich, znaczny koszt (w przypadku bazy, najwyższych punktów hit cena), biedny zestaw antimagic ochrony ... jest to, że prędkość armii wysoka (druga tylko do sprzężonego i Inferno). Ale armia i saldo z innego zestawu ulotek - a wpływ na zdrowie jego armii latającego sekund tylko do koniugacji, mając doskonałą prędkość. Na szczególną uwagę jest Black Dragon (symbol całej serii heroicznej, stracił trzecią część absolutnej przewagi siły, ale wciąż ma zdrowie maksymalną, ciężki cios i kompletna odporność na magię), Skorpikory, (szybkie i stanie sparaliżować wroga), Minotaury (absolutnie najlepsza jednostka piątym poziomie, zawsze ma wysokie morale) oraz Harpie poprawie (słaby, ale szybko, powodując wstrząsy i głupi, a następnie powrót do pozycji wyjściowej).
|
Heroes |
Bohaterowie są super. W kategoriach klasowych umiejętności Lordów (Overlords) - Żołnierze zwyczajne, ale czarnoksiężników (Warlock) - wybitny magów wytrzymałości. I niezrównaną osobowości. Trzy warlock superhero zakazane w turniejach: Deemer (Deemer), w którym składnik aktywów - silny deszcz Meteor zaklęcie (Starfall), o zwiększonej Resurrection Jeddah (Jeddite) i Alamar (Alamar) i alfabetyzacji Alamar jest ekspertem i można nauczyć ją przeliterować wszystkie inne . Może być zaliczony do zakazów i dwóch wielkich wojowników - Shakti (Shakti), który nie tylko prowadzi z nim sto i więcej troglodytów, przyspiesza i wzmacnia je, tak też ma dwie różne umiejętności - począwszy od taktyki i ataku, a Gunnar (Gunnar ), specjalista w zakresie logistyki, który ma również drugą taktykę umiejętności.
|
Magia |
Magia jest niemal powszechne. Oprócz dwóch unikalnych nekromanckich zaklęć gildie dostępne tylko modlitwą i wzywając żywiołaki powietrza. Utrata większość czarów prawdopodobieństwa w przybliżeniu równe, tylko prawdopodobieństwo atmosferycznym jest bardzo wysoka. W połączeniu z wyjątkową mocą czarodziejów i magii nietykalność czarnym smokiem okazuje broń zwycięstwa. Ze względu na intensywny rozwój magicznej mocy w ciągu kilku czarnoksiężników cierpieć mana, ale w tym przypadku miasto ma specjalną strukturę, many podwoić, choćby tylko raz w tygodniu.
|
Przestrojenie |
Jak przystało na magiczny zamek, długie i kosztowne. Co do wojskowych mieszkań, w przypadku roszczeń do złota Dungeon jest trzecim po Zamku i Inferno, ale wymaga więcej zasobów, a całkowity koszt generatory wojsk malopochetnoe zajmuje pierwsze miejsce. Podobny obraz jest pełny rozstrojenie miasta - drugi największy złota i trzeci w wartości bezwzględnej. W wojsku, są trzy zrównoważenia potencjalnych przeszkód. Po pierwsze, dla widzów wymaga od jednostki magicznych środków, które mogą utrudniać przestrojenie na najwyższym poziomie trudności: nie problem w najbliższym dostępności jakiegoś jednego typu zasobów, a wszystkie - offset zatrzymał się na drugim poziomie, nawet płakać. To zdarza się raz na pięć lat, ale obraźliwe. Dobrze, jeśli można znaleźć na rynku w terenie, ale w mieście tylko wulgarne nie może mieć inne zasoby do akcji od stopy drapieżnych. Po drugie, ma 10 klejnotów minotaur, który jest również w przypadku, opóźniając ich budowę (na szczęście, nie jest potrzebna do niczego z wyjątkiem smoków). Po trzecie, dla smoków potrzebują sekundy gildii Magic Level że czasami powoduje problemy znowu z jakimś magicznym zasobu.
|
Taktyka i Strategia Rozwoju: |
Rozpocząć |
Jeśli wybór jest bohaterem przed meczem, wybór jest bardzo duży - ale pięć już nazwane wybitne osobistości w najwyższego dobra Damakon (Damacon), dając 350 złotych za dzień i posiada zaawansowany atak, a inne znaki mają coś do zaoferowania.Jednak najprostszym początek daje Shakti - dany strzał z innego bohatera w mieście i kupił normalnie spotyka 100-150 troglodytes, które są potężne uderzające siłą (zwłaszcza jeśli one poprawić, że Shakti jest bardzo przydatne), i to stanie dzięki taktyce i szybkości wojsk przeniknąć nawet małe placówki, zachowując zdolność działań wojennych. Inni bohaterowie i troglodytes będzie o połowę mniejszy, a oni są wolniejsze i słabsze bicie najbardziej - w końcu kilka małych wad zrobić duży wpływ: albo wiele Neutralne, która stoi spokojnie Shakti będzie zbyt trudne, lub strata będzie wielka, to jest bardzo niekorzystnie wpływać na siłę armii. Jednakże, jeśli zgadzasz się z rozwojem mniej inwazyjne, może to być łatwe do podniesienia innego bohatera.
w mieście w pierwszym tygodniu postawić budynek, przynosząc 1000 złotych (dla Dungeon jest bardzo ważne, bo trzeba dużo złota), przebudowany harpia kontemplacyjnych i meduzy, przy odrobinie szczęścia także cytadela lub zamek (na niskiej złożoności i bogactwie, z danej karty może Manticore i minotaury, ale zwykle nie ma lock). Dla Shakti w niniejszym harmonogramie jest zaklinowana troglodytes poprawy, dla innych postaci jest bardzo przydatne do poprawy Harpii. - Zmniejszenie strat i zwiększenia penetracji szczególności historia - w przypadku znalezienia w pobliżu Field House potężnych wojowników (idealnie - jeśli ich własny). W tym przypadku, jest priorytetem portalu zbudować połączenie. Jeśli wziąć tylko jeden dom - Portal będzie tygodniowo siły stamtąd.Szczególnie wzruszający, jeśli mieszkania smoki - zamiast zwyczajowych dwóch smoków w tygodniu dostajemy trzy w zamku w portalu jeden telefon i jeden w obudowie polowej - aż pięć! . Jednakże, nawet jeśli to tylko harpia, a wzrost w swoich sobowtórów stereotypowe taktyka - przeciwko piechocie buduje "Życie fort" wokół widzów i harpie, które zmniejszają się w szeregi po prawej stronie przeciwnika, a następnie pojedynczy troglodyta (lub innej jednostki, wykonane z "non-native" bohatera ) Wyciąg na kontratakują i wykończyć troglodytów. Mniej lub bardziej silne jednostki piechoty powinny unikać wszystkich, ale w Shakti. Ich czas jest po odwiedzeniu manticores wojsko (zazwyczaj w drugim tygodniu) - ci strzelcy blokowe bardzo niezawodny, zazwyczaj co nie bez strat. Ósmego dnia ma podjąć najważniejszą decyzję - wykupić wojsko, pozostawione bez pieniędzy i nadziei na trofea lub minimalne siły nadal działać, inwestując w budowę. W każdym razie, program drugi tydzień - to gmina jak najszybciej, Zamek i podejście do smoków (zaczynają się w drugim tygodniu zazwyczaj nie jest możliwe.) Minotaury są zwykle umarzane, nawet jeśli zbudowana - to genialny piechota, ale pieniądze nie są na tyle okrutny, a Manticore strzelać lepiej od neutralnych. |
Śledź grę |
Po całkowitej odstrojeniu LOCK może być wiele odmian w zależności od zadań, które wymagają rozwiązania. Można, na przykład, aby stworzyć armię czystych harpii latających i skorpikor i później smoki - to armia będzie telefon komórkowy, a mocne, a jeśli będzie to prowadzić postać o zmartwychwstaniu (wrodzone lub nabyte w zamku lub w Alamar), wtedy nawet bez Straty mogą zrobić w większości przypadków. Jednoznacznie rozwiązać w tym przypadku kwestia modernizacji smoki - z jednej strony, czarne smoki dramatycznie dodać do zdrowia, umiejętności i szybkość, z drugiej strony, siła uderzenia nie jest tak naprawdę coś rośnie, a zdolność do wskrzeszenia ich znika jako okazję do wzmocnienia dzięki magii , nie wspominając o takich przysmaków jak klon / Phantom, z trzeci - czerwony smok jest podatny na magię, a nie tylko szok - Berserker może robić psoty gorzej. W skrócie, wiele zależy od oczekiwanego magii pieniężnych i wrogami.
Jeżeli decyzja jest poprawa smoka, żeby ocalić życie jest bardzo przydatne do stosowania pierwszego skorpikorami Blow (od Waite lub po przyspieszenie). Oczywiście, wielka armia lataniem może być uzupełniany w okupowanym mieście - anioły, smoki i elfy Pegasus, ptaki ognia i Phoenixes, diabły, ptaki, grzmot, dżinny, Tytanów, ważek i poprawiona szybkość wyvern armia obniżone, a jeśli armia ma Harpia, i Royal Gryfy z wróżek są odpowiednie, a Obsidian Gargoyles na roli podejścia kamikadze. Najważniejsze, że negatywne moralność w końcu nie działa (a więc na ogół nie można bezpiecznie dodać nieumarłych). Szczególnie zabawne dzieje się, gdy zatrudniony dżiny i kółka na czerwonych i zielonych (zbyt) - jest ostro ograniczony zasięg zaklęć, a wyboru dokonuje modlitwy Pożarnej tarcza, Licznik, asasynów i wścieklizny. Tylko w zeszłym przeliterować dwuznaczne, inną pomoc. oddzielna historia - gdy dowiedział Armageddon (a prawdopodobieństwo jej wystąpienia w magicznym Dungeon gildii dwukrotnie w demonów i nekromantów). Następnie magik jest noszony na mapie w firmie tylko czarnych smoków i spalić wszystko - słynny Dragageddon w akcji. . Tylko mieć wystarczająco dużo many Jeśli wróg jest zbyt silny dla czysto wojskowych latających, można przywieźć rezerw i dla Oblężenia nieszkodliwych troglodytów ołowiu - miasto wieża ciągle rozproszony przez nich, ratując życie bardziej wartościowych jednostek ... i nawet wtedy, gdy armia command Jeddah lub Alamar , to może być przydatne - w ich składzie Tier zmartwychwstanie jest silniejszy. W tych walkach, które obejmowało całe lub prawie całe wojsko, w pełni ujawnione mocy Minotaurów. - Wielki strajk, doskonałą szybkość oraz wysoką moralność zawsze stale grozi uderzy ponownie Oczywiście, jak również, że z wieży z koniugatu, ma sens budować Sklep Sklep artefakty, kiedy złoty staje się dużo (a jeśli go nie znajdzie w sklepie miast zdobytych). |
|
|
HERO: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jednostki: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jednostki neutralne: |
Złodzieje | |
![]() | Atak: 8 |
Obrona: 3 | |
Obrażenia: 4,2 | |
Zdrowie: 10 | |
Prędkość: 6 | |
Przyrost: 8 | |
Koszt: 100![]() | |
Umiejętność: Pozwala poznać dokładne szczegóły dotyczące armii i bohater wroga. |
Kryształ Dragons | |
![]() | Atak: 40 |
Obrona: 40 | |
Obrażenia: 60-75 | |
Zdrowie: 800 | |
Prędkość: 16 | |
Przyrost: 1 | |
Cena: 20 000 ![]() ![]() | |
Zdolności: 1 ![]() |
Wewnątrz widok na miasto |
![]() |
Infrastruktura: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Magia budowy: |
|
|
|
|
|
Stworzeń żyjących: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Struktura, zwiększając wzrost: |
Pierścień Mushroom | |
![]() | Koszt: 1000![]() |
Zwiększa troglodytes wzrostu na +7. | |
Wymagania: Corral |
Specjalna struktura: |
|
|
|
Struktura Bonus: |
Ziemia Keeper | |
![]() | Koszt: Graal |
Wnosi do skarbu Królestwa 5000 ![]() | |
Wymagania: brak |

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz