Ikona | Nazwa | Funkcja |
![]() | Hełm Alabastrowego Jednorożca | +1 do wiedzy. |
![]() | Hełm z Czaszki | +2 do wiedzy. |
![]() | Hełm Chaosu | +3 do wiedzy. |
![]() | Korona Najwyższego Maga | +4 do wiedzy. |
![]() | Piekielna Przyłbica | +5 do wiedzy. |
![]() | Korona ze Smoczych Zębów | +4 siły czarów i wiedzy. |
![]() | Hełm Piorunów | +10 do wiedzy, -2 do siły czarów. |
![]() | Hełm Morskiego Kapitana | Zwiększa zasięg na morzu, pozwala przywoływać i niszczyć okręty, chroni przed działaniami wirów. |
![]() | Kapelusz Merlina | Dodaje do księgi czarów wszystkie zaklęcia 5-tego poziomu. |
![]() | Hełm Niebiańskiego Oświecenia | +6 do ataku, obrony, siły czarów i wiedzy. |
Ikona | Nazwa | Funkcja |
![]() | Wisior Opamiętania | Wszystkie jednostki są niewrażliwe na zaklęcie berseker. |
![]() | Wisior Trzeciego Oka | Wszystkie jednostki są niewrażliwe na zaklęcie oślepienie. |
![]() | Wisior Świętości | Wszystkie jednostki są niewrażliwe na zaklęcie klątwa. |
![]() | Naszyjnik Życia | Wszystkie jednostki są niewrażliwe na zaklęcie fala śmierci. |
![]() | Naszyjnik Śmierci | Wszystkie jednostki są niewrażliwe na zaklęcie zniszczenie nieumarłych. |
![]() | Naszyjnik Wolnej Woli | Wszystkie jednostki są niewrażliwe na zaklęcie hipnoza. |
![]() | Wisior Polaryzacji | Wszystkie jednostki są niewrażliwe na zaklęcie błyskawica. |
![]() | Wisior Pamięci | Wszystkie jednostki są niewrażliwe na zaklęcie zapomnienie. |
![]() | Medal Negocjatora | Obniża koszty poddania się. |
![]() | Kołnierz Czarowania | Wydłuża działanie czarów o jedną turę. |
![]() | Amulet Interferencji | +5% do odporności magicznej. |
![]() | Naszyjnik Zwinności | Zwiększa szybkość wszystkich jednostek o 1. |
![]() | Naszyjnik Smoczych Zębów | +3 siły czarów i wiedzy. |
![]() | Niebiański Naszyjnik Błogosławieństwa | +3 do ataku, obrony, siły czarów i wiedzy. |
![]() | Naszyjnik Odwagi | +3 do szczęścia i morale. |
![]() | Amulet Grabarza | +5% do umiejętności nekromancja. |
![]() | Naszyjnik Żeglugi | Zwiększa zasięg na morzu. |
Ikona | Nazwa | Funkcja |
![]() | Pancerz ze Skamieniałego Drewna | +1 do siły czarów. |
![]() | Klatka Żebrowa | +2 do siły czarów. |
![]() | Zbroja z Łusek Bazyliszka | +3 do siły czarów. |
![]() | Tunika Króla Cyklopów | +4 do siły czarów. |
![]() | Piekielny Napierśnik | +5 do siły czarów. |
![]() | Kirys Tytana | +10 do siły czarów, -2 do wiedzy. |
![]() | Tunika Przeciwwagi | +10% do odporności magicznej. |
![]() | Zbroja ze Smoczych Łusek | +4 do ataku i obrony. |
![]() | Cudowna Zbroja | +1 do ataku, obrony, siły czarów i wiedzy. |
Ikona | Nazwa | Funkcja |
![]() | Szata Niewiernego | Uniemożliwia rzucanie czarów z poziomu 3-ciego i wyższych. |
![]() | Szarfa Ambasadora | Obniża koszty poddania się. |
![]() | Szata Czarowania | Wydłuża działanie czarów o trzy tury. |
![]() | Narzuta Prędkości | Zwiększa szybkość wszystkich jednostek o 2. |
![]() | Płaszcz ze Smoczych Skrzydeł | +2 siły czarów i wiedzy. |
![]() | Odrastający Płaszcz z Kryształu | Dodaje 1 kryształ dziennie. |
![]() | Kaptur Wampira | +10% do umiejętności nekromancja. |
![]() | Skrzydła Anioła | Bohater może latać. |
Ikona | Nazwa | Funkcja |
![]() | Rękawice Jeźdźca | Zwiększa zasięg na lądzie. |
Ikona | Nazwa | Funkcja |
![]() | Pierścień Witalności | Zwiększa punkty życia wszystkich jednostek o 1. |
![]() | Pierścień Życia | Zwiększa punkty życia wszystkich jednostek o 1. |
![]() | Pierścień Dyplomaty | Obniża koszty poddania się. |
![]() | Pierścień Czarowania | Wydłuża działanie czarów o dwie tury. |
![]() | Pierścień pośpiechu | Zwiększa szybkość wszystkich jednostek o 1. |
![]() | Zastygłe Oko Czerwonego Smoka | +1 do ataku i obrony. |
![]() | Zastygłe Oko Czarnego Smoka | +1 do szczęścia i morale. |
![]() | Niewyczerpany Pierścień Siarki | Dodaje 1 porcję siarki dziennie. |
![]() | Pierścień Miliona Klejnotów | Dodaje 1 klejnot dziennie. |
Ikona | Nazwa | Funkcja |
![]() | Topór Centaura | +2 do ataku. |
![]() | Miecz Rycerza Śmierci | +3 do ataku. |
![]() | Korbacz Króla Gnolli | +4 do ataku. |
![]() | Ogrza Maczuga Chaosu | +5 do ataku. |
![]() | Miecz Ognia Piekielnego | +6 do ataku. |
![]() | Gladius Tytana | +12 do ataku, -3 do obrony. |
![]() | Język Czerwonego Smoka | +2 do ataku i obrony. |
![]() | Miecz Sądu Ostatecznego | +5 do ataku, obrony, siły czarów i wiedzy. |
![]() | Ostrze Armageddonu | +3 do ataku, obrony, siły czarów, +6 do wiedzy, dodaje do księgi czarów zaklęcie Armageddon na poziomie eksperckim, jednocześnie wszystkie jednostki w armii bohatera są niewrażliwe na ów czar. |
Ikona | Nazwa | Funkcja |
![]() | Tarcza Krasnoludzkiego Lorda | +2 do obrony. |
![]() | Tarcza Wyjącej Śmierci | +3 do obrony. |
![]() | Puklerz Króla Gnolli | +4 do obrony. |
![]() | Tarcza Szarżującego Ogra | +5 do obrony. |
![]() | Tarcza Potępionego | +6 do obrony. |
![]() | Tarcza Obrońcy Niebios | +12 do obrony, -3 do ataku. |
![]() | Tarcza ze Smoczych Łusek | +3 do ataku i obrony. |
![]() | Lwia Tarcza Odwagi | +4 do ataku, obrony, siły czarów i wiedzy. |
Ikona | Nazwa | Funkcja |
![]() | Nagolenniki ze Smoczych kości | +1 siły czarów i wiedzy. |
![]() | Sandały Świętego | +2 do ataku, obrony, siły czarów i wiedzy. |
![]() | Buty Odporności | +15% do odporności magicznej. |
![]() | Buty Umarlaka | +15% do umiejętności nekromancja. |
![]() | Buty Szybkości | Zwiększa zasięg na lądzie. |
![]() | Buty Lewitacji | Bohater może chodzić po wodzie. |
Ikona | Nazwa | Funkcja |
![]() | Kula Firmamentu | Obrażenia od magii wiatru wzrastają o 50%. |
![]() | Kula Bezkresnej Ziemi | Obrażenia od magii ziemi wzrastają o 50%. |
![]() | Kula Nieposkromionego Ognia | Obrażenia od magii ognia wzrastają o 50%. |
![]() | Kula Ulewnego Deszczu | Obrażenia od magii wody wzrastają o 50%. |
![]() | Zwój z Zaklęciem | Gdy w ekwipunku, dodaje przypisany sobie czar. |
![]() | Księga Magii Powietrza | Dodaje do księgi czarów wszystkie zaklęcia z kręgu magii powietrza. |
![]() | Księga Magii Ziemi | Dodaje do księgi czarów wszystkie zaklęcia z kręgu magii ziemi. |
![]() | Księga Magii Ognia | Dodaje do księgi czarów wszystkie zaklęcia z kręgu magii ognia. |
![]() | Księga Magii Wody | Dodaje do księgi czarów wszystkie zaklęcia z kręgu magii wody. |
![]() | Kula Permanencji | Wszystkie jednostki są niewrażliwe na zaklęcie rozproszenie. |
![]() | Kula Prohibicji | Uniemożliwia rzucanie zaklęć na polu bitwy. |
![]() | Złoty Łuk | Oddziały strzelają bez kar za odległość od celu. |
![]() | Fiolka Żywej Krwi | Zwiększa punkty życia wszystkich jednostek o 2. |
![]() | Kula Wrażliwości | Niweluje wszystkie naturalne odporności jednostek na magię. |
![]() | Kajdany Wojny | Uniemożliwia poddanie się i ucieczkę z pola walki Tobie i przeciwnikowi. |
![]() | Medal za Odwagę | +1 do morale. |
![]() | Herb Męstwa | +1 do morale. |
![]() | Znak Dzielności | +1 do morale. |
![]() | Czterolistna Koniczynka | +1 do szczęścia. |
![]() | Karty Tarota | +1 do szczęścia. |
![]() | Szczęśliwa Figurka | +1 do szczęścia. |
![]() | Duch Depresji | Niweluje działanie morale na polu bitwy. |
![]() | Klepsydra Czarnej Godziny | Niweluje działanie szczęścia na polu bitwy. |
![]() | Głowa Legionisty | Jeśli bohater jest w zamku, zwiększa przyrost jednostek szóstego poziomu o 1 na tydzień. |
![]() | Ręce Legionisty | Jeśli bohater jest w zamku, zwiększa przyrost jednostek piątego poziomu o 2 na tydzień. |
![]() | Tors Legionisty | Jeśli bohater jest w zamku, zwiększa przyrost jednostek czwartego poziomu o 3 na tydzień. |
![]() | Lędźwie Legionisty | Jeśli bohater jest w zamku, zwiększa przyrost jednostek trzeciego poziomu o 4 na tydzień. |
![]() | Nogi Legionisty | Jeśli bohater jest w zamku, zwiększa przyrost jednostek drugiego poziomu o 5 na tydzień. |
![]() | Bezdenna Sakiewka ze Złotem | Dodaje 500 szt. złota dziennie. |
![]() | Bezdenny Worek ze Złotem | Dodaje 750 szt. złota dziennie. |
![]() | Bezdenna Sakwa Złota | Dodaje 1000 szt. złota dziennie. |
![]() | Niewyczerpany Wóz z Drewnem | Dodaje 1 drewno dziennie. |
![]() | Niewyczerpany Wagon z Rudą | Dodaje 1 rudę dziennie. |
![]() | Bezdenny Flakon Rtęci | Dodaje 1 kociołek rtęci dziennie. |
![]() | Teleskop | +1 do zasięgu wzroku. |
![]() | Luneta | +1 do zasięgu wzroku. |
![]() | Figurka Percepcji | +5% do umiejętności sokole oko. |
![]() | Figurka Wartownika | +10% do umiejętności sokole oko. |
![]() | Emblemat Zrozumienia | +15% do umiejętności sokole oko. |
![]() | Amulet Manny | Odnawia dodatkowy punkt manny na dzień. |
![]() | Talizman Manny | Odnawia dodatkowe dwa punkty manny na dzień. |
![]() | Mistyczna Kula Manny | Odnawia dodatkowe trzy punkty manny na dzień. |
![]() | Łuk z Elfiej Wiśni | +5% do umiejętności łucznictwo. |
![]() | Cięciwa z Grzywy Jednorożca | +10% do umiejętności łucznictwo. |
![]() | Strzały z Anielskimi Piórami | +15% do umiejętności łucznictwo. |
![]() | Flakon Smoczej Krwi | +5 do ataku i obrony dla wszystkich smoków w armii bohatera. |
Anielskie Przymierze |
---|
![]() |
Składniki | Anielskie Przymierze | ||
---|---|---|---|
![]() | Cudowna Zbroja | ![]() | |
![]() | Sandały Świętego | ||
![]() | Niebiański Naszyjnik Błogosławieństwa | ||
![]() | Lwia Tarcza Odwagi | ||
![]() | Miecz Sądu Ostatecznego | ||
![]() | Hełm Niebiańskiego Oświecenia |
Efekty składników: | +21 do ataku, obrony, siły czarów i wiedzy. |
Efekty artefaktu: | Na początku bitwy bohater rzuca czar modlitwa na poziomie eksperckim, można mieszać jednostki z frakcji z neutralnymi bez kar morale. |
Piorun Tytana |
---|
![]() |
Składniki | Piorun Tytana | ||
---|---|---|---|
![]() | Hełm Piorunów | ![]() | |
![]() | Kirys Tytana | ||
![]() | Gladius Tytana | ||
![]() | Tarcza Obrońcy Niebios |
Efekty składników: | +9 do ataku i obrony, +8 do siły czarów i wiedzy. |
Efekty artefaktu: | Bohater otrzymuje zaklęcie Piorun Tytana zadające 600 pkt obrażeń i kosztujące 0 many. |
Łuk Strzelca Wyborowego |
---|
![]() |
Składniki | Łuk Strzelca Wyborowego | ||
---|---|---|---|
![]() | Łuk z Elfiej Wiśni | ![]() | |
![]() | Cięciwa z Grzywy Jednorożca | ||
![]() | Strzały z Anielskimi Piórami |
Efekty składników: | +30% do umiejętności łucznictwo. |
Efekty artefaktu: | Brak kar dla strzelców za odległość od celu, jednostki atakujące na odległość mogą strzelać podczas walki w zwarciu. |
Płaszcz Nieumarłego Króla |
---|
![]() |
Składniki | Płaszcz Nieumarłego Króla | ||
---|---|---|---|
![]() | Amulet Grabarza | ![]() | |
![]() | Kaptur Wampira | ||
![]() | Buty Umarlaka |
Efekty składników: | +30% do umiejętności nekromancja. |
Efekty artefaktu: | 30% poległych istot zostaje wskrzeszonych jako szkielety. Jeśli bohater posiada już talent nekromancja, to wszystkie procenty sie kumulują i poziom wskrzeszanych jednostek rośnie wraz ze wzrostem umiejętności: nekromancja podstawowa- zombie, zaawansowana- zjawy, ekspercka- licze. |
Zbroja Potępionego |
---|
![]() |
Składniki | Zbroja Potępionego | ||
---|---|---|---|
![]() | Hełm z Czaszki | ![]() | |
![]() | Klatka Żebrowa | ||
![]() | Miecz Rycerza Śmierci | ||
![]() | Tarcza Wyjącej Śmierci |
Efekty składników: | +3 do ataku i obrony, +2 do siły czarów i wiedzy. |
Efekty artefaktu: | Bohater na początku walki rzuca zaklęcia spowolnienie, promień osłabienia, klątwa, osłabienie i pech. Wszystkie są rzucane na poziome eksperckim z siłą czarów równą 50 i kosztują 0 manny. |
Potęga Smoczego Ojca |
---|
![]() |
Składniki | Potęga Smoczego Ojca | ||
---|---|---|---|
![]() | Korona ze Smoczych Zębów | ![]() | |
![]() | Naszyjnik Smoczych Zębów | ||
![]() | Zbroja ze Smoczych Łusek | ||
![]() | Płaszcz ze Smoczych Skrzydeł | ||
![]() | Zastygłe Oko Czerwonego Smoka | ||
![]() | Zastygłe Oko Czarnego Smoka | ||
![]() | Język Czerwonego Smoka | ||
![]() | Tarcza ze Smoczych Łusek | ||
![]() | Nagolenniki ze Smoczych kości |
Efekty składników: | +10 do ataku, obrony, siły czarów i wiedzy, +1 do morale i szczęścia. |
Efekty artefaktu: | +6 do ataku, obrony, siły czarów i wiedzy. Wszystkie jednostki są odporne na zaklęcia poziomów 1-4. |
Pierścień Maga |
---|
![]() |
Składniki | Pierścień Maga | ||
---|---|---|---|
![]() | Kołnierz Czarowania | ![]() | |
![]() | Pierścień Czarowania | ||
![]() | Szata Czarowania |
Efekty składników: | Wydłuża działanie wszystkich rzuconych czarów o 6 tur. |
Efekty artefaktu: | Wydłuża działanie wszystkich rzuconych czarów o 50 tur. |
Kapelusz Admirała |
---|
![]() |
Składniki | Kapelusz Admirała | ||
---|---|---|---|
![]() | Hełm Morskiego Kapitana | ![]() | |
![]() | Naszyjnik Żeglugi |
Efekty składników: | Poważnie zwiększa zasięg na morzu, pozwala przywoływać i niszczyć okręty, chroni przed działaniami wirów. |
Efekty artefaktu: | Wchodzenie na statek i wychodzenie z niego nie marnuje pozostałych punktów ruchu. |
Eliksir Życia |
---|
![]() |
Składniki | Eliksir Życia | ||
---|---|---|---|
![]() | Pierścień Witalności | ![]() | |
![]() | Pierścień Życia | ||
![]() | Fiolka Żywej Krwi |
Efekty składników: | +4 do punktów życia wszystkich jednostek. |
Efekty artefaktu: | Wszystkie jednostki w armii bohatera zyskują +25% punktów życia i zdolność regeneracji. Eliksir Życia nie działa na jednostki nieumarłe i mechaniczne. |
Studnia Czarodzieja |
---|
![]() |
Składniki | Studnia Czarodzieja | ||
---|---|---|---|
![]() | Amulet Manny | ![]() | |
![]() | Talizman Manny | ||
![]() | Mistyczna Kula Manny |
Efekty składników: | Odnawia dodatkowo 6 punktów manny na dzień. |
Efekty artefaktu: | Codziennie odnawia wszystkie punkty manny. |
Róg Obfitości |
---|
![]() |
Składniki | Róg Obfitości | ||
---|---|---|---|
![]() | Odrastający Płaszcz z Kryształu | ![]() | |
![]() | Niewyczerpany Pierścień Siarki | ||
![]() | Pierścień Miliona Klejnotów | ||
![]() | Bezdenny Flakon Rtęci |
Efekty składników: | Dodaje do skarbca po jednej sztuce siarki, rtęci, kryształu i klejnotów dziennie. |
Efekty artefaktu: | Dodaje do skarbca cztery sztuki siarki, rtęci, kryształu i klejnotów dziennie. |
Statua Legionisty |
---|
![]() |
Składniki | Statua Legionisty | ||
---|---|---|---|
![]() | Głowa Legionisty | ![]() | |
![]() | Ręce Legionisty | ||
![]() | Tors Legionisty | ||
![]() | Lędźwie Legionisty | ||
![]() | Nogi Legionisty |
Efekty składników: | Jeśli bohater jest w zamku, zwiększa przyrost jednostek szóstego poziomu o 1 na tydzień, piątego poziomu o 2 na tydzień, czwartego poziomu o 3 na tydzień, trzeciego poziomu o 4 na tydzień i drugiego poziomu o 5 na tydzień. |
Efekty artefaktu: | Populacja wszystkich jednostek we wszystkich zamkach zwiększa się o 50%. Bohater nie musi być w zamku aby bonus był aktywny. |
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz