czwartek, 27 grudnia 2012

Artefakty


Artefakty do noszenia na głowie:

IkonaNazwaFunkcja
Hełm Alabastrowego Jednorożca+1 do wiedzy.
Hełm z Czaszki+2 do wiedzy.
Hełm Chaosu+3 do wiedzy.
Korona Najwyższego Maga+4 do wiedzy.
Piekielna Przyłbica+5 do wiedzy.
Korona ze Smoczych Zębów+4 siły czarów i wiedzy.
Hełm Piorunów+10 do wiedzy, -2 do siły czarów.
Hełm Morskiego KapitanaZwiększa zasięg na morzu, pozwala przywoływać i niszczyć okręty, chroni przed działaniami wirów.
Kapelusz MerlinaDodaje do księgi czarów wszystkie zaklęcia 5-tego poziomu.
Hełm Niebiańskiego Oświecenia+6 do ataku, obrony, siły czarów i wiedzy.


Artefakty do noszenia na szyi:

IkonaNazwaFunkcja
Wisior OpamiętaniaWszystkie jednostki są niewrażliwe na zaklęcie berseker.
Wisior Trzeciego OkaWszystkie jednostki są niewrażliwe na zaklęcie oślepienie.
Wisior ŚwiętościWszystkie jednostki są niewrażliwe na zaklęcie klątwa.
Naszyjnik ŻyciaWszystkie jednostki są niewrażliwe na zaklęcie fala śmierci.
Naszyjnik ŚmierciWszystkie jednostki są niewrażliwe na zaklęcie zniszczenie nieumarłych.
Naszyjnik Wolnej WoliWszystkie jednostki są niewrażliwe na zaklęcie hipnoza.
Wisior PolaryzacjiWszystkie jednostki są niewrażliwe na zaklęcie błyskawica.
Wisior PamięciWszystkie jednostki są niewrażliwe na zaklęcie zapomnienie.
Medal NegocjatoraObniża koszty poddania się.
Kołnierz CzarowaniaWydłuża działanie czarów o jedną turę.
Amulet Interferencji+5% do odporności magicznej.
Naszyjnik ZwinnościZwiększa szybkość wszystkich jednostek o 1.
Naszyjnik Smoczych Zębów+3 siły czarów i wiedzy.
Niebiański Naszyjnik Błogosławieństwa+3 do ataku, obrony, siły czarów i wiedzy.
Naszyjnik Odwagi+3 do szczęścia i morale.
Amulet Grabarza+5% do umiejętności nekromancja.
Naszyjnik ŻeglugiZwiększa zasięg na morzu.


Artefakty do noszenia na piersi (tors):

IkonaNazwaFunkcja
Pancerz ze Skamieniałego Drewna+1 do siły czarów.
Klatka Żebrowa+2 do siły czarów.
Zbroja z Łusek Bazyliszka+3 do siły czarów.
Tunika Króla Cyklopów+4 do siły czarów.
Piekielny Napierśnik+5 do siły czarów.
Kirys Tytana+10 do siły czarów, -2 do wiedzy.
Tunika Przeciwwagi+10% do odporności magicznej.
Zbroja ze Smoczych Łusek+4 do ataku i obrony.
Cudowna Zbroja+1 do ataku, obrony, siły czarów i wiedzy.



Artefakty do noszenia na ramionach:

IkonaNazwaFunkcja
Szata NiewiernegoUniemożliwia rzucanie czarów z poziomu 3-ciego i wyższych.
Szarfa AmbasadoraObniża koszty poddania się.
Szata CzarowaniaWydłuża działanie czarów o trzy tury.
Narzuta PrędkościZwiększa szybkość wszystkich jednostek o 2.
Płaszcz ze Smoczych Skrzydeł+2 siły czarów i wiedzy.
Odrastający Płaszcz z KryształuDodaje 1 kryształ dziennie.
Kaptur Wampira+10% do umiejętności nekromancja.
Skrzydła AniołaBohater może latać.



Artefakty do noszenia na rękach:

IkonaNazwaFunkcja
Rękawice JeźdźcaZwiększa zasięg na lądzie.



Artefakty do noszenia na palcach:

IkonaNazwaFunkcja
Pierścień WitalnościZwiększa punkty życia wszystkich jednostek o 1.
Pierścień ŻyciaZwiększa punkty życia wszystkich jednostek o 1.
Pierścień DyplomatyObniża koszty poddania się.
Pierścień CzarowaniaWydłuża działanie czarów o dwie tury.
Pierścień pośpiechuZwiększa szybkość wszystkich jednostek o 1.
Zastygłe Oko Czerwonego Smoka+1 do ataku i obrony.
Zastygłe Oko Czarnego Smoka+1 do szczęścia i morale.
Niewyczerpany Pierścień SiarkiDodaje 1 porcję siarki dziennie.
Pierścień Miliona KlejnotówDodaje 1 klejnot dziennie.



Artefakty do noszenia w prawej ręce (oręż):

IkonaNazwaFunkcja
Topór Centaura+2 do ataku.
Miecz Rycerza Śmierci+3 do ataku.
Korbacz Króla Gnolli+4 do ataku.
Ogrza Maczuga Chaosu+5 do ataku.
Miecz Ognia Piekielnego+6 do ataku.
Gladius Tytana+12 do ataku, -3 do obrony.
Język Czerwonego Smoka+2 do ataku i obrony.
Miecz Sądu Ostatecznego+5 do ataku, obrony, siły czarów i wiedzy.
Ostrze Armageddonu+3 do ataku, obrony, siły czarów, +6 do wiedzy, dodaje do księgi czarów zaklęcie Armageddon na poziomie eksperckim, jednocześnie wszystkie jednostki w armii bohatera są niewrażliwe na ów czar.



Artefakty do noszenia w lewej ręce (tarcze):

IkonaNazwaFunkcja
Tarcza Krasnoludzkiego Lorda+2 do obrony.
Tarcza Wyjącej Śmierci+3 do obrony.
Puklerz Króla Gnolli+4 do obrony.
Tarcza Szarżującego Ogra+5 do obrony.
Tarcza Potępionego+6 do obrony.
Tarcza Obrońcy Niebios+12 do obrony, -3 do ataku.
Tarcza ze Smoczych Łusek+3 do ataku i obrony.
Lwia Tarcza Odwagi+4 do ataku, obrony, siły czarów i wiedzy.



Artefakty do noszenia na nogach:

IkonaNazwaFunkcja
Nagolenniki ze Smoczych kości+1 siły czarów i wiedzy.
Sandały Świętego+2 do ataku, obrony, siły czarów i wiedzy.
Buty Odporności+15% do odporności magicznej.
Buty Umarlaka+15% do umiejętności nekromancja.
Buty SzybkościZwiększa zasięg na lądzie.
Buty LewitacjiBohater może chodzić po wodzie.



Artefakty, które działają TYLKO, gdy są noszone w AKTYWNYM ekwipunku:

IkonaNazwaFunkcja
Kula FirmamentuObrażenia od magii wiatru wzrastają o 50%.
Kula Bezkresnej ZiemiObrażenia od magii ziemi wzrastają o 50%.
Kula Nieposkromionego OgniaObrażenia od magii ognia wzrastają o 50%.
Kula Ulewnego DeszczuObrażenia od magii wody wzrastają o 50%.
Zwój z ZaklęciemGdy w ekwipunku, dodaje przypisany sobie czar.
Księga Magii PowietrzaDodaje do księgi czarów wszystkie zaklęcia z kręgu magii powietrza.
Księga Magii ZiemiDodaje do księgi czarów wszystkie zaklęcia z kręgu magii ziemi.
Księga Magii OgniaDodaje do księgi czarów wszystkie zaklęcia z kręgu magii ognia.
Księga Magii WodyDodaje do księgi czarów wszystkie zaklęcia z kręgu magii wody.
Kula PermanencjiWszystkie jednostki są niewrażliwe na zaklęcie rozproszenie.
Kula ProhibicjiUniemożliwia rzucanie zaklęć na polu bitwy.
Złoty ŁukOddziały strzelają bez kar za odległość od celu.
Fiolka Żywej KrwiZwiększa punkty życia wszystkich jednostek o 2.
Kula WrażliwościNiweluje wszystkie naturalne odporności jednostek na magię.
Kajdany WojnyUniemożliwia poddanie się i ucieczkę z pola walki Tobie i przeciwnikowi.
Medal za Odwagę+1 do morale.
Herb Męstwa+1 do morale.
Znak Dzielności+1 do morale.
Czterolistna Koniczynka+1 do szczęścia.
Karty Tarota+1 do szczęścia.
Szczęśliwa Figurka+1 do szczęścia.
Duch DepresjiNiweluje działanie morale na polu bitwy.
Klepsydra Czarnej GodzinyNiweluje działanie szczęścia na polu bitwy.
Głowa LegionistyJeśli bohater jest w zamku, zwiększa przyrost jednostek szóstego poziomu o 1 na tydzień.
Ręce LegionistyJeśli bohater jest w zamku, zwiększa przyrost jednostek piątego poziomu o 2 na tydzień.
Tors LegionistyJeśli bohater jest w zamku, zwiększa przyrost jednostek czwartego poziomu o 3 na tydzień.
Lędźwie LegionistyJeśli bohater jest w zamku, zwiększa przyrost jednostek trzeciego poziomu o 4 na tydzień.
Nogi LegionistyJeśli bohater jest w zamku, zwiększa przyrost jednostek drugiego poziomu o 5 na tydzień.
Bezdenna Sakiewka ze ZłotemDodaje 500 szt. złota dziennie.
Bezdenny Worek ze ZłotemDodaje 750 szt. złota dziennie.
Bezdenna Sakwa ZłotaDodaje 1000 szt. złota dziennie.
Niewyczerpany Wóz z DrewnemDodaje 1 drewno dziennie.
Niewyczerpany Wagon z RudąDodaje 1 rudę dziennie.
Bezdenny Flakon RtęciDodaje 1 kociołek rtęci dziennie.
Teleskop+1 do zasięgu wzroku.
Luneta+1 do zasięgu wzroku.
Figurka Percepcji+5% do umiejętności sokole oko.
Figurka Wartownika+10% do umiejętności sokole oko.
Emblemat Zrozumienia+15% do umiejętności sokole oko.
Amulet MannyOdnawia dodatkowy punkt manny na dzień.
Talizman MannyOdnawia dodatkowe dwa punkty manny na dzień.
Mistyczna Kula MannyOdnawia dodatkowe trzy punkty manny na dzień.
Łuk z Elfiej Wiśni+5% do umiejętności łucznictwo.
Cięciwa z Grzywy Jednorożca+10% do umiejętności łucznictwo.
Strzały z Anielskimi Piórami+15% do umiejętności łucznictwo.
Flakon Smoczej Krwi+5 do ataku i obrony dla wszystkich smoków w armii bohatera.


Anielskie Przymierze


SkładnikiAnielskie Przymierze
Cudowna Zbroja
Sandały Świętego
Niebiański Naszyjnik Błogosławieństwa
Lwia Tarcza Odwagi
Miecz Sądu Ostatecznego
Hełm Niebiańskiego Oświecenia

Efekty składników:+21 do ataku, obrony, siły czarów i wiedzy.
Efekty artefaktu:Na początku bitwy bohater rzuca czar modlitwa na poziomie eksperckim, można mieszać jednostki z frakcji z neutralnymi bez kar morale.



Piorun Tytana


SkładnikiPiorun Tytana
Hełm Piorunów
Kirys Tytana
Gladius Tytana
Tarcza Obrońcy Niebios

Efekty składników:+9 do ataku i obrony, +8 do siły czarów i wiedzy.
Efekty artefaktu:Bohater otrzymuje zaklęcie Piorun Tytana zadające 600 pkt obrażeń i kosztujące 0 many.



Łuk Strzelca Wyborowego


SkładnikiŁuk Strzelca Wyborowego
Łuk z Elfiej Wiśni
Cięciwa z Grzywy Jednorożca
Strzały z Anielskimi Piórami

Efekty składników:+30% do umiejętności łucznictwo.
Efekty artefaktu:Brak kar dla strzelców za odległość od celu, jednostki atakujące na odległość mogą strzelać podczas walki w zwarciu.



Płaszcz Nieumarłego Króla


SkładnikiPłaszcz Nieumarłego Króla
Amulet Grabarza
Kaptur Wampira
Buty Umarlaka

Efekty składników:+30% do umiejętności nekromancja.
Efekty artefaktu:30% poległych istot zostaje wskrzeszonych jako szkielety. Jeśli bohater posiada już talent nekromancja, to wszystkie procenty sie kumulują i poziom wskrzeszanych jednostek rośnie wraz ze wzrostem umiejętności: nekromancja podstawowa- zombie, zaawansowana- zjawy, ekspercka- licze.



Zbroja Potępionego


SkładnikiZbroja Potępionego
Hełm z Czaszki
Klatka Żebrowa
Miecz Rycerza Śmierci
Tarcza Wyjącej Śmierci

Efekty składników:+3 do ataku i obrony, +2 do siły czarów i wiedzy.
Efekty artefaktu:Bohater na początku walki rzuca zaklęcia spowolnienie, promień osłabienia, klątwa, osłabienie i pech. Wszystkie są rzucane na poziome eksperckim z siłą czarów równą 50 i kosztują 0 manny.



Potęga Smoczego Ojca


SkładnikiPotęga Smoczego Ojca
Korona ze Smoczych Zębów
Naszyjnik Smoczych Zębów
Zbroja ze Smoczych Łusek
Płaszcz ze Smoczych Skrzydeł
Zastygłe Oko Czerwonego Smoka
Zastygłe Oko Czarnego Smoka
Język Czerwonego Smoka
Tarcza ze Smoczych Łusek
Nagolenniki ze Smoczych kości

Efekty składników:+10 do ataku, obrony, siły czarów i wiedzy, +1 do morale i szczęścia.
Efekty artefaktu:+6 do ataku, obrony, siły czarów i wiedzy. Wszystkie jednostki są odporne na zaklęcia poziomów 1-4.



Pierścień Maga


SkładnikiPierścień Maga
Kołnierz Czarowania
Pierścień Czarowania
Szata Czarowania

Efekty składników:Wydłuża działanie wszystkich rzuconych czarów o 6 tur.
Efekty artefaktu:Wydłuża działanie wszystkich rzuconych czarów o 50 tur.



Kapelusz Admirała


SkładnikiKapelusz Admirała
Hełm Morskiego Kapitana
Naszyjnik Żeglugi

Efekty składników:Poważnie zwiększa zasięg na morzu, pozwala przywoływać i niszczyć okręty, chroni przed działaniami wirów.
Efekty artefaktu:Wchodzenie na statek i wychodzenie z niego nie marnuje pozostałych punktów ruchu.



Eliksir Życia


SkładnikiEliksir Życia
Pierścień Witalności
Pierścień Życia
Fiolka Żywej Krwi

Efekty składników:+4 do punktów życia wszystkich jednostek.
Efekty artefaktu:Wszystkie jednostki w armii bohatera zyskują +25% punktów życia i zdolność regeneracji. Eliksir Życia nie działa na jednostki nieumarłe i mechaniczne.



Studnia Czarodzieja


SkładnikiStudnia Czarodzieja
Amulet Manny
Talizman Manny
Mistyczna Kula Manny

Efekty składników:Odnawia dodatkowo 6 punktów manny na dzień.
Efekty artefaktu:Codziennie odnawia wszystkie punkty manny.



Róg Obfitości


SkładnikiRóg Obfitości
Odrastający Płaszcz z Kryształu
Niewyczerpany Pierścień Siarki
Pierścień Miliona Klejnotów
Bezdenny Flakon Rtęci

Efekty składników:Dodaje do skarbca po jednej sztuce siarki, rtęci, kryształu i klejnotów dziennie.
Efekty artefaktu:Dodaje do skarbca cztery sztuki siarki, rtęci, kryształu i klejnotów dziennie.



Statua Legionisty


SkładnikiStatua Legionisty
Głowa Legionisty
Ręce Legionisty
Tors Legionisty
Lędźwie Legionisty
Nogi Legionisty

Efekty składników:Jeśli bohater jest w zamku, zwiększa przyrost jednostek szóstego poziomu o 1 na tydzień, piątego poziomu o 2 na tydzień, czwartego poziomu o 3 na tydzień, trzeciego poziomu o 4 na tydzień i drugiego poziomu o 5 na tydzień.
Efekty artefaktu:Populacja wszystkich jednostek we wszystkich zamkach zwiększa się o 50%. Bohater nie musi być w zamku aby bonus był aktywny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz