Nekropolia (Necropolis) |
Najbardziej paradoksalne miasto - Statystyki kompletny outsider, ale w rzeczywistości - jedno z dwóch, zakazanej w turnieju, wraz z koniugacji disbalansnym. Oryginalne i wyjątkowe budynki - Veil of Darkness zamyka mapę wroga wokół miasta, nekromancja Moc pomaga podnieść więcej nieumarłych po bitwie, i falownik przechodzi w szkielety szkielety żadnych obcych wojsk.
|
Ideologia | Zło |
Ojczystej ziemi | Brud |
Priorytet: |
Wojsko |
Armia teoretycznie najsłabszym. Przedostatnia zdrowia na "" a ostatni stosowane do skoku, trzeci od końca prędkości, i średnich kosztów. Chyba odporny na czary, umysł wpływa, bardzo przydatne, ani ślepy, ani nie rozprasza inspirować lub zahipnotyzować lub Berserkers zrobić ... Ale w ogóle, nie lubię o tym mówić, jeśli tylko było to tylko na rozwoju miast. Jednak sztuką jest, że wzrost jest nie tylko miasto, ale z niemal każdej walce, a nawet obcego Urządzenie można włączyć do szkieletów. W rezultacie, mniej lub bardziej długotrwałe Army gra w nekromancji. - Tylko największy i najsilniejszy
Więc w końcu to z równymi graczami umiejętności może odtwarzać tylko w przypadku napotkania wczesny atak. Jednostek zasługują Death Knights uwagę (bardzo silny na szóstym poziomie, mając szansę przekląć wroga i zadają podwójne obrażenia), liczi (silne ręce, wpływające chmurę śmierci do wszystkich sąsiednich komórek), poprawa Vampires (niemy szok i odzyskiwania przez życie zabitych wrogów) oraz szkielet (całkiem zwyczajne, ale rosną kosztem nekromancji w ogromnych ilościach, i zdecydować o wyniku bitew). |
Heroes |
Jako klasy i rycerzy śmierci (Death Knight) i nekromantów (nekromanci) są przeciętne, ale doskonale nadaje się do jego armii. A prominentnych brakuje. Aislinn / Aislinn (Aislinn) nawet zabronione w turnieju z powodu jego deszczu Meteor czaru (Starfall). W uzupełnieniu do swoich bohaterów bardzo silne są Tant (Thant), po początkowo wzrosły wskrzeszał umarłych, Isra (Isra) i Vidomina (Vidomina), początkowo z zaawansowanym nekromancji i dobrą premię do niej i Galtran, przyspieszając i wzmacniając szkielety, co może prowadzić do 90 sztuk (ale zwykle niewiele ponad pięćdziesiąt).
|
Magia |
Jest bardzo magiczne zakończeniu ma ograniczeń w poziomie, jednak istnieje Szczegóły związane z faktem, że cała armia miasta nieumarłych składają. Po pierwsze, istnieją dwa unikalne Wave zaklęcia Death (Śmierć Ripple) i wskrzeszał umarłych (animowanie żyje, jest różna od stałej mocą Zmartwychwstania bez znajomości magii ziemi), zakazane w innych miastach. Po drugie, w zakazanej gildii czarów bezużyteczne dla nieumarłych (leczenie, Modlitwa Blessing) i kilka innych, w tym naprzeciwko szkodliwe nieumarłych niszczenia martwych. Po trzecie, dwukrotnie prawdopodobieństwo Berserk zaklęcia.
|
Przestrojenie |
Przestrojenie niedrogie (wartości szóstym, w stosunku do obudowy wojskowej, jest bliżej trzech najtańszych miast niż reszty z pięciu) i nie wymagających do zasobów, choć ma trzy "pułapki" w trzech wyższych poziomów. Liches trzeba za dużo siarki, które mogą na stałe opóźnić przestrojenie na wysokie rąk, trudności i niepowodzenia na zasoby. Bardzo drogie do budowy Rycerzy czarny (często muszą wybierać między nimi i zamek, a prawie zawsze - na ich korzyść). Wreszcie, dla kości smoka z średnią ceną budowy wymagają wszystkie sześć zasoby, co nie zawsze jest możliwe, aby zapewnić wymaganą terminu. Na szczęście, przeszkody te nie są bardzo istotne dla armii Necropolis, który ma coś do wyrównania tymczasowej nieobecności starszych żołnierzy.
|
Taktyka i Strategia Rozwoju: |
Rozpocząć |
Jeśli wybór jest bohaterem przed meczem, pięć doskonałymi kandydatami już zidentyfikowane. Dla maksimum zasobów do ubogich jest również bardzo dobre mapy Clavius (Clavius), przynosząc codziennie 350 złota o ataki umiejętności i zaklęcia strzałkę Magic (miasto jako parowania ma dwa pieniężne znaki, ale Nagash nekromanta (Nagash) jest zalecana jako postać drugoplanowa bo bez umiejętności i czarów bojowych, ale z najgorszych możliwości bojowych, pomaga obniżyć armii). Wybór zależy również w znacznym stopniu na konieczność szybkiego rozwoju.
Necropolis powoli rosnącą siłę armii w pierwszym tygodniu, ponieważ nie ma silne oddziały uderzeniowe: lychee pojawiają się późno, a młodsi jednostek są słabe, bardzo liczne i mają niski wskaźnik -dla których szkielety nie są szczególnie sprawnym zarządzaniu stale ponoszą strat przekraczających ich przyjście nekromancji. Magia też nie pomaga na tym etapie - przy słabych zaklęć i many niewiele. Dlatego też, jeśli karta nie jest obiecująca okazja długą gromadzeniu, najlepszym wyborem - Galtran. Jego hordy szkieletów ma prędkość 5, a na ich ojczystej ziemi i wszystkie 6, który radykalnie zmienia przebieg bitwy, w wielu przypadkach (szkielety w stanie "przetrwać" wielu wrogów w tempie 4-5), plus zwiększenie ich umiejętności i umiejętności, aby chronić zaklęcie Tarczy czasami również przyczynić. Galtran w tym przypadku może zaatakować bardzo silne zespoły z neutralnych, unikając tylko silnych strzelców. Reszta bohaterów powinien być bardziej ostrożny, atakując głównie słabych grup niskopoziomowych piechurzy i ulotek. Początki pojedynczej funkcji na podstawie znaków w tawernie - jeśli dostępne siły na tyle, by przebić wykrytego punktu (z powodu niskiej mocy przenikliwym będzie duża strata) oraz w tawernie nadciągającego Shakti lub Gretchin z jego hordy stworów (w tej roli może działać jako Ignat i Smoka, jeśli z partii żołnierzy), wskazane jest, aby najpierw zbudować szkielet konwertera (Skeleton Transformer), wynająć bohatera i przekształcić go w licznej grupie szkielety. To znacznie zwiększa przenikliwe armię zasilania i, w rezultacie, przyspiesza rozwój bohatera i miasto. "Podobnie, warto spędzić dzień na tej konstrukcji, gdy nagle dołączył do licznej grupy istot niskopoziomowych przeciwnym przesunięcie pierwsze dni stereotypowo. - ghule, wampiry, Guild Magic. następnie jest ocena dostępnych zasobów oraz te, które jeszcze mają czas, aby uzyskać nad pozostałych dni. Jeśli złoto, drewno i ruda są obfite, budować liches i Black Knight (przy odrobinie szczęścia mogą również cytadela lub zamek). Jeśli zasoby nie są wystarczające , ogranicza liches, Cytadela i przy odrobinie szczęścia -. blokady Wreszcie, jeśli masz problemy z siarki (dzieje się na najwyższym poziomie trudności i scenariusz awarii, zasoby na mapie), można spróbować zbudować zamek, a jeśli to możliwe, aby uaktualnić wampiry (gdy kryształy Gems są dostępne w odpowiedniej ilości .) W drugim tygodniu główną część w walkach wykonać 6,9 liches który podlewał wrogów śmiertelny strzał, a inni przyszli do wykończenia. Z czarnymi rycerzami, a jeśli główny bohater nie jest Galtran szkielety armii może nawet wylądować - większość bitew w drugim tygodniu armię i wygrać bez nich, bez ponoszenia strat, ale otrzymają dodatkową mobilność szkieletów, w tym uzyskane z nekromancji, może dla głównej armii do prowadzenia innego bohatera innej opcji. -. oddział armii szkieletów w sekunda, która będzie działać niezależnie (jeśli Galtran zajęty głównej armii, najlepiej zdoła Izry lub Vidominy którzy szybko dołączyć do grona szkieletów). We wszystkich bitwach, jeżeli nie mogą zapewnić przewagę szkielety w prędkości, powinny one działać bardzo ostrożnie - wszelkie przeciwnicy będą korzystać z każdej okazji, aby zmniejszyć ich liczbę ( .. jeśli nie wokół będzie bardziej bezpieczny cel), i bardzo prosta gra z niepewnego wzrostu zamiast szkieletów, aby dostać się na spadek ich drużyny w mieście zbudowano pierwszy budynek pieniędzy (często brakuje gminy), a następnie pozostałą część domu wojsk i wzmacniacz nie nekromancja zapomnieć - coś czysto przydatne. |
Śledź grę |
Po zakończeniu rozstrojenie lock możliwe jest tworzenie trzech zdolnych armii, można składać z czarnych jeźdźców i liches, inne - od szkieletów trzecią - wyłącznie lepsze wampiry (sens, ich liczba wzrosła w przeszłości 20, inaczej ciężko walczyć, aby). Smoki i duchy są dodawane do armii pierwszego lub drugiego w razie potrzeby. Oczywiście, jest to prawda w stosunku do neutralnych, na stłumienie wojsk wroga powinny połączyć swoje siły.
Aby taktyki Necropolis to ważne artefakty - znalezienie artefaktów, że wzrost zdrowia i szybkość jednostki, znacznie zwiększa siłę i rolę szkieletów, a jeśli można znaleźć lub zbudować płaszcz nieumarłych Króla - szkielety raz zapomniał, bo po walce, a nie martwych wrogów wzrośnie cały liczi. Podczas formowania armii musi dokonać wyboru - podnieść proste szkielety i liches lub poprawić. Lepsza wzrost, jeśli po walce w armii nie ma wolnych slotów dla nich, i jest tylko ulepszony skład, ale idzie tylko 2/3 z liczby jednostek bazowych. Co jest bardziej korzystne, aby mieć mniejszą liczbę silniejsze i szybsze jednostki lub więcej słabszy - decyzja jest niejednoznaczna. W ogóle, po prostu lepiej, jeżeli można je szybko wziął na poprawę, a jeśli nie - może być lepiej poprawiła się ich zwiększoną prędkością (szczególnie szkielety pod dowództwem Galtrana) znowu daje wiele korzyści w walce. Przydatne regularnie chodzą pierwsze pole żyjących stworzeń poziom i kupić najsłabszych wojowników w innych zamków, aby włączyć je do szkieletów (hydry i smoki stają smoki kości.) W walkach z wojskami wroga jest stworzyć armię tak, że maksymalne sloty zajęte przez duchy, 3-5 jednostek many większość postaci bardzo szybko zaprzeczył. Wampiry nie są one bardzo dużo, lub jeśli wrogie jednostki są bardzo duże, trzeba być starannie ułożone wrogom na raz i nie zmniejszony skład tak, że nie masz czasu, aby odebrać swoich zmarłych. Do dużych strat i wampiry, aby zatrzymać dużą grupę słabych stworzeń w celu odzyskania (jeśli możliwe takiej straty jest super, takie urządzenie należy pozostawić na ostatni, zabijając najpierw mocniejsze.) z silnymi zespołami, zwłaszcza, jeśli są one wykonane z twardych wojowników, wskazane jest zastosowanie pierwszej szkielety strajkowe , zostanie zabity przez wiele luzu, ale to zaoszczędzić dużo cenniejsze i trudniejsze do wypełnienia, że wojska. Smoki muszą być stosowane ze szczególną dokładnością, nie są one tak bardzo cenne dla jego siły (nie jest szczególnie wielki hit za trzy tygodnie jednostek populacji szóstym poziomie i cztery młodsze) jako dużą prędkością, co daje przewagę, gdy oddano. Mogą być użyteczne i ich zdolność do wieku zniszczenia wroga (opolovinivaetsya "zdrowie" jednostek w jednostki.) W oblężeniach duchów miast wroga i szkieletów pogłębiany, często rozproszony przez ogień z wież, a nawet strzelcy wroga, pozwalając licham działać bezkarnie. Ponadto, mogą one sprowokować wroga z muru, pod wpływem czarnej kawalerii, która w oblężeniach zwykle trafia. Combined Army zwykle bezużyteczne dla nekropolii - Oddziały zagranicznych jest bardzo złym morale i nie dać im do dobrego wykorzystania. Wyjątkiem są "niemoralne" Żywiołaki - burza, energii i psychiczne / magiczne mogą być użyteczne dla armii, która idzie bez szkieletów. |
Klas bohaterów: |
|
|
HERO: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jednostki: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jednostki neutralne: |
Mumie | |
![]() | Atak: 7 |
Obrona: 7 | |
Obrażenia: 5,3 | |
Zdrowie: 30 | |
Prędkość: 5 | |
Przyrost: 7 | |
Koszt: 300![]() | |
Zdolności: Nieumarły Klątwa |
Wewnątrz widok na miasto |
![]() |
Infrastruktura: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Magia budowy: |
|
|
|
|
|
Stworzeń żyjących: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Struktura, zwiększając wzrost: |
Dug groby | |
![]() | Koszt: 1000![]() |
Zwiększa szkielety wzrost, +6. | |
Wymagania: szkielety nadajnika |
Specjalna struktura: |
|
|
|
Struktura Bonus: |
Prysznic Dungeon | |
![]() | Koszt: Graal |
Wnosi do skarbu Królestwa 5000 ![]() | |
Wymagania: brak |

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz