czwartek, 27 grudnia 2012

Nekropolis ( od The Restoration of Erathia )

Nekropolia (Necropolis)
Najbardziej paradoksalne miasto - Statystyki kompletny outsider, ale w rzeczywistości - jedno z dwóch, zakazanej w turnieju, wraz z koniugacji disbalansnym. Oryginalne i wyjątkowe budynki - Veil of Darkness zamyka mapę wroga wokół miasta, nekromancja Moc pomaga podnieść więcej nieumarłych po bitwie, i falownik przechodzi w szkielety szkielety żadnych obcych wojsk.
IdeologiaZło
Ojczystej ziemiBrud

Priorytet:

Wojsko
Armia teoretycznie najsłabszym. Przedostatnia zdrowia na "" a ostatni stosowane do skoku, trzeci od końca prędkości, i średnich kosztów. Chyba odporny na czary, umysł wpływa, bardzo przydatne, ani ślepy, ani nie rozprasza inspirować lub zahipnotyzować lub Berserkers zrobić ... Ale w ogóle, nie lubię o tym mówić, jeśli tylko było to tylko na rozwoju miast. Jednak sztuką jest, że wzrost jest nie tylko miasto, ale z niemal każdej walce, a nawet obcego Urządzenie można włączyć do szkieletów. W rezultacie, mniej lub bardziej długotrwałe Army gra w nekromancji. - Tylko największy i najsilniejszy
Więc w końcu to z równymi graczami umiejętności może odtwarzać tylko w przypadku napotkania wczesny atak. Jednostek zasługują Death Knights uwagę (bardzo silny na szóstym poziomie, mając szansę przekląć wroga i zadają podwójne obrażenia), liczi (silne ręce, wpływające chmurę śmierci do wszystkich sąsiednich komórek), poprawa Vampires (niemy szok i odzyskiwania przez życie zabitych wrogów) oraz szkielet (całkiem zwyczajne, ale rosną kosztem nekromancji w ogromnych ilościach, i zdecydować o wyniku bitew).
Heroes
Jako klasy i rycerzy śmierci (Death Knight) i nekromantów (nekromanci) są przeciętne, ale doskonale nadaje się do jego armii. A prominentnych brakuje. Aislinn / Aislinn (Aislinn) nawet zabronione w turnieju z powodu jego deszczu Meteor czaru (Starfall). W uzupełnieniu do swoich bohaterów bardzo silne są Tant (Thant), po początkowo wzrosły wskrzeszał umarłych, Isra (Isra) i Vidomina (Vidomina), początkowo z zaawansowanym nekromancji i dobrą premię do niej i Galtran, przyspieszając i wzmacniając szkielety, co może prowadzić do 90 sztuk (ale zwykle niewiele ponad pięćdziesiąt).
Magia
Jest bardzo magiczne zakończeniu ma ograniczeń w poziomie, jednak istnieje Szczegóły związane z faktem, że cała armia miasta nieumarłych składają. Po pierwsze, istnieją dwa unikalne Wave zaklęcia Death (Śmierć Ripple) i wskrzeszał umarłych (animowanie żyje, jest różna od stałej mocą Zmartwychwstania bez znajomości magii ziemi), zakazane w innych miastach. Po drugie, w zakazanej gildii czarów bezużyteczne dla nieumarłych (leczenie, Modlitwa Blessing) i kilka innych, w tym naprzeciwko szkodliwe nieumarłych niszczenia martwych. Po trzecie, dwukrotnie prawdopodobieństwo Berserk zaklęcia.
Przestrojenie
Przestrojenie niedrogie (wartości szóstym, w stosunku do obudowy wojskowej, jest bliżej trzech najtańszych miast niż reszty z pięciu) i nie wymagających do zasobów, choć ma trzy "pułapki" w trzech wyższych poziomów. Liches trzeba za dużo siarki, które mogą na stałe opóźnić przestrojenie na wysokie rąk, trudności i niepowodzenia na zasoby. Bardzo drogie do budowy Rycerzy czarny (często muszą wybierać między nimi i zamek, a prawie zawsze - na ich korzyść). Wreszcie, dla kości smoka z średnią ceną budowy wymagają wszystkie sześć zasoby, co nie zawsze jest możliwe, aby zapewnić wymaganą terminu. Na szczęście, przeszkody te nie są bardzo istotne dla armii Necropolis, który ma coś do wyrównania tymczasowej nieobecności starszych żołnierzy.

Taktyka i Strategia Rozwoju:

Rozpocząć
Jeśli wybór jest bohaterem przed meczem, pięć doskonałymi kandydatami już zidentyfikowane. Dla maksimum zasobów do ubogich jest również bardzo dobre mapy Clavius ​​(Clavius), przynosząc codziennie 350 złota o ataki umiejętności i zaklęcia strzałkę Magic (miasto jako parowania ma dwa pieniężne znaki, ale Nagash nekromanta (Nagash) jest zalecana jako postać drugoplanowa bo bez umiejętności i czarów bojowych, ale z najgorszych możliwości bojowych, pomaga obniżyć armii). Wybór zależy również w znacznym stopniu na konieczność szybkiego rozwoju.
Necropolis powoli rosnącą siłę armii w pierwszym tygodniu, ponieważ nie ma silne oddziały uderzeniowe: lychee pojawiają się późno, a młodsi jednostek są słabe, bardzo liczne i mają niski wskaźnik -dla których szkielety nie są szczególnie sprawnym zarządzaniu stale ponoszą strat przekraczających ich przyjście nekromancji. Magia też nie pomaga na tym etapie - przy słabych zaklęć i many niewiele. Dlatego też, jeśli karta nie jest obiecująca okazja długą gromadzeniu, najlepszym wyborem - Galtran. Jego hordy szkieletów ma prędkość 5, a na ich ojczystej ziemi i wszystkie 6, który radykalnie zmienia przebieg bitwy, w wielu przypadkach (szkielety w stanie "przetrwać" wielu wrogów w tempie 4-5), plus zwiększenie ich umiejętności i umiejętności, aby chronić zaklęcie Tarczy czasami również przyczynić. Galtran w tym przypadku może zaatakować bardzo silne zespoły z neutralnych, unikając tylko silnych strzelców. Reszta bohaterów powinien być bardziej ostrożny, atakując głównie słabych grup niskopoziomowych piechurzy i ulotek.
Początki pojedynczej funkcji na podstawie znaków w tawernie - jeśli dostępne siły na tyle, by przebić wykrytego punktu (z powodu niskiej mocy przenikliwym będzie duża strata) oraz w tawernie nadciągającego Shakti lub Gretchin z jego hordy stworów (w tej roli może działać jako Ignat i Smoka, jeśli z partii żołnierzy), wskazane jest, aby najpierw zbudować szkielet konwertera (Skeleton Transformer), wynająć bohatera i przekształcić go w licznej grupie szkielety. To znacznie zwiększa przenikliwe armię zasilania i, w rezultacie, przyspiesza rozwój bohatera i miasto.
"Podobnie, warto spędzić dzień na tej konstrukcji, gdy nagle dołączył do licznej grupy istot niskopoziomowych przeciwnym przesunięcie pierwsze dni stereotypowo. - ghule, wampiry, Guild Magic. następnie jest ocena dostępnych zasobów oraz te, które jeszcze mają czas, aby uzyskać nad pozostałych dni. Jeśli złoto, drewno i ruda są obfite, budować liches i Black Knight (przy odrobinie szczęścia mogą również cytadela lub zamek). Jeśli zasoby nie są wystarczające , ogranicza liches, Cytadela i przy odrobinie szczęścia -. blokady Wreszcie, jeśli masz problemy z siarki (dzieje się na najwyższym poziomie trudności i scenariusz awarii, zasoby na mapie), można spróbować zbudować zamek, a jeśli to możliwe, aby uaktualnić wampiry (gdy kryształy Gems są dostępne w odpowiedniej ilości .)
W drugim tygodniu główną część w walkach wykonać 6,9 liches który podlewał wrogów śmiertelny strzał, a inni przyszli do wykończenia.
Z czarnymi rycerzami, a jeśli główny bohater nie jest Galtran szkielety armii może nawet wylądować - większość bitew w drugim tygodniu armię i wygrać bez nich, bez ponoszenia strat, ale otrzymają dodatkową mobilność szkieletów, w tym uzyskane z nekromancji, może dla głównej armii do prowadzenia innego bohatera innej opcji. -. oddział armii szkieletów w sekunda, która będzie działać niezależnie (jeśli Galtran zajęty głównej armii, najlepiej zdoła Izry lub Vidominy którzy szybko dołączyć do grona szkieletów).
We wszystkich bitwach, jeżeli nie mogą zapewnić przewagę szkielety w prędkości, powinny one działać bardzo ostrożnie - wszelkie przeciwnicy będą korzystać z każdej okazji, aby zmniejszyć ich liczbę ( .. jeśli nie wokół będzie bardziej bezpieczny cel), i bardzo prosta gra z niepewnego wzrostu zamiast szkieletów, aby dostać się na spadek ich drużyny w mieście zbudowano pierwszy budynek pieniędzy (często brakuje gminy), a następnie pozostałą część domu wojsk i wzmacniacz nie nekromancja zapomnieć - coś czysto przydatne.
Śledź grę
Po zakończeniu rozstrojenie lock możliwe jest tworzenie trzech zdolnych armii, można składać z czarnych jeźdźców i liches, inne - od szkieletów trzecią - wyłącznie lepsze wampiry (sens, ich liczba wzrosła w przeszłości 20, inaczej ciężko walczyć, aby). Smoki i duchy są dodawane do armii pierwszego lub drugiego w razie potrzeby. Oczywiście, jest to prawda w stosunku do neutralnych, na stłumienie wojsk wroga powinny połączyć swoje siły.
Aby taktyki Necropolis to ważne artefakty - znalezienie artefaktów, że wzrost zdrowia i szybkość jednostki, znacznie zwiększa siłę i rolę szkieletów, a jeśli można znaleźć lub zbudować płaszcz nieumarłych Króla - szkielety raz zapomniał, bo po walce, a nie martwych wrogów wzrośnie cały liczi.
Podczas formowania armii musi dokonać wyboru - podnieść proste szkielety i liches lub poprawić. Lepsza wzrost, jeśli po walce w armii nie ma wolnych slotów dla nich, i jest tylko ulepszony skład, ale idzie tylko 2/3 z liczby jednostek bazowych. Co jest bardziej korzystne, aby mieć mniejszą liczbę silniejsze i szybsze jednostki lub więcej słabszy - decyzja jest niejednoznaczna. W ogóle, po prostu lepiej, jeżeli można je szybko wziął na poprawę, a jeśli nie - może być lepiej poprawiła się ich zwiększoną prędkością (szczególnie szkielety pod dowództwem Galtrana) znowu daje wiele korzyści w walce.
Przydatne regularnie chodzą pierwsze pole żyjących stworzeń poziom i kupić najsłabszych wojowników w innych zamków, aby włączyć je do szkieletów (hydry i smoki stają smoki kości.)
W walkach z wojskami wroga jest stworzyć armię tak, że maksymalne sloty zajęte przez duchy, 3-5 jednostek many większość postaci bardzo szybko zaprzeczył. Wampiry nie są one bardzo dużo, lub jeśli wrogie jednostki są bardzo duże, trzeba być starannie ułożone wrogom na raz i nie zmniejszony skład tak, że nie masz czasu, aby odebrać swoich zmarłych. Do dużych strat i wampiry, aby zatrzymać dużą grupę słabych stworzeń w celu odzyskania (jeśli możliwe takiej straty jest super, takie urządzenie należy pozostawić na ostatni, zabijając najpierw mocniejsze.)
z silnymi zespołami, zwłaszcza, jeśli są one wykonane z twardych wojowników, wskazane jest zastosowanie pierwszej szkielety strajkowe , zostanie zabity przez wiele luzu, ale to zaoszczędzić dużo cenniejsze i trudniejsze do wypełnienia, że wojska. Smoki muszą być stosowane ze szczególną dokładnością, nie są one tak bardzo cenne dla jego siły (nie jest szczególnie wielki hit za trzy tygodnie jednostek populacji szóstym poziomie i cztery młodsze) jako dużą prędkością, co daje przewagę, gdy oddano. Mogą być użyteczne i ich zdolność do wieku zniszczenia wroga (opolovinivaetsya "zdrowie" jednostek w jednostki.)
W oblężeniach duchów miast wroga i szkieletów pogłębiany, często rozproszony przez ogień z wież, a nawet strzelcy wroga, pozwalając licham działać bezkarnie. Ponadto, mogą one sprowokować wroga z muru, pod wpływem czarnej kawalerii, która w oblężeniach zwykle trafia.
Combined Army zwykle bezużyteczne dla nekropolii - Oddziały zagranicznych jest bardzo złym morale i nie dać im do dobrego wykorzystania. Wyjątkiem są "niemoralne" Żywiołaki - burza, energii i psychiczne / magiczne mogą być użyteczne dla armii, która idzie bez szkieletów.


Klas bohaterów:

Death Knight
Atak: 1
Obrona: 2
Magiczna Moc: 2
Wiedza: 1
Wymagane umiejętności: Nekromancja
Zakazane umiejętności: Manor, Przywództwo, Pierwsza Pomoc
Nekromanta
Atak: 1
Obrona: 0
Magiczna Moc: 2
Wiedza: 2
Wymagane umiejętności: Nekromancja
Zakazane umiejętności: Przywództwo, pierwsza pomoc

HERO:

Death Knights
Strucker
Klasa: Death Knight
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Leach
Atak: 1Obrona: 2Magiczna Moc: 2Wiedza:1
Wtórne Umiejętności:Inspirujące, ResistanceZdolności: Living dead
Czar:PrzyspieszenieArmia: 04,06 Living Dead, 4-6 Living Dead, 4-6 Living Dead
Vokial
Klasa: Death Knight
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Wampir
Atak: 1Obrona: 2Magiczna Moc: 2Wiedza:1
Wtórne Umiejętności:Inspirujące, artyleriaZdolności:Vampires
Czar: StoneskinArmia: Skeleton 20-30, 4-6 Living Dead, 4-6 Gwardia
Moandor
Klasa: Death Knight
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Leach
Atak: 1Obrona: 2Magiczna Moc: 2Wiedza:1
Wtórne Umiejętności:Inspirujące, EdukacjaZdolności:Vampires
Czar: ZwlekanieArmia: Skeleton 20-30, 4-6 Living Dead, 4-6 Gwardia
Charna
Klasa: Death Knight
Płeć: Kobieta
Rasa: Człowiek
Atak: 1Obrona: 2Magiczna Moc: 2Wiedza:1
Wtórne Umiejętności:Inspirujące, TacticsZdolności:Strażnicy
Czar: Magiczna StrzałaArmia: Skeleton 20-30, 4-6, 4-6 Sentinels Straży
Tamika
Klasa: Death Knight
Płeć: Kobieta
Rasa: Wampir
Atak: 1Obrona: 2Magiczna Moc: 2Wiedza:1
Wtórne Umiejętności:Inspirujące, szturmoweZdolności: Black Knights
Czar: Magiczna StrzałaArmia: Skeleton 20-30, 4-6 Living Dead, 4-6 Gwardia
Isra
Klasa: Death Knight
Płeć: Kobieta
Rasa: Leach
Atak: 1Obrona: 2Magiczna Moc: 2Wiedza:1
Wtórne Umiejętności:Sorcery (prodv.)Zdolności: Sorcery
Czar: Magiczna StrzałaArmia: Skeleton 20-30, 4-6 Living Dead, 4-6 Gwardia
Clavius
Klasa: Death Knight
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Leach
Atak: 1Obrona: 2Magiczna Moc: 2Wiedza: 1
Wtórne Umiejętności:Inspirujące, szturmowePojemność: 350 złota
Czar: Magiczna StrzałaArmia: Skeleton 20-30, 4-6 Living Dead, 4-6 Gwardia
Galtran
Klasa: Death Knight
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Wampir
Atak: 1Obrona: 2Magiczna Moc: 2Wiedza: 1
Wtórne Umiejętności: czary, ArmorZdolności: Szkielety
Czar: TarczaArmia: 20-30 Szkielety, Skeleton 20-30, 20-30 Szkielety
Nekromanci
Septienna
Klasa: Nekromanta
Płeć: Kobieta
Rasa: Człowiek
Atak: 1Obrona: 0Magiczna Moc: 2Wiedza:2
Wtórne Umiejętności:Inspirujące, LiteracyZdolności: Wave of Death
Czar: Wave of DeathArmia: Skeleton 20-30, 4-6 Living Dead, 4-6 Gwardia
Aislin
Klasa: Nekromanta
Płeć: Kobieta
Rasa: Człowiek
Atak: 1Obrona: 0Magiczna Moc: 2Wiedza:2
Wtórne Umiejętności:Inspirujące, WisdomZdolności: deszcz Meteor
Czar: deszcz MeteorArmia: Skeleton 20-30, 4-6 Living Dead, 4-6 Gwardia
Sandro
Klasa: Nekromanta
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Leach
Atak: 1Obrona: 0Magiczna Moc: 2Wiedza:2
Wtórne Umiejętności:czary, magiaZdolności: Magia
Czar: ZwlekanieArmia: Skeleton 20-30, 4-6 Living Dead, 4-6 Gwardia
Nimb
Klasa: Nekromanta
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Człowiek
Atak: 1Obrona: 0Magiczna Moc: 2Wiedza:2
Wtórne Umiejętności:Inspirujące, VigilanceZdolności: Vigilance
Czar: TarczaArmia: Skeleton 20-30, 4-6 Living Dead, 4-6 Gwardia
Tant
Klasa: Nekromanta
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Wampir
Atak: 1Obrona: 0Magiczna Moc: 2Wiedza:2
Wtórne Umiejętności:Inspirujące, MistycyzmZdolności:rewitalizacji Martwe
Czar: Renewal of the DeadArmia: Skeleton 20-30, 4-6 Living Dead, 4-6 Gwardia
Xie
Klasa: Nekromanta
Płeć: Kobieta
Rasa: Leach
Atak: 1Obrona: 0Magiczna Moc: 2Wiedza:2
Wtórne Umiejętności:Inspirujące, EdukacjaZdolności: Stone Skin
Czar: StoneskinArmia: Skeleton 20-30, 4-6 Living Dead, 4-6 Gwardia
Vidomina
Klasa: Nekromanta
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Człowiek
Atak: 1Obrona: 0Magiczna Moc: 2Wiedza:2
Wtórne Umiejętności:Sorcery (prodv.)Zdolności: Sorcery
Zaklęcie: CurseArmia: Skeleton 20-30, 4-6 Living Dead, 4-6 Gwardia
Nagash
Klasa: Nekromanta
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Leach
Atak: 1Obrona: 0Magiczna Moc: 2Wiedza:2
Wtórne Umiejętności:czary, IntelligencePojemność: 350 złota
Czar: Ochrona przed voduhaArmia: Skeleton 20-30, 4-6 Living Dead, 4-6 Gwardia
Nagash
Klasa: Nekromanta
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Leach
Atak: 1Obrona: 0Magiczna Moc: 2Wiedza:2
Wtórne Umiejętności:czary, IntelligenceZdolności: osłoną ciemności
Czar: Ochrona przed voduhaArmia: Skeleton 20-30, 4-6 Living Dead, 4-6 Gwardia
Kampania Heroes
Pan Haart
Klasa: Death Knight
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Człowiek
Atak: 1Obrona: 2Magiczna Moc: 2Wiedza: 1
Wtórne Umiejętności:Sorcery (prodv.)Zdolności: Black Knights
Czar: ZwlekanieArmia: Skeleton 20-30, 4-6 Living Dead
Pan Haart
Klasa: Death Knight
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Leach
Atak: 1Obrona: 2Magiczna Moc: 2Wiedza: 1
Wtórne Umiejętności:Sorcery (prodv.)Zdolności: Black Knights
Czar: ZwlekanieArmia: Skeleton 20-30, 4-6 Living Dead



Jednostki:

Poziom 1
Szkielety
Atak: 5
Obrona: 4
Obrażenia: 1,3
Zdrowie: 6
Prędkość: 4
Wzrost: 12
Koszt: 60
Zdolności: Undead
Skeleton Warriors
Atak: 6
Obrona: 6
Obrażenia: 1,3
Zdrowie: 6
Prędkość: 5
Wzrost: 12
Koszt: 70
Zdolności: Undead
Poziom 2
Living Dead
Atak: 5
Obrona: 5
Obrażenia: 2,3
Zdrowie: 15
Prędkość: 3
Przyrost: 8
Koszt: 100
Zdolności: Undead
Zombie
Atak: 5
Obrona: 5
Obrażenia: 2,3
Zdrowie: 20
Prędkość: 4
Przyrost: 8
Koszt: 125
Zdolności: Undead, choroby (20%)
Level 3
Guardians
Atak: 7
Obrona: 7
Obrażenia: 5,3
Zdrowie: 18
Prędkość: 5
Przyrost: 7
Koszt: 200
Zdolności: Nieumarły, Ulotka
Ghosts
Atak: 7
Obrona: 7
Obrażenia: 5,3
Zdrowie: 18
Prędkość: 7
Przyrost: 7
Koszt: 230
Zdolności: Nieumarły, Flyer, Dispersion regeneracji many
Poziom 4
Wampiry
Atak: 10
Obrona: 9
Obrażenia: 8,5
Zdrowie: 30
Prędkość: 6
Przyrost: 4
Koszt: 360
Zdolności: Nieumarły, Flyer, Unrequited ataku
Wampiry-panowie
Atak: 10
Obrona: 10
Obrażenia: 8,5
Zdrowie: 40
Szybkość: 9
Przyrost: 4
Koszt: 500
Zdolności: Nieumarły, Flyer, Unrequited Vamirizm atak
Poziom 5
Lichee
Atak: 13
Obrona: 10
Obrażenia: 13/11
Zdrowie: 30
Prędkość: 6
Przyrost: 3
Koszt: 550
Zdolności: Nieumarły, shooter, szkody w dziedzinie
Potężne liches
Atak: 13
Obrona: 10
Obrażenia: 15/11
Zdrowie: 40
Prędkość: 7
Przyrost: 3
Koszt: 600
Zdolności: Nieumarły, shooter, szkody w dziedzinie
Poziom 6
Black Knights
Atak: 16
Obrona: 16
Obrażenia: 15-30
Zdrowie: 120
Prędkość: 7
Przyrost: 2
Koszt: 1200
Zdolności: Nieumarły, Duża istota
Death Knights
Atak: 18
Obrona: 18
Obrażenia: 15-30
Zdrowie: 120
Szybkość: 9
Przyrost: 2
Koszt: 1500
Zdolności: Nieumarły, Duża istota, Crit, Curse (20%)
Poziom 7
Bone Dragons
Atak: 17
Obrona: 15
Obrażenia: 25-50
Zdrowie: 150
Szybkość: 9
Przyrost: 1
Koszt: 1800
Zdolności: Nieumarły, Duża istota, Flyers, obniżenie morale wroga (1)
Duch smoka
Atak: 19
Obrona: 17
Obrażenia: 25-50
Zdrowie: 200
Prędkość: 14
Przyrost: 1
Cena: 3000 , 1
Zdolności: Nieumarły, Duża istota, Flyers, starość (20%), obniżenie morale wroga (1)

Jednostki neutralne:

Level 3
Mumie
Atak: 7
Obrona: 7
Obrażenia: 5,3
Zdrowie: 30
Prędkość: 5
Przyrost: 7
Koszt: 300
Zdolności: Nieumarły Klątwa

Wewnątrz widok na miasto

Infrastruktura:

Rada wiejska
Koszt:1
Przynosi 500 dni.
Wymagania: brak
Prefektura
Koszt:2500
1000 przynosi dzień.
Wymagania: wiejskie rady, Tavern
Miasto
Koszt:5000
2000 przynosi dzień.
Wymagania: Prefektura, Gildia Magów Poziom 1, Kuźnia Rynek
Capitol
Koszt:10.000
4000 przynosi dzień.
Wymagania: Miasto, Zamek,ma miast do stolicy
Fort
Cena: 5000 , 20 , 20
Daje na mury miasta.
Wymagania: brak
Cytadela
Cena: 2500 , 5
Daje miasto centralne karabin wieży tworzy rów wzdłuż ścian i zwiększa przyrost istot o 50%.
Wymagania: Fort
Zamek
Cena: 5000 , 10 , 10
Nadaje miastu dwa fotografowania wieże boczne (dwa razy słabszy od centrum), zwiększa wzrost stworzeń o 100%.
Wymagania: Cytadela
Tawerna
Koszt: 500 , 5
Pozwala zatrudnić bohaterowie się plotki i odwiedzić Gildii Złodziei, aby dowiedzieć się podstawowych informacji na temat przeciwnika.
Wymagania: brak
Rynek
Koszt: 500 , 5
Pozwala na kupno, sprzedaż i zmienić zasoby, kurs wymiany zależy od liczby waszych miastach, które mają rynek.Także pozwala na transfer środków do innych graczy.
Wymagania: brak
Zasobów pamięci masowej
Cena: 5000 , 5
Przynieś jeden i jedną dobę.
Wymagania: Rynek
Kuźnia
Cena: 1000 , 5
Pozwala na zakup pierwszego namiotu pomocy.
Wymagania: brak
Stocznia
Cena: 2000 , 20
Wymagania: dostęp do wody miasta

Magia budowy:

Mage Guild Level 1
Cena: 2000 , 5, 5
Pozwala na zakup księgi czarów bohatera za 500 złota i dodaje poziom 1 zaklęcie.
Wymagania: brak
Mage Guild Level 2
Cena: 1000 , 5, 4 , 5 , 4, 4 , 4
Dodaje do odwiedzenia miasta każdy bohater zaklęć 2 poziomy.
Wymagania: Gildia Magów Poziom 1
Mage Guild poziom 3
Cena: 1000 , 5, 6 , 5 , 6, 6 , 6
Dodaje do odwiedzenia miasta każdy bohater zaklęć 3 poziomu.
Wymagania: Gildia Magów Poziom 2
Mage Guild poziom 4
Cena: 1000 , 5 , 8 , 5 , 8 , 8 , 8
Dodaje do odwiedzenia miasta każdy bohater zaklęć 4 poziomu.
Wymagania: Gildia Magów Poziom 3
Gildia Magów Poziom 5
Cena: 1000 , 5 , 10 , 5 , 10 , 10 , 10
Dodaje do odwiedzenia miasta każdy bohater zaklęć na poziomie 5.
Wymagania: Gildia Magów poziom 4

Stworzeń żyjących:

Cursed Temple
Koszt: 400 , 5 , 5
Pozwala zatrudnić szkielet.
Wymagania: Fort
Lepsza Curse Świątyni
Cena: 1000 , 5 , 5
Pozwala wynająć wojowników szkielet.
Wymagania: Cursed Temple
Cmentarz
Cena: 1000 , 5
Pozwala zatrudnić zmarłych dzienną.
Wymagania: Cursed Temple
Lepsza cmentarz
Cena: 1000 , 5 , 5
Pozwala zatrudnić Zombie.
Wymagania: Cmentarz
Prysznic kamień
Cena: 1500, 5 , 5
Pozwala zatrudnić opiekunów.
Wymagania: Cursed Temple
Superior prysznic kamień
Cena: 1500, 5
Pozwala zatrudnić duchów.
Wymagania: prysznic Kamień
Nieruchomość
Cena: 2000 , 5 , 5
Pozwala zatrudnić wampirów.
Wymagania: Cmentarz
Lepsza nieruchomości
Cena: 2000 , 5 , 10 , 10
Pozwala zatrudnić Vampire Lord.
Wymagania: Manor
Mauzoleum
Cena: 2000 , 10 , 10
Pozwala zatrudnić Lisza.
Wymagania: Graveyard, Mage Guild Level 1
Superior mauzoleum
Cena: 2000 , 5 , 5
Pozwala zatrudnić Mighty Lisza.
Wymagania: $ Mausoleum
Pałac Ciemności
Cena: 6000 , 10 , 10
Pozwala zatrudnić Czarnych Rycerzy.
Wymagania: Manor
Superior Hall of Darkness
Cena: 3000 , 5 , 2 , 5 , 2 , 2 , 2
Pozwala zatrudnić rycerzy śmierci.
Wymagania: The Palace of Darkness
Vault smoków
Cena: 10 000 , 5 , 5 , 5 , 5 , 5 , 5
Pozwala zatrudnić Smoka kości.
Wymagania: The Palace of Darkness
Ulepszona krypta Dragons
Cena: 15 000 , 5 , 5 , 20
Pozwala zatrudniać Dragons duchach.
Wymagania: Vault Dragons

Struktura, zwiększając wzrost:

Dug groby
Koszt: 1000
Zwiększa szkielety wzrost, +6.
Wymagania: szkielety nadajnika

Specjalna struktura:

Amp czarna magia
Koszt: 1000
Dodaje 10% do umiejętności czarnej magii wszystko twoja nekromantą.
Wymagania: Gildia Magów Poziom 1
Veil of Darkness
Koszt: 1000
Wymagania: Tworzy trwałe wrogich bohaterów wiszące nad miastem.Bohaterowie poruszają się przez zasłonę, a ona codziennie przywrócone.
Converter szkielety
Koszt: 1000
Wymagania: Cursed Temple

Struktura Bonus:

Prysznic Dungeon
Koszt: Graal
Wnosi do skarbu Królestwa 5000 dziennie, zwiększenie do 50% więcej stworzeń w zamku. 20% wyższa umiejętność nekromancji przyjazny znaków, które mają tę umiejętność.
Wymagania: brak




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz