Magia Wody
Poziom 1
Magiczna strzała - Magic Arrow
- Koszt:
- 5 many
- Czas trwania:
- Natychmiastowy
- Poziom podstawowy:
- Wybrany oddział przeciwnika otrzymuje ((Moc*10)+10) obrażeń
- Poziom zaawansowany:
- Wybrany oddział przeciwnika otrzymuje ((Moc*10)+20) obrażeń
- Poziom mistrzowski:
- Wybrany oddział przeciwnika otrzymuje ((Moc*10)+30) obrażeń
Błogosławieństwo - Bless
- Koszt:
- 5 many
- Czas trwania:
- 1 runda
- Poziom podstawowy:
- Stworzenia w wybranym oddziale sojuszniczym zadają maksymalne obrażenia podczas ataku
- Poziom zaawansowany:
- Stworzenia w wybranym oddziale sojuszniczym zadają podczas ataku maksymalne obrażenia +1
- Poziom mistrzowski:
- Stworzenia we wszystkich oddziałach sojuszniczych zadają podczas ataku maksymalne obrażenia +1
Ochrona przed wodą - Protection from Water
- Inna nazwa:
- Antyżywioł wody
- Koszt:
- 5 many
- Czas trwania:
- 1 runda
- Poziom podstawowy:
- Wybrany oddział sojuszniczy odnosi o 30% mniej obrażeń na skutek działania czarów opartych na Magii wody
- Poziom zaawansowany:
- Wybrany oddział sojuszniczy odnosi o 50% mniej obrażeń na skutek działania czarów opartych na Magii wody
- Poziom mistrzowski:
- Wszystkie oddziały sojusznicze odnoszą o 50% mniej obrażeń na skutek działania czarów opartych na Magii wody
Rozproszenie - Dispell
- Inna nazwa:
- Odwrócenie zaklęć
- Koszt:
- 5 many
- Czas trwania:
- Natychmiastowy
- Poziom podstawowy:
- Usuwa wszystkie zaklęcia z wybranego oddziału sojuszniczego
- Poziom zaawansowany:
- Usuwa wszystkie zaklęcia z wybranego oddziału sojuszniczego bądź wrogiego
- Poziom mistrzowski:
- Usuwa wszystkie zaklęcia ze wszystkich oddziałów na polu bitwy
Uleczenie - Cure
- Inna nazwa:
- Wzmocnienie
- Koszt:
- 6 many
- Czas trwania:
- Natychmiastowy
- Poziom podstawowy:
- Usuwa wszystkie szkodliwe czary z wybranego oddziału sojuszniczego i przywraca mu do ((Moc*5)+10) punktów zdrowia
- Poziom zaawansowany:
- Usuwa wszystkie szkodliwe czary z wybranego oddziału sojuszniczego i przywraca mu do ((Moc*5)+20) punktów zdrowia
- Poziom mistrzowski:
- Usuwa wszystkie szkodliwe czary ze wszystkich oddziałów sojuszniczych i przywraca każdemu do ((Moc*5)+30) punktów zdrowia
Przyzwanie okrętu - Summon Boat
- Koszt:
- 8 many
- Czas trwania:
- Natychmiastowy
- Poziom podstawowy:
- Przyzywa jeden z okrętów rzucającego czar bohatera. Jeśli żaden z nich nie jest dostępny, przyzywa okręt innego twojego bohatera. Szansa powodzenia wynosi 50%. Czar nie działa, jeśli nie masz wolnych statków
- Poziom zaawansowany:
- Jak podstawowy, ale jeśli nie ma wolnych okrętów, tworzony jest nowy. Szansa powodzenia wynosi 75%
- Poziom mistrzowski:
- Jak zaawansowany, ale czar działa ze 100% skutecznością (z wyjątkiem przypadków, gdy wszystkie 64 okręty są zajęte
Poziom 2
Lodowy pocisk - Ice Bolt
- Koszt:
- 8 many
- Czas trwania:
- Natychmiastowy
- Poziom podstawowy:
- Wybrany oddział przeciwnika odnosi ((Moc*20)+10) obrażeń
- Poziom zaawansowany:
- Wybrany oddział przeciwnika odnosi ((Moc*20)+20) obrażeń
- Poziom mistrzowski:
- Wybrany oddział przeciwnika odnosi ((Moc*20)+30) obrażeń
Osłabienie - Weakness
- Koszt:
- 8 many
- Czas trwania:
- 1 runda
- Poziom podstawowy:
- Atak wybranego oddziału nieprzyjaciela jest redukowany o 3
- Poziom zaawansowany:
- Atak wybranego oddziału nieprzyjaciela jest redukowany o 6
- Poziom mistrzowski:
- Atak wszystkich oddziałów nieprzyjaciela jest redukowany o 6
Usunięcie przeszkody - Remove Obstacle
- Koszt:
- 8 many
- Czas trwania:
- Natychmiastowy
- Poziom podstawowy:
- Usuwa z pola walki jedną niemagiczną przeszkodę. Obiekty będące częścią krajobrazu (np. skały) nie są usuwane
- Poziom zaawansowany:
- Jak podstawowy, ale usuwa też obiekty magiczne, takie jak np. Ściana ognia
- Poziom mistrzowski:
- Jak zaawansowany, ale usuwa z pola walki wszystkie przeszkody nie będące częścią krajobrazu
Wizja - Visions
- Koszt:
- 4 many
- Czas trwania:
- 1 dzień
- Poziom podstawowy:
- Podaje liczebność oddziału wędrujących stworzeń i przewiduje, czy zechcą się przyłączyć do bohatera. Zasięg czaru równy jest Mocy rzucającego, ale nie mniejszy niż 3
- Poziom zaawansowany:
- Jak podstawowy, ale pokazuje też podstawowe atrybuty wrogiego bohatera i skład jego armii. Zasięg równy jest podwojonej Mocy rzucającego, ale nie mniejszy niż 3
- Poziom mistrzowski:
- Jak zaawansowany, ale pokazuje też informacje o wrogim mieście i skład garnizonu. Zasięg równy jest potrojonej Mocy rzucającego, ale nie mniejszy niż 3
Poziom 3
Krąg zimna - Frost Ring
- Inna nazwa:
- Strefa zimna
- Koszt:
- 12 many
- Czas trwania:
- Natychmiastowy
- Poziom podstawowy:
- Jednostki stojące na polach otaczających wybrany oddział doznają (Moc*10)+15) obrażeń. Centralny oddział jest nietknięty
- Poziom zaawansowany:
- Jak podstawowy, ale zadaje ((Moc*10)+30) obrażeń
- Poziom mistrzowski:
- Jak podstawowy, ale zadaje ((Moc*10)+60) obrażeń
Radość - Mirth
- Inna nazwa:
- Uniesienie
- Koszt:
- 12 many
- Czas trwania:
- 1 runda
- Poziom podstawowy:
- Morale wybranego oddziału sojuszniczego zwiększa się o 1
- Poziom zaawansowany:
- Morale wybranego oddziału sojuszniczego zwiększa się o 2
- Poziom mistrzowski:
- Morale wszystkich oddziałów sojuszniczych zwiększa się o 2
Teleportacja - Teleport
- Koszt:
- 15 many
- Czas trwania:
- Natychmiastowy
- Poziom podstawowy:
- Przenosi wybrany oddział sojuszniczy na dowolne wolne pole. Oddział nie może być przeniesiony w ten sposób ponad murem ani fosą
- Poziom zaawansowany:
- Jak podstawowy, ale oddział nie może zostać przeniesiony nad murem
- Poziom mistrzowski:
- Oddział może zostać przeniesiony na dowolne wolne pole
Zapomnienie - Forgetfulness
- Koszt:
- 12 many
- Czas trwania:
- 1 runda
- Poziom podstawowy:
- Połowa stworzeń w wybranym nieprzyjacielskim oddziale strzeleckim zapomina o strzelaniu
- Poziom zaawansowany:
- Wybrany nieprzyjacielski oddział strzelecki nie może prowadzić ostrzału
- Poziom mistrzowski:
- Wszystkie nieprzyjacielskie oddziały strzeleckie nie mogą strzelać
Poziom 4
Klonowanie - Clone
- Koszt:
- 24 many
- Czas trwania:
- Do końca bitwy
- Poziom podstawowy:
- Tworzy kopię wybranego oddziału sojuszniczego z poziomów 1-5. Kopia może atakować, ale znika, jeśli odniesie jakiekolwiek obrażenia.
- Poziom zaawansowany:
- Jak podstawowy, ale kopiowane mogą być oddziały z poziomów 1-6
- Poziom mistrzowski:
- Jak podstawowy, ale kopiowane mogą być oddziały z poziomów 1-7
Modlitwa - Prayer
- Inna nazwa:
- Psalm mocy
- Koszt:
- 16 many
- Czas trwania:
- 1 runda
- Poziom podstawowy:
- Zwiększa o 2 Atak, Obronę i prędkość oddziału sojuszniczego
- Poziom zaawansowany:
- Jak podstawowy, ale premia wynosi 4
- Poziom mistrzowski:
- Zwiększa o 4 Atak, Obronę i prędkość wszystkich oddziałów sojuszniczych
Spacer po wodzie - Waterwalk
- Koszt:
- 12 many
- Czas trwania:
- 1 dzień
- Poziom podstawowy:
- Bohater rzucający ten czar może przejść po wodzie, pod warunkiem, że ścieżka ruchu kończy się na suchym lądzie. Przebyty dystans może wynosić do 60% limitu ruchu
- Poziom zaawansowany:
- Jak podstawowy, ale dystans może wynosić do 80% limitu
- Poziom mistrzowski:
- Jak podstawowy, ale dystans może wynosić 100% limitu
Poziom 5
Żywiołak wody - Summon Water Elemental
- Koszt:
- 25 many
- Czas trwania:
- Trwająca bitwa
- Poziom podstawowy:
- Po stronie rzucającego pojawia się oddział złożony z (Moc*2) żywiołaków wody. Nie można wezwać więcej niż jednego typu żywiołaków
- Poziom zaawansowany:
- Jak podstawowy, ale przybywa (Moc*3) żywiołaków
- Poziom mistrzowski:
- Jak podstawowy, ale przybywa (Moc*3) żywiołaków
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz