Magia Ognia
Poziom 1
Magiczna strzała - Magic Arrow
- Koszt:
- 5 many
- Czas trwania:
- Natychmiastowy
- Poziom podstawowy:
- Wybrany oddział przeciwnika otrzymuje ((Moc*10)+10) obrażeń
- Poziom zaawansowany:
- Wybrany oddział przeciwnika otrzymuje ((Moc*10)+20) obrażeń
- Poziom mistrzowski:
- Wybrany oddział przeciwnika otrzymuje ((Moc*10)+30) obrażeń
Klątwa - Curse
- Koszt:
- 6 many
- Czas trwania:
- 1 runda
- Poziom podstawowy:
- Wybrany oddział przeciwnika zadaje minimalne obrażenia podczas ataku
- Poziom zaawansowany:
- Wybrany oddział przeciwnika zadaje ((80% minimalnych obrażeń)-1) podczas ataku
- Poziom mistrzowski:
- Wszystkie oddziały przeciwnika zadają ((100% minimalnych obrażeń)-1) podczas ataku
Ochrona przed ogniem - Protection from Fire
- Inna nazwa:
- Antyżywioł ognia
- Koszt:
- 5 many
- Czas trwania:
- 1 runda
- Poziom podstawowy:
- Wybrany oddział sojuszniczy odnosi o 30% mniej obrażeń na skutek działania czarów opartych na Magii ognia
- Poziom zaawansowany:
- Wybrany oddział sojuszniczy odnosi o 50% mniej obrażeń na skutek działania czarów opartych na Magii ognia
- Poziom mistrzowski:
- Wszystkie oddziały sojusznicze odnoszą o 50% mniej obrażeń na skutek działania czarów opartych na Magii ognia
Żądza krwi - Bloodlust
- Inna nazwa:
- Ręka śmierci
- Koszt:
- 5 many
- Czas trwania:
- 1 runda
- Poziom podstawowy:
- Atak wybranego oddziału sojuszniczego zwiększa się o 3
- Poziom zaawansowany:
- Atak wybranego oddziału sojuszniczego zwiększa się o 6
- Poziom mistrzowski:
- Atak wszystkich oddziałów sojuszniczych zwiększa się o 6
Poziom 2
Oślepienie - Blind
- Koszt:
- 10 many
- Czas trwania:
- 1 runda
- Poziom podstawowy:
- Wybrana jednostka przeciwnika jest wyłączona z walki, dopóki nie zostanie zaatakowana. Pierwszy kontratak przeprowadza w wykorzystaniem tylko 50% ataku
- Poziom zaawansowany:
- Wybrana jednostka przeciwnika jest wyłączona z walki, dopóki nie zostanie zaatakowana. Pierwszy kontratak przeprowadza w wykorzystaniem tylko 25% ataku
- Poziom mistrzowski:
- Wybrana jednostka przeciwnika jest wyłączona z walki, dopóki nie zostanie zaatakowana. Nie kontratakuje w reakcji na pierwszy atak
Ściana ognia - Fire Wall
- Koszt:
- 8 many
- Czas trwania:
- 2 rundy
- Poziom podstawowy:
- Tworzy na polu bitwy ścianę ognia, zajmującą 2 pola. Każdy oddział przechodzący przez takie pole otrzymuje ((Moc*10)+10) obrażeń
- Poziom zaawansowany:
- Jak podstawowy, ale ściana zajmuje 3 pola i zadaje ((Moc*10)+20) obrażeń
- Poziom mistrzowski:
- Jak zaawansowany, ale zadaje ((Moc*10)+30) obrażeń
Wizja - Visions
- Koszt:
- 4 many
- Czas trwania:
- 1 dzień
- Poziom podstawowy:
- Podaje liczebność oddziału wędrujących stworzeń i przewiduje, czy zechcą się przyłączyć do bohatera. Zasięg czaru równy jest Mocy rzucającego, ale nie mniejszy niż 3
- Poziom zaawansowany:
- Jak podstawowy, ale pokazuje też podstawowe atrybuty wrogiego bohatera i skład jego armii. Zasięg równy jest podwojonej Mocy rzucającego, ale nie mniejszy niż 3
- Poziom mistrzowski:
- Jak zaawansowany, ale pokazuje też informacje o wrogim mieście i skład garnizonu. Zasięg równy jest potrojonej Mocy rzucającego, ale nie mniejszy niż 3
Poziom 3
Kula ognia - Fire Ball
- Koszt:
- 15 many
- Czas trwania:
- Natychmiastowy
- Poziom podstawowy:
- Oddziały stojące na wybranym polu i na sąsiednich polach odnoszą ((Moc*10)+15) obrażeń
- Poziom zaawansowany:
- Jak podstawowy, ale zadaje ((Moc*10) +30) obrażeń
- Poziom mistrzowski:
- Jak podstawowy, ale zadaje ((Moc*10) +60) obrażeń
Pech - Misfortune
- Koszt:
- 12 many
- Czas trwania:
- 1 runda
- Poziom podstawowy:
- Szczęście wybranego oddziału przeciwnika zmniejszane jest o 1
- Poziom zaawansowany:
- Szczęście wybranego oddziału przeciwnika zmniejszane jest o 2
- Poziom mistrzowski:
- Szczęście wszystkich oddziałów przeciwnika zmniejszane jest o 2
Pole minowe - Land Mine
- Koszt:
- 18 many
- Czas trwania:
- Do dotknięcia
- Poziom podstawowy:
- Zaklęcie zakłada pola minowe na czterech losowych polach. Oddział, który wejdzie na minę, otrzymuje ((Moc*10)+25) obrażeń. Stworzenia walczące w rodzimym terenie widzą miny i mogą przejść po nich bezpiecznie. Dla wszystkich innych miny są niewidoczne
- Poziom zaawansowany:
- Jak podstawowy, ale rozmieszcza 6 min, zadających ((Moc*10) +50) obrażeń
- Poziom mistrzowski:
- Jak podstawowy, ale rozmieszcza 8 min, zadających ((Moc*10) +100) obrażeń
Poziom 4
Armagedon - Armageddon
- Koszt:
- 24 many
- Czas trwania:
- Natychmiastowy
- Poziom podstawowy:
- Zadaje wszystkim jednostkom na polu bitwy ((Moc*50)+30) obrażeń
- Poziom zaawansowany:
- Zadaje wszystkim jednostkom na polu bitwy ((Moc*50)+60) obrażeń
- Poziom mistrzowski:
- Zadaje wszystkim jednostkom na polu bitwy ((Moc*50)+120) obrażeń
Berserk - Berserk
- Koszt:
- 20 many
- Czas trwania:
- 1 atak
- Poziom podstawowy:
- Wybrany oddział atakuje najbliższą jednostkę. Działa na wszystkie stworzenia w promieniu 1 pola od miejsca, na które został rzucony czar
- Poziom zaawansowany:
- Jak podstawowy, ale działa w promieniu 7 pól
- Poziom mistrzowski:
- Jak zaawansowany, ale promień działania wynosi 19 pól
Inferno - Inferno
- Koszt:
- 16 many
- Czas trwania:
- Natychmiastowy
- Poziom podstawowy:
- Jednostki znajdujące się na polu docelowym i w promieniu 2 pól wokół niego otrzymują ((Moc*10) +20) obrażeń
- Poziom zaawansowany:
- Jak podstawowy, ale zadawane jest ((Moc*10)+40) obrażeń
- Poziom mistrzowski:
- Jak podstawowy, ale zadawane jest ((Moc*10)+80) obrażeń
Pogromca - Slayer
- Inna nazwa:
- Inkantacja mocy
- Koszt:
- 16 many
- Czas trwania:
- 1 runda
- Poziom podstawowy:
- Atak wybranego oddziału sojuszniczego jest zwiększany o 8 podczas walki ze Smokami, Hydrami i Behemotami
- Poziom zaawansowany:
- Jak podstawowy, ale efekt czaru obejmuje też anioły i diabły
- Poziom mistrzowski:
- Jak zaawansowany, ale efekt czaru obejmuje też tytanów
Szał - Frenzy
- Inna nazwa:
- Amok
- Koszt:
- 16 many
- Czas trwania:
- Do następnej akcji
- Poziom podstawowy:
- Atak oddziału zwiększany jest o 100% obrony. Obrona oddziału redukowana jest do 0
- Poziom zaawansowany:
- Jak podstawowy, ale do ataku dodawane jest 150% obrony
- Poziom mistrzowski:
- Jak podstawowy, ale do ataku dodawane jest 200% obrony
Tarcza ognia - Fire Shield
- Koszt:
- 16 many
- Czas trwania:
- 1 runda
- Poziom podstawowy:
- Z ponoszonych przez oddział obrażeń w walce wręcz 20% jest zadawane atakującym
- Poziom zaawansowany:
- Jak podstawowy, ale oddawane jest 25% obrażeń
- Poziom mistrzowski:
- Jak podstawowy, ale oddawane jest 30% obrażeń
Poziom 5
Ofiara - Sacrifice
- Koszt:
- 25 many
- Czas trwania:
- Trwały
- Poziom podstawowy:
- Wybrany oddział jest składany w ofierze. W zamian za to wskrzeszane są stworzenia (oprócz nieumarłych) z innego oddziału, których suma punktów zdrowia wynosi: ((Moc + Suma wytrzymałości poświęconego typu stworzeń + 3) *liczba poświęconych stworzeń)
- Poziom zaawansowany:
- Jak podstawowy, ale dodaje się 6 zamiast 3
- Poziom mistrzowski:
- Jak podstawowy, ale dodaje się 10 zamiast 3
Żywiołak ognia - Summon Fire Elemental
- Koszt:
- 25 many
- Czas trwania:
- Trwająca bitwa
- Poziom podstawowy:
- Po stronie rzucającego pojawia się oddział złożony z (Moc*2) żywiołaków ognia. Nie można wezwać więcej niż jednego typu żywiołaków
- Poziom zaawansowany:
- Jak podstawowy, ale przybywa (Moc*3) żywiołaków
- Poziom mistrzowski:
- Jak podstawowy, ale przybywa (Moc*4) żywiołaków
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz