Bastion (Rampart) |
Najbardziej "wojskowa" lock, jak paradoksalnie to brzmi. Oczywiście, magia elfów nie jest ograniczona, ale słabe rodzimych magów i silną armię do antimagic specjalizacji agresywnie popychanie gry na wojownika drogi z magicznego wsparcia. A miasto słynie z najpotężniejszej gospodarki - karły skarbowe daje wzrost o 10% do rezerw złota z ostatniego dnia tygodnia, tajemniczy staw tygodnika zapewnia szereg losowych zasobów. Więc miasto ma coś do zaoferowania, a w grze szybkiej i długo.
|
Ideologia | Dobry |
Ojczystej ziemi | Trawa |
Priorytet: |
Wojsko |
Armia elfów jest doskonały - bardzo różne duże "mięsiste" (Army of HP), i bardzo silny wpływ (drugie najlepsze uderzenie lepsza armia po Zamku i najsilniejszym bez aktualizacji), a łączny trzeci w prędkości, stosunkowo tanie (trzeci w bezwzględna niska cena i pierwsze - kosztem jednego HP), plus ma doskonały zestaw magicznej ochrony (gnomy mogą odzwierciedlać wrogiej magii skierowanej do nich, jednorożce - ich sąsiadów, zwiększa koszt zaklęć i Pegasi bohaterów przeciwnika). Na szczególną uwagę zasługuje dendroid (silne i liczne, szczególnie cenna umiejętność "naprawić" wroga do miejsca), Srebrny Pegaz (bardzo szybko, a wiele komplikuje magia wroga), poprawa Elfy (za wybitne juniorów siły poziomu salwy podwójnym) i ulepszone Centaury (bardzo szybko , silne i liczne). A ponieważ te niezwykłe urządzenia wyświetlane na początku, oczywiście, że miasto oferuje łatwy start.
|
Heroes |
Rangers (Rangers) - bardzo dobry, doskonale uzupełniając wojownikami swoich wojsk, Druidzi (druidzi) - bardzo słabe (nawet magowie warrior-alchemik zwycięstwo druid magiczny pojedynek) bez dobrych umiejętności. Szczególną uwagę należy zwrócić na trzy wybitne żołnierzy, którzy począwszy od umiejętności fotografowania: Kirra (Kyrre) specjalizuje się w logistyce, a dzięki doskonale na dużych mapach, Ifor (Ivor) wzmacnia i przyspiesza elfy z nimi może doprowadzić do kilkunastu, a także ataku , Genova / Janov (Jenova) awansowała i strzelił natychmiast, zapewniając większą elastyczność w rozwoju i przynosi 350 złotych za dzień, co jest bezcenne, gdy grasz maksymalną złożoność. Cenny i że trio, w przeciwieństwie do superbohaterów ogół nie zabraniają (czasami podlega zakazom Kirra). Zawsze ten sam zabronić innym w swoim charakterze niezwykłym -., Ryland łączącej dendroids przyspieszenia i umiejętności przywódczych i dyplomacji, które pozwala udany scenariusz drastycznie zwiększyć armię i zapobiec upadkowi moralności w nim z powodu nakładania się różnych ideologii
Istnieje kilka opcji egzotycznych , które nie są zalecane dla początkujących, ale może być bardzo nieprzyjemna niespodzianka dla przeciwnika w rękach doświadczonego gracza - Thorgrim (Thorgrim), który specjalizuje się w magicznej odporności, i może wnieść wściekłość magów wroga impotencji, a Mephala / Mephala (Mephala), specjalista ochrony , podobnie żenujące atak fanów. |
Magia |
Magia gildia nie ma ograniczeń na poziomie (choć nie jest ona dostępna liczba czarów) i silne preferencje (z wyjątkiem jednej se Bolt bardzo częste Ice czarów). Problemem nie jest sam w sobie magię, a znaki, a raczej ich marne magiczne szkody. Oczywiście, magia druidów stosunkowo szybko rośnie, ale po pierwsze, po prostu zatrzymał się na przeciętnym poziomie, a po drugie, nie może naprawdę pomóc Army pierwsze kilka tygodni, co jest najważniejsze, czyli rozpocząć rysowanie na magii nie będzie działać.
|
Przestrojenie |
Miasto w ogóle, średni rozstrojenie koszt jest bardzo wybredna kryształów, ale produkowane są w mieście, a na mapie są wyodrębniane stosunkowo łatwo (dzięki gnomy budujących repozytorium). Jednakże, istnieje wiele trudności z powodu nagłego zakłócenia w wymagań zasobów: pierwsza część problemu te dni z drzewa, z wysokim gry w karty i budowa złym może się zatrzymać z powodu braku mieszkań krystalicznie pegasus, jednorożce wymagają dość pokaźną klejnot kwotę i smoki muszą rudy Prorva, bez sekundy gildia magic level budować, a trzeci - do poprawy. Każdy z tych problemów nie jest szczególnie krytyczna, ale mogą powodować problemy. Na szczęście, siła armii Elfów może skutecznie rozwiązać problem, jak i dozowania środków jednostek, które nie dostać zbudowane.
|
Taktyka i Strategia Rozwoju: |
Rozpocząć |
Jeśli wybór jest bohaterem przed meczem, można rozważyć jeden z powyższych. Korzystne dla dużych mapach - Kirra, do średnich i małych - Ivor, aby ograniczyć złożoność - Genova. Cóż Ryland - wszędzie dla fanów trochę ryzyka i wspaniale wygrać (czasem bardzo długo nie może dołączyć do neutralne i siłę przebicia armii bez umiejętności strzeleckich cierpi nieco ... choć tylko elf armia nie może sobie pozwolić na porażkę specjalistycznych wojskowych umiejętności stosunkowo bezbolesny).
Dla zacząć patrzeć na żołnierzy wybranych bohatera i bohatera w tawernie. Więcej elfy - tym lepiej. , A zatem jest budowanie elfy pierwszy lub drugi dzień, w zależności od zasobów i obojętnych (w wielu przypadkach, zwłaszcza jeśli sąsiedzi neutralne ciągle znajdują drogę bez straty, pierwszy dzień jest umieścić budynek, przynosząc 1.000 złotych za dzień) i bardzo Pożądane jest, aby poprawić ich. Dziesięć grandelfov - całkiem przyzwoity moc, zwłaszcza w połączeniu z pięćdziesiąt centaurów. I Ivor może zebrać nawet dwa tuziny, to mogą one walczyć kilka dni bez poprawy. Elementarne taktyka - centaury otaczają elfy, elfy strzelają centaury Dokończenie przeżył. Alternatywnie, jeżeli piesi jest wiele, ale hamulec - można uruchomić do tyłu jednego bombowca.Przegrał, ale garnitur neutralne pod elfy strzałami na raz, i bliskie czwarte Centaury się mniej, więc nie bardzo wiele będzie zabity, jeśli nie przetrwa pierwsze uderzenie. Ta taktyka nie działa z silnymi rękami i ulotek szybko (wysoce niepożądana utrata elfów), ale są to zazwyczaj w pierwszym tygodniu i nie chce bić. Jeśli mecz tak, że elfy (w wersji bez Ivor), bohater nie można postawić na centaura poprzez poprawę ich. Pięćdziesiąt Centaury na 8 (i na trawie i wszystkich 9) odpowiadające szoku zdrowia i doskonałe - wielka siła uderzenia, nawet wielu niskopoziomowych strzelców można pokonać bardzo skutecznie. "W mieście, w pierwszym tygodni budynku Pegaza (jeśli dość kryształów), cytadelę, a przy odrobinie szczęścia - i zamek Jeśli nie jest z pewnością dużo pieniędzy. - i można umieścić dendroids Army sekund tygodni. -. 20-30 grandelfov i do setek centaurów, Pegasus plusa ile, jeśli strajk siła takiej armii jest bardzo duża, i mobilność Mapa jest w porządku. Remont może poprawić swoją taktykę umiejętności (gwarantowane elfy okładki są wysoce pożądane umiejętności dla postaci elfów) i oznaczać spowolnienie. ogół jest to straszna rzecz. Wręcz zaszkodzi sąsiada, jeśli w pobliżu. Do walki fotografowanie z neutralnych i wrogich bohaterów są bardzo przydatne pegasus poprawie - jest niemal gwarancją otrzymania pierwszy krok do magii i strzelcy blokujących oblężenia często pomaga centaury nominację do ścian. - przełącznik wieżowy i strzały do nich, co pozwala elfy strzelają w desce rozdzielczej specjalny wariant tej taktyki nie ma, ani nie są. nie jest wymagana. ile dendroids trasach tych bitew, gdzie mamy do czynienia z silnym zwarciu więc są stale podłączone i zabił ponownie centaura ... ale rzadko naprawdę potrzebujesz. |
Śledź grę |
Po mniej lub bardziej kompletne rozstrojenie armii elfów nie zmienia - po prostu centaury, elfy i Pegasus dodaje smoki i jednorożce (ostatnio - jeśli wystarczająco złota).
taktyka wobec neutralnych stereotypowe - elfy ogień piechoty i inne odpowiednie przycięte strzały zablokowane wroga Pegasus i smoki, które są dość wytrwały w tych ciasnych, większość lotnicy nie mają czasu do bloku elfy - przed Pegaza i smoków, nawet jeśli bohater nie mam taktyki. przeciwko bohaterów wroga nie mają dużej zmienności, z wyjątkiem manewrów jednorożce, że będą one w sąsiedztwie jak dużej liczby jednostek, co daje im szansę, by oprzeć wrogiej magii ... ale przeciwko masowych czarów takich jak Meteor Shower (Starfall) i strajków masowych (Lychee i Magog), może to zwiększyć utratę kontrastu. dendroid i gnomy zwykle nie towarzyszą głównej armii, aby nie zwalniać, a często nawet nie umarzane. Ale dają dość ciężki gwarancja miasta wychwytywania rozkwicie nieoczekiwane. Powodzeniem wykorzystywane bloków może wytrzymać oblężenie dwa lub więcej razy lepsza armia (silnie zależy od składu i kompetencji bohatera ... jeśli nie jest to potężna magia i balistyki, a w armii kilka silnych zespołów ulotki i strzelcy, można, a czasem bardziej wydajne wojsko do odparcia). Dodatkowo dendroid z krasnoludów - wielka armia uchwycić utopie smoków i aniołów i coraz Wyvern z odpowiednich struktur na mapie. Jeśli nie są one wystarczające do skutecznego czyszczenia, można rzucać wręcz głównej armii. Nawet główne bitwy często bez tego genialne, ale opóźniając piechoty armii - siły uderzeniowe są smoki, Pegasi i centaury i chronić elfy wyjątkiem jednorożce często może zatrudnić silnego piechota dobra prędkość na okupowanych miast (Naga-Queen, jeźdźcy, skorpikory, Wyvern, Ruhi, czerwone smoki, ptaki ognia, anioły, starożytne hipopotamy - są silne i szybko, i nie czują się tak przykro stracić, jak swoich jednostek, co jest bardziej opłacalne do gromadzenia ... najważniejsze - wziąć nie więcej niż jednej rasy, jeśli nie artefakty na moralności czy aniołów ... i najlepszy ze wszystkich, oczywiście, archaniołowie i obrony, które są twarde, a moralność nie spadnie, a często stanowią pierwszy krok, a może wskrzesić poległych). |
Klas bohaterów: |
|
|
HERO: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gelu | |||
![]() | Klasa: Ranger | ||
Płeć: Mężczyzna | |||
Rasa: Pół-elf | |||
Atak: 1 | Obrona: 3 | Magiczna Moc:1 | Wiedza:1 |
Wtórne Umiejętności:Strzelanie Leadership | Zdolności: Snajperzy | ||
Zaklęcie: nie | Armia: 6, 3 Snajperzy Snajperzy Snajperzy 1 |
Jednostki: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jednostki neutralne: |
Niziołak | |
![]() | Atak: 4 |
Obrona: 2 | |
Obrażenia: 1,3 | |
Zdrowie: 4 | |
Prędkość: 5 | |
Wzrost: 15 | |
Koszt: 15 | |
Zdolności: Brak |
Strzelec | |
![]() | Atak: 12 |
Obrona: 10 | |
Obrażenia: 08,10 | |
Zdrowie: 15 | |
Szybkość: 9 | |
Przyrost: 4 | |
Koszt: 400![]() | |
Zdolności: Brak |
Czarodziejski smok | |
![]() | Atak: 20 |
Obrona: 20 | |
Obrażenia: 20-30 | |
Zdrowie: 500 | |
Prędkość: 15 | |
Przyrost: 1 | |
Cena: 10 000 ![]() ![]() | |
Zdolności: Brak |
Wewnątrz widok na miasto |
![]() |
Infrastruktura: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Magia budowy: |
|
|
|
|
|
Stworzeń żyjących: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Struktura, zwiększając wzrost: |
|
|
Specjalna struktura: |
|
|
|
Struktura Bonus: |
Strażnik z Ducha | |
![]() | Koszt: Graal |
Wnosi do skarbu Królestwa 5000 ![]() | |
Wymagania: brak |

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz