czwartek, 27 grudnia 2012

Bastion ( od The Restoration of Erathia )

Bastion (Rampart)
Najbardziej "wojskowa" lock, jak paradoksalnie to brzmi. Oczywiście, magia elfów nie jest ograniczona, ale słabe rodzimych magów i silną armię do antimagic specjalizacji agresywnie popychanie gry na wojownika drogi z magicznego wsparcia. A miasto słynie z najpotężniejszej gospodarki - karły skarbowe daje wzrost o 10% do rezerw złota z ostatniego dnia tygodnia, tajemniczy staw tygodnika zapewnia szereg losowych zasobów. Więc miasto ma coś do zaoferowania, a w grze szybkiej i długo.
IdeologiaDobry
Ojczystej ziemiTrawa

Priorytet:

Wojsko
Armia elfów jest doskonały - bardzo różne duże "mięsiste" (Army of HP), i bardzo silny wpływ (drugie najlepsze uderzenie lepsza armia po Zamku i najsilniejszym bez aktualizacji), a łączny trzeci w prędkości, stosunkowo tanie (trzeci w bezwzględna niska cena i pierwsze - kosztem jednego HP), plus ma doskonały zestaw magicznej ochrony (gnomy mogą odzwierciedlać wrogiej magii skierowanej do nich, jednorożce - ich sąsiadów, zwiększa koszt zaklęć i Pegasi bohaterów przeciwnika). Na szczególną uwagę zasługuje dendroid (silne i liczne, szczególnie cenna umiejętność "naprawić" wroga do miejsca), Srebrny Pegaz (bardzo szybko, a wiele komplikuje magia wroga), poprawa Elfy (za wybitne juniorów siły poziomu salwy podwójnym) i ulepszone Centaury (bardzo szybko , silne i liczne). A ponieważ te niezwykłe urządzenia wyświetlane na początku, oczywiście, że miasto oferuje łatwy start.
Heroes
Rangers (Rangers) - bardzo dobry, doskonale uzupełniając wojownikami swoich wojsk, Druidzi (druidzi) - bardzo słabe (nawet magowie warrior-alchemik zwycięstwo druid magiczny pojedynek) bez dobrych umiejętności. Szczególną uwagę należy zwrócić na trzy wybitne żołnierzy, którzy począwszy od umiejętności fotografowania: Kirra (Kyrre) specjalizuje się w logistyce, a dzięki doskonale na dużych mapach, Ifor (Ivor) wzmacnia i przyspiesza elfy z nimi może doprowadzić do kilkunastu, a także ataku , Genova / Janov (Jenova) awansowała i strzelił natychmiast, zapewniając większą elastyczność w rozwoju i przynosi 350 złotych za dzień, co jest bezcenne, gdy grasz maksymalną złożoność. Cenny i że trio, w przeciwieństwie do superbohaterów ogół nie zabraniają (czasami podlega zakazom Kirra). Zawsze ten sam zabronić innym w swoim charakterze niezwykłym -., Ryland łączącej dendroids przyspieszenia i umiejętności przywódczych i dyplomacji, które pozwala udany scenariusz drastycznie zwiększyć armię i zapobiec upadkowi moralności w nim z powodu nakładania się różnych ideologii
Istnieje kilka opcji egzotycznych , które nie są zalecane dla początkujących, ale może być bardzo nieprzyjemna niespodzianka dla przeciwnika w rękach doświadczonego gracza - Thorgrim (Thorgrim), który specjalizuje się w magicznej odporności, i może wnieść wściekłość magów wroga impotencji, a Mephala / Mephala (Mephala), specjalista ochrony , podobnie żenujące atak fanów.
Magia
Magia gildia nie ma ograniczeń na poziomie (choć nie jest ona dostępna liczba czarów) i silne preferencje (z wyjątkiem jednej se Bolt bardzo częste Ice czarów). Problemem nie jest sam w sobie magię, a znaki, a raczej ich marne magiczne szkody. Oczywiście, magia druidów stosunkowo szybko rośnie, ale po pierwsze, po prostu zatrzymał się na przeciętnym poziomie, a po drugie, nie może naprawdę pomóc Army pierwsze kilka tygodni, co jest najważniejsze, czyli rozpocząć rysowanie na magii nie będzie działać.
Przestrojenie
Miasto w ogóle, średni rozstrojenie koszt jest bardzo wybredna kryształów, ale produkowane są w mieście, a na mapie są wyodrębniane stosunkowo łatwo (dzięki gnomy budujących repozytorium). Jednakże, istnieje wiele trudności z powodu nagłego zakłócenia w wymagań zasobów: pierwsza część problemu te dni z drzewa, z wysokim gry w karty i budowa złym może się zatrzymać z powodu braku mieszkań krystalicznie pegasus, jednorożce wymagają dość pokaźną klejnot kwotę i smoki muszą rudy Prorva, bez sekundy gildia magic level budować, a trzeci - do poprawy. Każdy z tych problemów nie jest szczególnie krytyczna, ale mogą powodować problemy. Na szczęście, siła armii Elfów może skutecznie rozwiązać problem, jak i dozowania środków jednostek, które nie dostać zbudowane.

Taktyka i Strategia Rozwoju:

Rozpocząć
Jeśli wybór jest bohaterem przed meczem, można rozważyć jeden z powyższych. Korzystne dla dużych mapach - Kirra, do średnich i małych - Ivor, aby ograniczyć złożoność - Genova. Cóż Ryland - wszędzie dla fanów trochę ryzyka i wspaniale wygrać (czasem bardzo długo nie może dołączyć do neutralne i siłę przebicia armii bez umiejętności strzeleckich cierpi nieco ... choć tylko elf armia nie może sobie pozwolić na porażkę specjalistycznych wojskowych umiejętności stosunkowo bezbolesny).
Dla zacząć patrzeć na żołnierzy wybranych bohatera i bohatera w tawernie. Więcej elfy - tym lepiej. , A zatem jest budowanie elfy pierwszy lub drugi dzień, w zależności od zasobów i obojętnych (w wielu przypadkach, zwłaszcza jeśli sąsiedzi neutralne ciągle znajdują drogę bez straty, pierwszy dzień jest umieścić budynek, przynosząc 1.000 złotych za dzień) i bardzo Pożądane jest, aby poprawić ich. Dziesięć grandelfov - całkiem przyzwoity moc, zwłaszcza w połączeniu z pięćdziesiąt centaurów. I Ivor może zebrać nawet dwa tuziny, to mogą one walczyć kilka dni bez poprawy. Elementarne taktyka - centaury otaczają elfy, elfy strzelają centaury Dokończenie przeżył. Alternatywnie, jeżeli piesi jest wiele, ale hamulec - można uruchomić do tyłu jednego bombowca.Przegrał, ale garnitur neutralne pod elfy strzałami na raz, i bliskie czwarte Centaury się mniej, więc nie bardzo wiele będzie zabity, jeśli nie przetrwa pierwsze uderzenie. Ta taktyka nie działa z silnymi rękami i ulotek szybko (wysoce niepożądana utrata elfów), ale są to zazwyczaj w pierwszym tygodniu i nie chce bić.
Jeśli mecz tak, że elfy (w wersji bez Ivor), bohater nie można postawić na centaura poprzez poprawę ich. Pięćdziesiąt Centaury na 8 (i na trawie i wszystkich 9) odpowiadające szoku zdrowia i doskonałe - wielka siła uderzenia, nawet wielu niskopoziomowych strzelców można pokonać bardzo skutecznie.
"W mieście, w pierwszym tygodni budynku Pegaza (jeśli dość kryształów), cytadelę, a przy odrobinie szczęścia - i zamek Jeśli nie jest z pewnością dużo pieniędzy. - i można umieścić dendroids Army sekund tygodni. -. 20-30 grandelfov i do setek centaurów, Pegasus plusa ile, jeśli strajk siła takiej armii jest bardzo duża, i mobilność Mapa jest w porządku. Remont może poprawić swoją taktykę umiejętności (gwarantowane elfy okładki są wysoce pożądane umiejętności dla postaci elfów) i oznaczać spowolnienie. ogół jest to straszna rzecz.
Wręcz zaszkodzi sąsiada, jeśli w pobliżu. Do walki fotografowanie z neutralnych i wrogich bohaterów są bardzo przydatne pegasus poprawie - jest niemal gwarancją otrzymania pierwszy krok do magii i strzelcy blokujących oblężenia często pomaga centaury nominację do ścian. - przełącznik wieżowy i strzały do nich, co pozwala elfy strzelają w desce rozdzielczej specjalny wariant tej taktyki nie ma, ani nie są. nie jest wymagana. ile dendroids trasach tych bitew, gdzie mamy do czynienia z silnym zwarciu więc są stale podłączone i zabił ponownie centaura ... ale rzadko naprawdę potrzebujesz.
Śledź grę
Po mniej lub bardziej kompletne rozstrojenie armii elfów nie zmienia - po prostu centaury, elfy i Pegasus dodaje smoki i jednorożce (ostatnio - jeśli wystarczająco złota).
taktyka wobec neutralnych stereotypowe - elfy ogień piechoty i inne odpowiednie przycięte strzały zablokowane wroga Pegasus i smoki, które są dość wytrwały w tych ciasnych, większość lotnicy nie mają czasu do bloku elfy - przed Pegaza i smoków, nawet jeśli bohater nie mam taktyki.
przeciwko bohaterów wroga nie mają dużej zmienności, z wyjątkiem manewrów jednorożce, że będą one w sąsiedztwie jak dużej liczby jednostek, co daje im szansę, by oprzeć wrogiej magii ... ale przeciwko masowych czarów takich jak Meteor Shower (Starfall) i strajków masowych (Lychee i Magog), może to zwiększyć utratę kontrastu.
dendroid i gnomy zwykle nie towarzyszą głównej armii, aby nie zwalniać, a często nawet nie umarzane. Ale dają dość ciężki gwarancja miasta wychwytywania rozkwicie nieoczekiwane. Powodzeniem wykorzystywane bloków może wytrzymać oblężenie dwa lub więcej razy lepsza armia (silnie zależy od składu i kompetencji bohatera ... jeśli nie jest to potężna magia i balistyki, a w armii kilka silnych zespołów ulotki i strzelcy, można, a czasem bardziej wydajne wojsko do odparcia).
Dodatkowo dendroid z krasnoludów - wielka armia uchwycić utopie smoków i aniołów i coraz Wyvern z odpowiednich struktur na mapie. Jeśli nie są one wystarczające do skutecznego czyszczenia, można rzucać wręcz głównej armii.
Nawet główne bitwy często bez tego genialne, ale opóźniając piechoty armii - siły uderzeniowe są smoki, Pegasi i centaury i chronić elfy wyjątkiem jednorożce często może zatrudnić silnego piechota dobra prędkość na okupowanych miast (Naga-Queen, jeźdźcy, skorpikory, Wyvern, Ruhi, czerwone smoki, ptaki ognia, anioły, starożytne hipopotamy - są silne i szybko, i nie czują się tak przykro stracić, jak swoich jednostek, co jest bardziej opłacalne do gromadzenia ... najważniejsze - wziąć nie więcej niż jednej rasy, jeśli nie artefakty na moralności czy aniołów ... i najlepszy ze wszystkich, oczywiście, archaniołowie i obrony, które są twarde, a moralność nie spadnie, a często stanowią pierwszy krok, a może wskrzesić poległych).


Klas bohaterów:

Łowca
Atak: 1
Obrona: 3
Magiczna Moc: 1
Wiedza: 1
Wymagane umiejętności:
Zakazane umiejętności: nekromancji, magii ognia
Druid
Atak: 0
Obrona: 2
Magiczna Moc: 1
Wiedza: 2
Wymagane umiejętności: Mądrość
Zakazane umiejętności: Nekromancja

HERO:

Rangers
Mephala
Klasa: Ranger
Płeć: Kobieta
Rasa: Człowiek
Atak: 1Obrona: 3Magiczna Moc: 1Wiedza:1
Wtórne Umiejętności:Armor LeadershipZdolności: Armor
Zaklęcie: nieArmia: 24/12 Centaury, 3-5 karłów, Wood Elves 6,3
Ufretin
Klasa: Ranger
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Dwarf
Atak: 1Obrona: 3Magiczna Moc: 1Wiedza:1
Wtórne Umiejętności:Odporność LuckZdolności: Gnomes
Zaklęcie: nieArmia: 5,3 krasnoludy, gnomy 5,3, 3-5 karłów
Jenova
Klasa: Ranger
Płeć: Kobieta
Rasa: Elf
Atak: 1Obrona: 3Magiczna Moc: 1Wiedza:1
Wtórne Umiejętności:strzelaniu (prodv.)Pojemność: 350 złota
Zaklęcie: nieArmia: 24/12 Centaury, 3-5 karłów, Wood Elves 6,3
Ryland
Klasa:
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Człowiek
Atak: 1Obrona: 3Magiczna Moc: 1Wiedza:1
Wtórne Umiejętności:Dyplomacja LeadershipZdolności: dendroid
Zaklęcie: nieArmia: 24/12 Centaury, 3-5 karłów, Wood Elves 6,3
Thorgrim
Klasa: Ranger
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Elf
Atak: 1Obrona: 3Magiczna Moc: 1Wiedza:1
Wtórne Umiejętności:rezystancji (prodv.)Zdolności:Odporność
Zaklęcie: nieArmia: 24/12 Centaury, 3-5 karłów, Wood Elves 6,3
Ivor
Klasa: Ranger
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Elf
Atak: 1Obrona: 3Magiczna Moc: 1Wiedza:1
Wtórne Umiejętności: Atak StrzelanieZdolności: Elfy
Zaklęcie: nieArmia: 24/12 Centaury, 3-6 Sylvan, 3-6 Sylvan
Clancy
Klasa: Ranger
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Człowiek
Atak: 1Obrona: 3Magiczna Moc: 1Wiedza: 1
Wtórne Umiejętności:pathfinding ResistanceZdolności: Jednorożce
Zaklęcie: nieArmia: 24/12 Centaury, 3-5 karłów, Wood Elves 6,3
Kyrre
Klasa: Ranger
Płeć: Kobieta
Rasa: Elf
Atak: 1Obrona: 3Magiczna Moc: 1Wiedza: 1
Wtórne Umiejętności:Strzelanie LogisticsZdolności: Logistyka
Zaklęcie: nieArmia: 24/12 Centaury, 3-5 karłów, Wood Elves 6,3
Druidzi
Coronius
Klasa: Druid
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Człowiek
Atak: 0Obrona: 2Magiczna Moc: 1Wiedza:2
Wtórne Umiejętności:Literacy WisdomZdolności:Executioner
Zaklęcie: kataArmia: 24/12 Centaury, 3-5 karłów, Wood Elves 6,3
Uland
Klasa: Druid
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Człowiek
Atak: 0Obrona: 2Magiczna Moc: 1Wiedza:2
Wtórne Umiejętności:balistyka mądrościUmiejętności:Leczenie
Czar: LeczenieArmia: 24/12 Centaury, 3-5 karłów, Wood Elves 6,3
Elleshar
Klasa: Druid
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Człowiek
Atak: 0Obrona: 2Magiczna Moc: 1Wiedza:2
Wtórne Umiejętności:Inteligencja MądrośćZdolności:Inteligencja
Zaklęcie: CurseArmia: 24/12 Centaury, 3-5 karłów, Wood Elves 6,3
Gem
Klasa: Druid
Płeć: Kobieta
Rasa: Człowiek
Atak: 0Obrona: 2Magiczna Moc: 1Wiedza:2
Wtórne Umiejętności:Mądrość pierwszej pomocyZdolności: Pierwsza pomoc
Zaklęcia:Przywołanie łodziArmia: 24/12 Centaury, 3-6 Sylvan
Malcolm
Klasa: Druid
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Dwarf
Atak: 0Obrona: 2Magiczna Moc: 1Wiedza:2
Wtórne Umiejętności:Vigilance WisdomZdolności: Vigilance
Czar: Magiczna StrzałaArmia: 24/12 Centaury, 3-5 karłów, Wood Elves 6,3
Melodia
Klasa: Druid
Płeć: Kobieta
Rasa: Elf
Atak: 0Obrona: 2Magiczna Moc: 1Wiedza:2
Wtórne Umiejętności:Mądrość SukcesZdolności: Luck
Czar: LuckArmia: 24/12 Centaury, 3-5 karłów, Wood Elves 6,3
Alagar
Klasa: Druid
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Człowiek
Atak: 0Obrona: 2Magiczna Moc: 1Wiedza: 2
Wtórne Umiejętności:Mądrość MagiaZdolności: Błyskawica Ice
Czar: Błyskawica IceArmia: 24/12 Centaury, 3-5 karłów, Wood Elves 6,3
Aeris
Klasa: Druid
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Elf
Atak: 0Obrona: 2Magiczna Moc: 1Wiedza: 2
Wtórne Umiejętności:Exploration WisdomZdolności: Pegasus
Czar: Ochrona przed voduhaArmia: 24/12 Centaury, 3-5 karłów, Wood Elves 6,3
Kampania Heroes
Gelu
Klasa: Ranger
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Pół-elf
Atak: 1Obrona: 3Magiczna Moc:1Wiedza:1
Wtórne Umiejętności:Strzelanie LeadershipZdolności: Snajperzy
Zaklęcie: nieArmia: 6, 3 Snajperzy Snajperzy Snajperzy 1


Jednostki:

Poziom 1
Centaur
Atak: 5
Obrona: 3
Obrażenia: 2,3
Zdrowie: 8
Prędkość: 6
Wzrost: 14
Koszt: 70
Umiejętności: Duża istota.
Kapitan Centaur
Atak: 6
Obrona: 3
Obrażenia: 2,3
Zdrowie: 10
Prędkość: 8
Wzrost: 14
Koszt: 90
Umiejętności: Duża istota.
Poziom 2
Krasnolud
Atak: 6
Obrona: 7
Obrażenia: 4,2
Zdrowie: 20
Prędkość: 3
Przyrost: 8
Koszt: 120
Zdolności: Magia Resistance (20%).
Krasnolud bitewny
Atak: 7
Obrona: 7
Obrażenia: 4,2
Zdrowie: 20
Prędkość: 5
Przyrost: 8
Koszt: 150
Zdolności: Magia Resistance (40%).
Level 3
Elf
Atak: 9
Obrona: 5
Obrażenia: 5,3
Zdrowie: 15
Prędkość: 6
Przyrost: 7
Koszt: 200
Zdolności: strzelec.
Wysoki Elf
Atak: 9
Obrona: 5
Obrażenia: 5,3
Zdrowie: 15
Prędkość: 7
Przyrost: 7
Koszt: 225
Zdolności: strzelec. Strzelać dwukrotnie.
Poziom 4
Pegaz
Atak: 9
Obrona: 8
Obrażenia: 9,5
Zdrowie: 30
Prędkość: 8
Wzrost: 5
Koszt: 250
Umiejętności: Duża istota. Drifter. Magia Suppression (wzrost cen zaklęciami wroga przez 2 SP).
Srebrny Pegaz
Atak: 9
Obrona: 10
Obrażenia: 9,5
Zdrowie: 30
Prędkość: 12
Wzrost: 5
Koszt: 275
Umiejętności: Duża istota. Drifter. Magia Suppression.
Poziom 5
Drzewiec
Atak: 9
Obrona: 12
Obrażenia: 14/10
Zdrowie: 55
Prędkość: 3
Przyrost: 3
Koszt: 350
Zdolności: The Roots.
Ent
Atak: 9
Obrona: 12
Obrażenia: 14/10
Zdrowie: 65
Prędkość: 4
Przyrost: 3
Koszt: 425
Zdolności: The Roots.
Poziom 6
Jednorożec
Atak: 15
Obrona: 14
Obrażenia: 18-22
Zdrowie: 90
Prędkość: 7
Przyrost: 2
Koszt: 850
Umiejętności: Duża istota. Aura odporności (20%). Ciemno (20%).
Walka Unicorns
Atak: 15
Obrona: 14
Obrażenia: 18-22
Zdrowie: 110
Szybkość: 9
Przyrost: 2
Koszt: 950
Umiejętności: Duża istota. Aura odporności (20%). Ciemno (20%).
Poziom 7
Zielony smok
Atak: 18
Obrona: 18
Obrażenia: 40-50
Zdrowie: 180
Prędkość: 10
Przyrost: 1
Cena: 2400 , 1
Umiejętności: Duża istota. Immunnitet do poziomu czarów 1-3. Bicellular atak.
Złoty smok
Atak: 27
Obrona: 27
Obrażenia: 40-50
Zdrowie: 250
Prędkość: 16
Przyrost: 1
Cena: 4000 , 2
Umiejętności: Duża istota. Immunnitet do poziomu czarów 1-4.Bicellular atak.

Jednostki neutralne:

Poziom 1
Niziołak
Atak: 4
Obrona: 2
Obrażenia: 1,3
Zdrowie: 4
Prędkość: 5
Wzrost: 15
Koszt: 15
Zdolności: Brak
Poziom 4
Strzelec
Atak: 12
Obrona: 10
Obrażenia: 08,10
Zdrowie: 15
Szybkość: 9
Przyrost: 4
Koszt: 400
Zdolności: Brak
Poziom 8
Czarodziejski smok
Atak: 20
Obrona: 20
Obrażenia: 20-30
Zdrowie: 500
Prędkość: 15
Przyrost: 1
Cena: 10 000 , 8
Zdolności: Brak

Wewnątrz widok na miasto

Infrastruktura:

Rada wiejska
Koszt:1
Przynosi 500 dni.
Wymagania: brak
Prefektura
Koszt:2500
1000 przynosi dzień.
Wymagania: wiejskie rady, Tavern
Miasto
Koszt:5000
2000 przynosi dzień.
Wymagania: Prefektura, Gildia Magów Poziom 1, Kuźnia Rynek
Capitol
Koszt:10.000
4000 przynosi dzień.
Wymagania: Miasto, Zamek,ma miast do stolicy
Fort
Cena: 5000 , 20 , 20
Daje na mury miasta.
Wymagania: brak
Cytadela
Cena: 2500 , 5
Daje miasto centralne karabin wieży tworzy rów wzdłuż ścian i zwiększa przyrost istot o 50%.
Wymagania: Fort
Zamek
Cena: 5000 , 10 , 10
Nadaje miastu dwa fotografowania wieże boczne (dwa razy słabszy od centrum), zwiększa wzrost stworzeń o 100%.
Wymagania: Cytadela
Tawerna
Koszt:500 , 5
Pozwala zatrudnić bohaterowie się plotki i odwiedzić Gildii Złodziei, aby dowiedzieć się podstawowych informacji na temat przeciwnika.
Wymagania: brak
Kuźnia
Cena:1000 , 5
Pozwala na zakup pierwszego namiotu pomocy.
Wymagania: brak
Rynek
Koszt:500 , 5
Pozwala na kupno, sprzedaż i zmienić zasoby, kurs wymiany zależy od liczby waszych miastach, które mają rynek.Także pozwala na transfer środków do innych graczy.
Wymagania: brak
Zasobów pamięci masowej
Cena:5000 , 5
Przynosi jeden dzień.
Wymagania: Rynek

Magia budowy:

Mage Guild Level 1
Cena: 2000 , 5, 5
Pozwala na zakup księgi czarów bohatera za 500 złota i dodaje poziom 1 zaklęcie.
Wymagania: brak
Mage Guild Level 2
Cena: 1000 , 5, 4 , 5 , 4, 4 , 4
Dodaje do odwiedzenia miasta każdy bohater zaklęć 2 poziomy.
Wymagania: Gildia Magów Poziom 1
Mage Guild poziom 3
Cena: 1000 , 5, 6 , 5 , 6, 6 , 6
Dodaje do odwiedzenia miasta każdy bohater zaklęć 3 poziomu.
Wymagania: Gildia Magów Poziom 2
Mage Guild poziom 4
Cena: 1000 , 5 , 8 , 5 , 8 , 8 , 8
Dodaje do odwiedzenia miasta każdy bohater zaklęć 4 poziomu.
Wymagania: Gildia Magów Poziom 3
Gildia Magów Poziom 5
Cena: 1000 , 5 , 10 , 5 , 10 , 10 , 10
Dodaje do odwiedzenia miasta każdy bohater zaklęć na poziomie 5.
Wymagania: Gildia Magów poziom 4

Stworzeń żyjących:

Stajnie centaurów
Koszt: 500 , 10
Pozwala zatrudnić centaurów.
Wymagania: Fort
Ulepszone Stables Centaur
Cena: 1000 , 5
Pozwala zatrudnić centaury kapitana.
Wymagania: Centaur Stables
Krasnoludy Cottage
Cena: 1000 , 5
Pozwala zatrudnić krasnoludów.
Wymagania: Centaur Stables
Superior krasnoludków Cottage
Cena: 1000 , 5
Pozwala zatrudnić Martial karłów.
Wymagania: Dwarfs Cottage
Gospodarstwo rolne
Cena: 1500 , 10
Pozwala zatrudnić elfy.
Wymagania: Centaur Stables
Zwiększona Estate
Cena: 1500 , 10
Pozwala zatrudnić Szlachetne Elfy.
Wymagania: Homestead
Stream Zaczarowana
Cena: 2000 , 10
Pozwala zatrudnić Pegaza.
Wymagania: Homestead
Superior błędne creek
Cena: 2000 , 5
Pozwala zatrudnić srebrny Pegaza.
Wymagania: Stream Zaczarowana
Dendroids arch
Koszt: 2500
Pozwala zatrudnić dendroid strażników.
Wymagania: Homestead
Ulepszone dendroids arch
Koszt: 1500
Pozwala zatrudnić dendroid żołnierzy.
Wymagania: dendroids Arch
Jednorożce Reklamowe
Cena: 4000 , 5 , 5 , 10
Pozwala zatrudnić jednorożca.
Wymagania: Stream Zaczarowana dendroids Arch
Ulepszone jednorożce trawnik
Cena: 3000 , 5
Pozwala zatrudnić Martial jednorożce.
Wymagania: Tablice jednorożce
Smocze Skały
Cena: 10 000 , 30 , 20
Pozwala zatrudnić Zielone Smoki.
Wymagania: jednorożce trawnikowe Gildia Magów Poziom 2
Ulepszone skały smok
Cena: 20 000 , 30 , 20
Pozwala zatrudnić Złote Smoki.
Wymagania: Smok skała Mage Guild level 3

Struktura, zwiększając wzrost:

Górnicy Guild
Koszt: 1000
Zwiększa wzrost przez cztery karły.
Wymagania: Dwarfs Cottage
Młoda dendroid
Koszt: 2000
Zwiększa dendroids wzrostu do +2.
Wymagania: dendroids Arch

Specjalna struktura:

Tajemniczy Pond
Cena: 2000 , 2, 2 , 2 , 2, 2 , 2
Co tydzień, istnieje kilka i zawsze różne ilości zasobów.
Wymagania: brak
Skarbiec
Cena: 5000 , 5, 10
Skarb daje 10% wzrost w liczbiezawodników na pierwszy dzień tygodnia.
Wymagania: Gildia Górników
Fountain of Fortune
Cena: 1500 , 10
Daje +2 szczęścia bohatera podczas oblężenia.
Wymagania: Mysterious Pond

Struktura Bonus:

Strażnik z Ducha
Koszt: Graal
Wnosi do skarbu Królestwa 5000 dziennie, zwiększenie do 50% więcej stworzeń w zamku. Wzrasta o 2 punkty Powodzenia wszyscy sojusznicy bohaterów.
Wymagania: brak






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz