piątek, 28 grudnia 2012

The Shadow of Death Kampania 3 – Tnij i Siecz



W tej trudnej (wg mnie najtrudniejszej z wszystkich) kampanii za zadanie od Sandro mamy złożyć potężny artefakt- Zbroja Przeklętego. Składa się z 4 elementów- mniejszych artefaktów, które musimy znaleźć- po jednym na każdy poziom. Gramy przeważnie zamkiem typu Twierdza, ale także białym zamkiem Castle. Nasz bohater to Crag Hack- przyjemniaczek wyspecjalizowany w ataku i zadawaniu zwiększonych obrażeń. Rozwijać powinniśmy go standardowo- magia ziemi (obowiązkowo) i powietrza, logistyka, inteligencja, mądrość, reszta wedle uznania. Niniejszy poradnik pomoże Ci dowiedzieć się, jak przejść kampanię. Wrogowie atakują od razu, więc poziom trudności (początkowe zasoby) ma fundamentalne znaczenie. Kto przeszedł uczciwie tą kampanię na najtrudniejszym poziomie może nazwać się ekspertem od Heroes 3.



Poziom1- Roztrzaskane Czerepy

Tnij i Siecz
Na tym dość trudnym poziomie musimy odnaleźć pierwszy w kampanii artefakt- Hełm Czaszki. Na mapie znajduje się 2 wrogów. Crag Hack zaczyna w rogu, idąc ścieżką na zachód dojdziemy do zamku. Wrogów jest dwóch- szary siedzi w prawym górnym rogu i jest tam zamknięty. Gorzej z czerwonym, jest bardzo agresywny i bez przerwy atakuje z dwóch stron. Posiada 2 zamki takie jak nasz, a na środku mapy jest jeszcze neutralny, biały zamek. Musimy za wszelką cenę zdobyć Twierdze czerwonego i wyeliminować go z gry. Szary sam nie wyjdzie, więc możemy spokojnie zbierać armię i zwiedzać mapę. Gdy już nazbieramy dużą liczbę wojsk, zabijamy trolle w podziemiach, a potem szarego, który ma przy sobie Hełm Czaszki.
Mapa Poziomu 1




Poziom2- Czarna Owca

Czarna Owca - Kampania Heroes
Bardzo trudny poziom. Kolejny artefakt, który musimy zdobyć to Miecz Martwego Rycerza. Zaczynamy w prawym górnym rogu, trzeba zacząć bardzo agresywnie bo wróg szybko nas zaatakuje. Jak najszybciej zdobywamy kopalnie kamieni, złota i drewna, gdy będziemy z tym zwlekać- przegramy. Przy ścieżce na południe jest Tawerna (ta w zamku jest niedostępna) w której powinniśmy wynająć drugiego bohatera do zbierania skarbów i odkrywania mapy. Szybko powinniśmy zając zamek na północnym zachodzie. Tam czerwony ma monolit wyjścia, więc w każdej chwili może wyskoczyć. Co gorsza, czerwony ma dostęp do niebieskiego strażnika granicznego, więc może nas zaatakować z 2 stron od południa. Gdy przetrwamy pierwszą falę ataków i odwiedzimy niebieskiego klucznika, możemy przejść do ofensywy. Czerwony ma 3 zamki, najpierw zdobywamy ten na środku mapy. Potem ten w prawym dolnym rogu (klucznik jest obok), a na końcu ten z lewej strony mapy (klucznik także jest niedaleko). Po wszystkim ulepszamy Crag Hacka, w gildii magów może trafić się czar Magiczny Portal. Na koniec schodzimy do podziemi w lewym dolnym rogu mapy, tam czeka na nas Marzeth- nekromanta, który posiada Miecz Martwego Rycerza.

Mapa Poziomu 2




Poziom3- Żebra w Dłoń

Żebra w dłoń
Kolejny trudny level. Zaczynamy bez zamku w lewym górnym rogu. Jak najszybciej odwiedzamy niebieskiego klucznika (ścieżką w dół) i zdobywamy zamek. Następnie zdobywamy kopalnie i zbieramy skarby (drugim bohaterem). Na południu wróg ma nekropolię i jak najszybciej musimy ją zdobyć, inaczej zginiemy. Kolejny zamek jest na północy, lecz nie można go rozbudowywać. Następnie rozwijamy Crag Hacka, po czym idziemy do prawego dolnego rogu i zabijamy Arcylicze, które mają przy sobie Klatkę Żebrową. Czerwonego nie da się zabić, gdyż ostatni zamek ma za niedostępną granicą. Z tego powodu mapka jest niekompletna, bo wrogi zamek zasłania krainę.
Mapa Poziomu 3




Poziom4- Rabowanie Grobów

Tnij i Siecz Rabowanie Grobów
Ostatnia misja tej kampanii. Do złożenia Zbroi Przeklętego brakuje nam ostatniego artefaktu- Tarczy Zionącej Śmierci. Gramy białym zamkiem, przeciwko nekromantom. Misja jest dosyć stresująca, gdyż nie mamy możliwości zdobyć zamków czerwonego (stoją za bramą graniczną). Jak najszybciej musimy zdobyć zamek na dole, niestety jest silnie strzeżony. Do pomocy może przyjść nam Slash- bohater z więzienia, który ma przy sobie trochę wojska. Z tym wojskiem spokojnie możemy zdobyć zamek. Ważne jest, by rekrutować żołnierzy również z siedlisk na mapie. Wróg ma komfortową sytuację- ma 3 zamki, których nie możemy zdobyć oraz monolit wejścia wprost na nasz teren. Powoduje to, ze praktycznie bez przerwy wysyła na nas swoich bohaterów. Ważne, żeby zabić tych najgroźniejszych zanim nazbierają więcej wojsk. W lewym górnym rogu są bardzo przydatne artefakty i zwój Magiczny Portal (jakby ktoś jeszcze nie znał). Taktyka jest prosta- jeden bohater pilnuje naszych zamków, a drugi odwiedza wszystkich kluczników (niebieski i czerwony są w zachodnich i północnych podziemiach, zielony jest na wyspie na południowym wschodzie), Następnie podziemiami na południu przechodzimy w prawy dolny róg mapy, pokonujemy czerwonego zamkniętego bohatera, a na koniec wracamy na wyspę, gdzie leży nasza Tarcza. To ostatni element tej jakże trudnej kampanii, na koniec jeszcze dowiadujemy się, że Sandro spalił Janka.

Mapa Poziomu 4


Animacja Końcowa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz