Inferno (Inferno) |
Miasto dla prawdziwej grze mistrzów, które mogą okazać się notorycznie outsidera w nieoczekiwanym zwycięzcą. Jeśli jedna unikalną strukturę, która dodaje siłę magii każdego odwiedzającego, jest zgodne z ogólnym trendem, druga brama zamku, które zapewniają natychmiastowy podróży między miastami bez kosztów zakresu, jest unikalna na rynku, i mogą być zarówno niepotrzebny dodatek, jeśli jest to jedyne miasto w mapa, i znaczenie dodatku do potęgi państwa - kilka Inferno związane z tej sieci, co znacznie zwiększa obronę, gdyż w każdej chwili wszystko gotówki we wszystkich miastach w tym samym garnizonie wojskowym.
|
Ideologia | Zło |
Ojczystej ziemi | Lawa |
Priorytet: |
Wojsko |
Statystyki Army właśnie nie - słaby na "zdrowie", przedostatniego siły uderzenia, doskonałej wysokiej ceny (najdroższe HP), tylko jedno urządzenie z ochroną antimagic ... jest, że prędkość jest super - średnia stopa ustępuje tylko parę lub mają wolne jednostki.Ale, oczywiście, jak zwykle w Heroes, nie jest tak prosta. Istnieją demony i jego atutem, który jest łatwo zobaczyć z listy wybitnych jednostek: diabeł (na siódmym poziomie na słabego zdrowia, ale bardzo szybko, z nieodebranych ciosem, a umiejętności wysoko w pojedynku każdy "fat" mogą wypełnić w górę), Ifrit (bardzo szybki, silny, odporny na magię i strzały magii ognia, a także otoczony Superior tarczy ognia), Hell Spawn (aka Lord of the Abyss, Pit Lord, z niskim poziomem życia, ale potężny punch, w stanie podnieść demony z poległych towarzyszy) Cerberus (szybki, silny dla ich poziomu oraz z ciężkim ciosem, odpowiedział również i wpływa do trzech celów). Tak więc, dla wszystkich jego miasta outsiderów reputacji otrzymał zakaz w regulaminie turniejach indywidualnych - do zniesienia zakazu demonów (zakaz nie jest uniwersalny, ponieważ nie jest to łatwe do zrobienia).
|
Heroes |
Bohaterowie zwykłych. Demons (Demoniacs) - dość pełne, ale zwykli żołnierze, i heretyków (heretycy) - nevazhnetskie magów. A nie pojedynczy miła osoba (o ile, oczywiście, nie bierz Kserona że mapa drogowa nie jest dostępny).
|
Magia |
Magia pełna i ma tendencję do ognia (choć, co dziwne, prawdopodobieństwo Armageddon jest niższa niż w lochu). Istnieje wiele ograniczeń (głównie magicznych wód, w tym brak bardzo rozczarowujące błogosławieństwa którym trzy mniejsze jednostki byłyby pomocne).
|
Przestrojenie |
Rozstrojenie jest drogie, złota najcięższe i drugim na podstawie zasobów. Tylko luz - dla potrzeb wojskowych zasobów mieszkaniowych nie są tak duże jak podano środki budujące armii jest średnia dla całkowitych kosztów. Szczególne problemy pojawiają się, w rzeczywistości - można szybko dostać się na skromnych Efreet wymagań sprzętowych.
|
Taktyka i Strategia Rozwoju: |
Rozpocząć |
Wybierz bohatera nie od nikogo. Poza granica wybór jest jasny - Octavia niż 350 dziennie Złoto ma bardzo przydatnych ataków umiejętności. Na niższych trudności pomiędzy znakami różnicy dużo. Cóż, jest świętem (Pyre) z dobrymi umiejętnościami Logistyki i niewypałów (i nie jest to tylko tyle balista przydatne do ich uszkodzenia, ale ma szczególną wartość dla infernitov, ratowania życia małostkowy i drogie jednostki, a jej przerwa), możesz rozważyć Ignat (Ignacy) co powoduje wiele demonów, i wzmacnia je, ale wciąż ma cenną taktykę umiejętności i odporność niesolidne, a jeśli chcesz zacząć od serca, aby strzelać, użyteczne Kalh / Kelh (Calh), w wyniku kilkunastu nauczycieli innych i je potwierdza ... ale jego umiejętności chory pomóc armii całości. Ogólnie rzecz biorąc, najlepszym bohaterem Inferno - kolejny bohater sławny.
|
Śledź grę |
Podczas kontroli wielkiej armii neutralnych - Devils z Ifrit. Brilliant prędkość i wielkie penetracji. Zwłaszcza, jeśli masz szczęście, bohater nauczyć zmartwychwstanie - to i straty mogą być małe lub nawet zero. Cóż, więc często można uzupełnić ulotki armii z przechwyconych miastach.
Innym równolegle armia może skupić się na produkcji demonów (oczywiście, jeśli pozwala na to sytuacja, dostępność złota neutralne). Po pojawiających pitlordov (które zazwyczaj prowadzą do poprawy po wybudowaniu diabłów, wymagające ukończenia magicznej gildii, a nawet aktualizacja wymaga magicznymi zasoby, w wyniku czego aż 9 jednostek rozpaczliwie potrzebne na Devils rtęcią odpadów) towarzyszy młodszych współpracowników są nominowani na ścieżce wojennej, wybierając w liczbie wszystkich licznik (do przyłączenia, z zakresu mieszkalnictwa i zagranicznych miastach, głównie na niskim poziomie), i walczy, do tych, w pierwszej bitwie stracone, że wzrost ceny tselehonkih demonów. W rezultacie, w czasie głównej armii napotkała poważne wrogów wzmocnienia może być gotowy bardzo poważne - nawet demony absolutnie przeciętne jednostki (prawie bardzo średnia różnorodnymi miasta bez siódmego poziomie), jednakże, jest niezawodne piechoty w dużych ilościach, są one w stanie dodać głowy przeciwnika i wygrać walkę. Główną wadą tej polityki - szczególne wymagania dla taktycznych umiejętności gracza. I jeszcze Inferno cecha - do ciężkich walk, gdy są potrzebne na polu bitwy, wszystkie siedem zespołów, jest bardzo pożądane mieszane wojsko, bo dwa z własnej jednostki Junior niewielką pomocą w tej dziedzinie i to zła inwestycja dla brakować złota. Istnieje również egzotyczne opcja - jeśli miasto lub udało się zaklęcia Armageddon, to idzie na wojennej ścieżce z pewnym Ifrit bohatera. To, oczywiście, smoki, i rodzimych Inferno heroes daleko do magii czarnoksięskiej do władzy, ale jednak, ta armia będzie łatwo poradzić sobie z neutralnych bardzo silne, a bohaterowie wroga może, jeśli nie wygra, a potem nagle wyciąć liczby przed uciekającym lub poddać. |
|
|
HERO: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kseron | |||
![]() | Klasa: Demon | ||
Płeć: Mężczyzna | |||
Rasa: Demon | |||
Atak: 2 | Obrona: 2 | Magiczna Moc:1 | Wiedza:1 |
Wtórne Umiejętności:Przywództwo, Tactics | Zdolności: Devils | ||
Zaklęcie: nie | Armia: 15-25 Demons, 3-4 Hellhounds |
Jednostki: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wewnątrz widok na miasto |
![]() |
Infrastruktura: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Magia budowy: |
|
|
|
|
|
Stworzeń żyjących: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Struktura, zwiększając wzrost: |
|
|
Specjalna struktura: |
|
|
|
Struktura Bonus: |
Bóg Ognia | |
![]() | Koszt: Graal |
Wnosi do skarbu Królestwa 5000 ![]() | |
Wymagania: brak |

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz