czwartek, 27 grudnia 2012

Inferno ( od The Restoration of Erathia )

Inferno (Inferno)
Miasto dla prawdziwej grze mistrzów, które mogą okazać się notorycznie outsidera w nieoczekiwanym zwycięzcą. Jeśli jedna unikalną strukturę, która dodaje siłę magii każdego odwiedzającego, jest zgodne z ogólnym trendem, druga brama zamku, które zapewniają natychmiastowy podróży między miastami bez kosztów zakresu, jest unikalna na rynku, i mogą być zarówno niepotrzebny dodatek, jeśli jest to jedyne miasto w mapa, i znaczenie dodatku do potęgi państwa - kilka Inferno związane z tej sieci, co znacznie zwiększa obronę, gdyż w każdej chwili wszystko gotówki we wszystkich miastach w tym samym garnizonie wojskowym.
IdeologiaZło
Ojczystej ziemiLawa

Priorytet:

Wojsko
Statystyki Army właśnie nie - słaby na "zdrowie", przedostatniego siły uderzenia, doskonałej wysokiej ceny (najdroższe HP), tylko jedno urządzenie z ochroną antimagic ... jest, że prędkość jest super - średnia stopa ustępuje tylko parę lub mają wolne jednostki.Ale, oczywiście, jak zwykle w Heroes, nie jest tak prosta. Istnieją demony i jego atutem, który jest łatwo zobaczyć z listy wybitnych jednostek: diabeł (na siódmym poziomie na słabego zdrowia, ale bardzo szybko, z nieodebranych ciosem, a umiejętności wysoko w pojedynku każdy "fat" mogą wypełnić w górę), Ifrit (bardzo szybki, silny, odporny na magię i strzały magii ognia, a także otoczony Superior tarczy ognia), Hell Spawn (aka Lord of the Abyss, Pit Lord, z niskim poziomem życia, ale potężny punch, w stanie podnieść demony z poległych towarzyszy) Cerberus (szybki, silny dla ich poziomu oraz z ciężkim ciosem, odpowiedział również i wpływa do trzech celów). Tak więc, dla wszystkich jego miasta outsiderów reputacji otrzymał zakaz w regulaminie turniejach indywidualnych - do zniesienia zakazu demonów (zakaz nie jest uniwersalny, ponieważ nie jest to łatwe do zrobienia).
Heroes
Bohaterowie zwykłych. Demons (Demoniacs) - dość pełne, ale zwykli żołnierze, i heretyków (heretycy) - nevazhnetskie magów. A nie pojedynczy miła osoba (o ile, oczywiście, nie bierz Kserona że mapa drogowa nie jest dostępny).
Magia
Magia pełna i ma tendencję do ognia (choć, co dziwne, prawdopodobieństwo Armageddon jest niższa niż w lochu). Istnieje wiele ograniczeń (głównie magicznych wód, w tym brak bardzo rozczarowujące błogosławieństwa którym trzy mniejsze jednostki byłyby pomocne).
Przestrojenie
Rozstrojenie jest drogie, złota najcięższe i drugim na podstawie zasobów. Tylko luz - dla potrzeb wojskowych zasobów mieszkaniowych nie są tak duże jak podano środki budujące armii jest średnia dla całkowitych kosztów. Szczególne problemy pojawiają się, w rzeczywistości - można szybko dostać się na skromnych Efreet wymagań sprzętowych.

Taktyka i Strategia Rozwoju:

Rozpocząć
Wybierz bohatera nie od nikogo. Poza granica wybór jest jasny - Octavia niż 350 dziennie Złoto ma bardzo przydatnych ataków umiejętności. Na niższych trudności pomiędzy znakami różnicy dużo. Cóż, jest świętem (Pyre) z dobrymi umiejętnościami Logistyki i niewypałów (i nie jest to tylko tyle balista przydatne do ich uszkodzenia, ale ma szczególną wartość dla infernitov, ratowania życia małostkowy i drogie jednostki, a jej przerwa), możesz rozważyć Ignat (Ignacy) co powoduje wiele demonów, i wzmacnia je, ale wciąż ma cenną taktykę umiejętności i odporność niesolidne, a jeśli chcesz zacząć od serca, aby strzelać, użyteczne Kalh / Kelh (Calh), w wyniku kilkunastu nauczycieli innych i je potwierdza ... ale jego umiejętności chory pomóc armii całości. Ogólnie rzecz biorąc, najlepszym bohaterem Inferno - kolejny bohater sławny.
Śledź grę
Podczas kontroli wielkiej armii neutralnych - Devils z Ifrit. Brilliant prędkość i wielkie penetracji. Zwłaszcza, jeśli masz szczęście, bohater nauczyć zmartwychwstanie - to i straty mogą być małe lub nawet zero. Cóż, więc często można uzupełnić ulotki armii z przechwyconych miastach.
Innym równolegle armia może skupić się na produkcji demonów (oczywiście, jeśli pozwala na to sytuacja, dostępność złota neutralne). Po pojawiających pitlordov (które zazwyczaj prowadzą do poprawy po wybudowaniu diabłów, wymagające ukończenia magicznej gildii, a nawet aktualizacja wymaga magicznymi zasoby, w wyniku czego aż 9 jednostek rozpaczliwie potrzebne na Devils rtęcią odpadów) towarzyszy młodszych współpracowników są nominowani na ścieżce wojennej, wybierając w liczbie wszystkich licznik (do przyłączenia, z zakresu mieszkalnictwa i zagranicznych miastach, głównie na niskim poziomie), i walczy, do tych, w pierwszej bitwie stracone, że wzrost ceny tselehonkih demonów. W rezultacie, w czasie głównej armii napotkała poważne wrogów wzmocnienia może być gotowy bardzo poważne - nawet demony absolutnie przeciętne jednostki (prawie bardzo średnia różnorodnymi miasta bez siódmego poziomie), jednakże, jest niezawodne piechoty w dużych ilościach, są one w stanie dodać głowy przeciwnika i wygrać walkę. 
Główną wadą tej polityki - szczególne wymagania dla taktycznych umiejętności gracza.
I jeszcze Inferno cecha - do ciężkich walk, gdy są potrzebne na polu bitwy, wszystkie siedem zespołów, jest bardzo pożądane mieszane wojsko, bo dwa z własnej jednostki Junior niewielką pomocą w tej dziedzinie i to zła inwestycja dla brakować złota.
Istnieje również egzotyczne opcja - jeśli miasto lub udało się zaklęcia Armageddon, to idzie na wojennej ścieżce z pewnym Ifrit bohatera. To, oczywiście, smoki, i rodzimych Inferno heroes daleko do magii czarnoksięskiej do władzy, ale jednak, ta armia będzie łatwo poradzić sobie z neutralnych bardzo silne, a bohaterowie wroga może, jeśli nie wygra, a potem nagle wyciąć liczby przed uciekającym lub poddać.

Demon
Atak: 2
Obrona: 2
Magiczna Moc: 1
Wiedza: 1
Wymagane umiejętności:
Zakazane umiejętności: Nekromancja
Heretyk
Atak: 1
Obrona: 1
Magiczna Moc: 2
Wiedza: 1
Wymagane umiejętności: Mądrość
Zakazane umiejętności:

HERO:

Demons
Fiona
Klasa: Demon
Płeć: Kobieta
Rasa: Człowiek
Atak: 2Obrona: 2Magiczna Moc: 1Wiedza:1
Wtórne Umiejętności:Exploration (prodv.)Zdolności: Piekielne ogary
Zaklęcie: nieArmia: 15-25 Demons, 3-4, 3-4 Hellhounds Hellhounds
Raska
Klasa: Demon
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Efreet
Atak: 2Obrona: 2Magiczna Moc: 1Wiedza:1
Wtórne Umiejętności:Mądrość, LiteracyZdolności: Efreet
Zaklęcie: nieArmia: 15-25 Demons, 4-7, 3-4 Gogov Hellhounds
Marius
Klasa: Demon
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Demon
Atak: 2Obrona: 2Magiczna Moc: 1Wiedza:1
Wtórne Umiejętności:Armor (prodv.)Zdolności: Demony
Zaklęcie: nieArmia: 15-25 Demons, 4-7, 3-4 Gogov Hellhounds
Ignat
Klasa: Demon
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Człowiek
Atak: 2Obrona: 2Magiczna Moc: 1Wiedza:1
Wtórne Umiejętności:Tactics ResistanceZdolności:Possessed
Zaklęcie: nieArmia: 15-25 Demony, diabły 15-25, 15-25 Devils
Octavia
Klasa: Demon
Płeć: Kobieta
Rasa: Efreet
Atak: 2Obrona: 2Magiczna Moc: 1Wiedza:1
Wtórne Umiejętności:czytania, pisania, atakPojemność: 350 złota
Zaklęcie: nieArmia: 15-25 Demons, 4-7, 3-4 Gogov Hellhounds
Kalh
Klasa: Demon
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Demon
Atak: 2Obrona: 2Magiczna Moc: 1Wiedza:1
Drugorzędne umiejętności:strzelanki, poszukiwawczeZdolności: Gogi
Zaklęcie: nieArmia: 4,7 Gogov, 4-7 Gogov, 4-7 Gogov
Uczta
Klasa: Demon
Płeć: Kobieta
Rasa: Człowiek
Atak: 2Obrona: 2Magiczna Moc: 1Wiedza: 1
Wtórne Umiejętności:Logistyka, artyleriaZdolności: Balista
Zaklęcie: nieArmia: 15-25 Demons, 3-4 Hellhounds
Nimus
Klasa: Demon
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Demon
Atak: 2Obrona: 2Magiczna Moc: 1Wiedza: 1
Wtórne Umiejętności: Atak (prodv.)Zdolności: Spawn of Evil
Zaklęcie: nieArmia: 15-25 Demons, 4-7, 3-4 Gogov Hellhounds
Heretycy
Aiden
Klasa: Heretic
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Człowiek
Atak: 1Obrona: 1Magiczna Moc: 2Wiedza:1
Wtórne Umiejętności:mądrość, inteligencjaZdolności:Inteligencja
Czar: Ziemia viewArmia: 15-25 Demons, 4-7, 3-4 Gogov Hellhounds
Ksiron
Klasa: Heretic
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Efreet
Atak: 1Obrona: 1Magiczna Moc: 2Wiedza:1
Wtórne Umiejętności:Mądrość, LiteracyZdolności: Inferno
Czar: InfernoArmia: 15-25 Demons, 4-7, 3-4 Gogov Hellhounds
Klasa: Heretic
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Demon
Atak: 1Obrona: 1Magiczna Moc: 2Wiedza:1
Wtórne Umiejętności:Mądrość, MistycyzmZdolności:Mistycyzm
Czar: Ochrona przed voduhaArmia: 15-25 Demons, 4-7, 3-4 Gogov Hellhounds
Ol '
Klasa: Heretic
Płeć: Kobieta
Rasa: Człowiek
Atak: 1Obrona: 1Magiczna Moc: 2Wiedza:1
Wtórne Umiejętności:Mądrość, BalistykaZdolności:Osłabienie
Czar: OsłabienieArmia: 15-25 Demons, 4-7, 3-4 Gogov Hellhounds
Khalid
Klasa: Heretic
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Demon
Atak: 1Obrona: 1Magiczna Moc: 2Wiedza:1
Wtórne Umiejętności:Mądrość, EdukacjaZdolności: 1 siarka
Czar:PrzyspieszenieArmia: 15-25 Demons, 4-7, 3-4 Gogov Hellhounds
Jesion
Klasa: Heretic
Płeć: Kobieta
Rasa: Demon
Atak: 1Obrona: 1Magiczna Moc: 2Wiedza:1
Wtórne Umiejętności:Mądrość, VigilanceZdolności: Bloodlust
Czar: BloodlustArmia: 15-25 Demons, 4-7, 3-4 Gogov Hellhounds
Zidar
Klasa: Heretic
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Demon
Atak: 1Obrona: 1Magiczna Moc: 2Wiedza: 1
Wtórne Umiejętności:Mądrość, MagicZdolności: Magia
Czar: StoneskinArmia: 15-25 Demons, 4-7, 3-4 Gogov Hellhounds
Ksarfaks
Klasa: Heretic
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Człowiek
Atak: 1Obrona: 1Magiczna Moc: 2Wiedza: 1
Wtórne Umiejętności:Mądrość, PrzywództwoZdolności: Fireball
Czar: FireballArmia: 15-25 Demons, 4-7, 3-4 Gogov Hellhounds
Kampania Heroes
Kseron
Klasa: Demon
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Demon
Atak: 2Obrona: 2Magiczna Moc:1Wiedza:1
Wtórne Umiejętności:Przywództwo, TacticsZdolności: Devils
Zaklęcie: nieArmia: 15-25 Demons, 3-4 Hellhounds

Jednostki:

Poziom 1
Demons
Atak: 2
Obrona: 3
Obrażenia: 1,2
Zdrowie: 4
Prędkość: 5
Wzrost: 15
Koszt: 50
Zdolności: Brak
Devils
Atak: 4
Obrona: 4
Obrażenia: 1,2
Zdrowie: 4
Prędkość: 7
Wzrost: 15
Koszt: 60
Zdolności: mana kradnie.
Poziom 2
Gogi
Atak: 6
Obrona: 4
Obrażenia: 4,2
Zdrowie: 13
Prędkość: 4
Przyrost: 8
Koszt: 125
Zdolności: strzelec.
Magog
Atak: 7
Obrona: 4
Obrażenia: 4,2
Zdrowie: 13
Prędkość: 6
Przyrost: 8
Koszt: 175
Zdolności: strzelec. Atak na tym obszarze.
Level 3
Hellhounds
Atak: 10
Obrona: 6
Obrażenia: 7,2
Zdrowie: 25
Prędkość: 7
Wzrost: 5
Koszt: 200
Umiejętności: Duża istota.
Cerberus
Atak: 10
Obrona: 8
Obrażenia: 7,2
Zdrowie: 25
Prędkość: 8
Wzrost: 5
Koszt: 250
Umiejętności: Duża istota. Trójgłowy atak.
Poziom 4
Demons
Atak: 10
Obrona: 10
Obrażenia: 9,7
Zdrowie: 35
Prędkość: 5
Przyrost: 4
Koszt: 250
Zdolności: Brak
Rogate demony
Atak: 10
Obrona: 10
Obrażenia: 9,7
Zdrowie: 40
Prędkość: 6
Przyrost: 4
Koszt: 270
Zdolności: Brak
Poziom 5
Spawn of Evil
Atak: 13
Obrona: 13
Obrażenia: 13-17
Zdrowie: 45
Prędkość: 6
Przyrost: 3
Koszt: 500
Zdolności: Brak
Pitlordy
Atak: 13
Obrona: 13
Obrażenia: 13-17
Zdrowie: 45
Prędkość: 7
Przyrost: 3
Koszt: 700
Zdolności: podnosi demonów.
Poziom 6
Efreet
Atak: 16
Obrona: 12
Obrażenia: 16-24
Zdrowie: 90
Szybkość: 9
Przyrost: 2
Koszt: 900
Zdolności: odporny na magii ognia. Nienawiść gin.
Efreet Sultan
Atak: 16
Obrona: 14
Obrażenia: 16-24
Zdrowie: 90
Prędkość: 13
Przyrost: 2
Koszt: 1100
Zdolności: odporny na magii ognia. Nienawiść gin. Ogień Shield.
Poziom 7
Devils
Atak: 19
Obrona: 21
Obrażenia: 30-40
Zdrowie: 160
Prędkość: 11
Przyrost: 1
Cena: 2700 , 1
Zdolności: wróg nie reaguje. -1 Luck wrogiem. Nienawidzę aniołów.
Archdevils
Atak: 26
Obrona: 28
Obrażenia: 30-40
Zdrowie: 200
Prędkość: 17
Przyrost: 1
Cena: 4500 , 2
Zdolności: wróg nie reaguje. -1 Luck wrogiem. Nienawidzę aniołów.
Wewnątrz widok na miasto

Infrastruktura:

Rada wiejska
Koszt:1
Przynosi 500 dni.
Wymagania: brak
Prefektura
Koszt:2500
1000 przynosi dzień.
Wymagania: wiejskie rady, Tavern
Miasto
Koszt:5000
2000 przynosi dzień.
Wymagania: Prefektura, Gildia Magów Poziom 1, Kuźnia Rynek
Capitol
Koszt:10.000
4000 przynosi dzień.
Wymagania: Miasto, Zamek,ma miast do stolicy
Fort
Cena: 5000 , 20 , 20
Daje na mury miasta.
Wymagania: brak
Cytadela
Cena: 2500 , 5
Daje miasto centralne karabin wieży tworzy rów wzdłuż ścian i zwiększa przyrost istot o 50%.
Wymagania: Fort
Zamek
Cena: 5000 , 10 , 10
Nadaje miastu dwa fotografowania wieże boczne (dwa razy słabszy od centrum), zwiększa wzrost stworzeń o 100%.
Wymagania: Cytadela
Tawerna
Koszt:500 , 5
Pozwala zatrudnić bohaterowie się plotki i odwiedzić Gildii Złodziei, aby dowiedzieć się podstawowych informacji na temat przeciwnika.
Wymagania: brak
Kuźnia
Cena:1000 , 5
Pozwala na zakup wózka z amunicją.
Wymagania: brak
Rynek
Koszt:500 , 5
Pozwala na kupno, sprzedaż i zmienić zasoby, kurs wymiany zależy od liczby waszych miastach, które mają rynek.Także pozwala na transfer środków do innych graczy.
Wymagania: brak
Zasobów pamięci masowej
Cena:5000 , 5
Przynosi jeden dzień.
Wymagania: Rynek

Magia budowy:

Mage Guild Level 1
Cena: 2000 , 5, 5
Pozwala na zakup księgi czarów bohatera za 500 złota i dodaje poziom 1 zaklęcie.
Wymagania: brak
Mage Guild Level 2
Cena: 1000 , 5, 4 , 5 , 4, 4 , 4
Dodaje do odwiedzenia miasta każdy bohater zaklęć 2 poziomy.
Wymagania: Gildia Magów Poziom 1
Mage Guild poziom 3
Cena: 1000 , 5, 6 , 5 , 6, 6 , 6
Dodaje do odwiedzenia miasta każdy bohater zaklęć 3 poziomu.
Wymagania: Gildia Magów Poziom 2
Mage Guild poziom 4
Cena: 1000 , 5 , 8 , 5 , 8 , 8 , 8
Dodaje do odwiedzenia miasta każdy bohater zaklęć 4 poziomu.
Wymagania: Gildia Magów Poziom 3
Gildia Magów Poziom 5
Cena: 1000 , 5 , 10 , 5 , 10 , 10 , 10
Dodaje do odwiedzenia miasta każdy bohater zaklęć na poziomie 5.
Wymagania: Gildia Magów poziom 4

Stworzeń żyjących:

Demony kotłowe
Koszt: 300 , 5 , 5
Pozwala zatrudnić Devils.
Wymagania: Fort
Ulepszone demony kotłowe
Koszt: 1000
Pozwala zatrudnić Chertsey.
Wymagania: demony kotłowe
Imadła pałac
Cena: 1000 , 5
Pozwala zatrudnić Gogov.
Wymagania: demony kotłowe
Pałac imadła Superior
Cena: 1000 , 5
Pozwala zatrudnić Magog.
Wymagania: Pałac imadła
Buda
Cena: 1500, 10
Pozwala zatrudnić Hellhounds.
Wymagania: demony kotłowe
Lepsze budy
Cena: 1500, 5
Pozwala zatrudnić Cerberusa.
Wymagania: Kennel
Gates demonów
Cena: 2000 , 5 , 5
Pozwala zatrudnić demony.
Wymagania: Pałac imadła
Ulepszone demony bramy
Cena: 2000 , 5 , 5
Pozwala zatrudnić rogaty demona.
Wymagania: Demon Brama
Brak
Koszt: 3000
Pozwala zatrudnić zaszczepiacza piekła.
Wymagania: Demon Brama
Lepsza awaria
Cena: 3000 , 5 , 5
Umożliwia Pitlordov zatrudnić.
Wymagania: Brak, Mage Guild poziom 2
Jezioro ognia
Cena: 4000 , 3 , 10 , 3 , 3
Pozwala zatrudnić Efreet.
Wymagania: Gates demonów, Mage Guild Level 1
Lepsza Lake Ogień
Cena: 3000 , 5 , 10 , 5 , 5
Pozwala zatrudnić Efreet sułtana.
Wymagania: Lake of Fire
Opuszczony Pałac
Cena: 15 000 , 10 , 20 , 10
Pozwala zatrudnić Devils.
Wymagania: Brak, jezioro ognia
Superior opuszczony pałac
Cena: 20 000 , 5 , 20 , 5
Umożliwia archdevils zatrudnić.
Wymagania: Opuszczony Pałac

Struktura, zwiększając wzrost:

Inkubator
Koszt: 1000
Zwiększa wzrost demonów do +8.
Wymagania: demony kotłowe
Komórki
Koszt: 1000
Zwiększa wzrost psów piekielnych na +3.
Wymagania: Kennel

Specjalna struktura:

Order of Fire
Cena: 1000 , 5
Zwiększa każdy bohater-gość i 1 punkt dla każdej gry.
Wymagania: Gildia Magów Poziom 1
Siarki chmury
Cena: 1000 , 5
2 moc magii swojej postaci podczas oblężenia miasta przez wroga.
Wymagania: Fort
Bramy zamku
Cena: 10 000 , 5 , 5
Pozwala bohaterowi przemieszczać się pomiędzy inferno zamków bez utraty many i MP.
Wymagania: Cytadela

Struktura Bonus:

Bóg Ognia
Koszt: Graal
Wnosi do skarbu Królestwa 5000 dziennie, zwiększenie do 50% więcej stworzeń w zamku. Po pojawieniu bóstwa każdy tydzień to tydzień Besa.
Wymagania: brak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz