Forteca (Fortress) |
Analogowe barbarzyńcami polegania na życie i odwrotnie w preferencjach bojowych (zamiast ataku - stawka na skargę), przystosowany do szybkiego rozwoju i ataku na początku, tylko ze specyfiką - ulotki i magia silniejszych, ręce słabszych. Ponadto, miasto przeznacza dwie unikalne cechy: struktura, która zwiększa obronę każdy bohater, odwiedzić twierdzę i fosy podwójnej szerokości, posiada od s rozbite mury nie czynią życie tak oblegające Piechoty - na pokonanie rowu musi spędzić dwa ruchy, a tym samym ponoszenia strat.
|
Ideologia | Neutralny |
Ojczystej ziemi | Bagno |
Priorytet: |
Wojsko |
Armia jako barbarzyńcy, ale nawet mniej - mniej zdrowia, mniej mózgu, nieco powyżej średniej prędkości, ale to ze względu na dwa szybkie, ale słabe zespoły lotników, a korpus powoli barbarzyńskie, cena powyżej ... W skrócie, outsidera zamierzonego.Jednak prawdziwy, a drugi powiedział, że barbarzyńcy - które potrzebują dobrych kwalifikacji, a następnie w odpowiednich rękach Bog stanie przedstawić przeciwnikowi zaskakuje bardzo nieprzyjemne.
Właściwie, to z listy wybitnych jednostek: Hydra (słaby w pojedynkach z poziomu na poziom, ale powodują straszny straty w środowisku słabszych wojsk beznadziejnie uderzył dookoła i uderzając do 8 jednostek łącznie), Wyvern (mierny jako bojownicy, pomimo poprawy zdolności zatrucie wroga, ale ich szeregi są uzupełniane na mapie, a firma może być bardzo liczny), poprawę Gorgon (chodzenie śmierć na wysokim szczeblu potworów, dzięki śmiertelnym spojrzeniem na wybitne "zdrowie" i przypuszczalnie chronić ten widok w ich walce o wiele), Bazyliszki (bardzo solidny piechoty, który może wyłączyć przeciwnika z gry na trzy rundy), Ważki (usunięte z wrogiem wzmacniającego magii, przyznanej jej słabości, oraz zapewnia pierwszy krok do używania magii, aż wygląd gry poprawie jednostki 7 poziomu ... lub ogniste ptaki). |
Heroes |
Gospodarze zwierząt (Jeźdźcy) - dobrzy żołnierze, ale od dawna cierpiał na znikomym Witch ataku (Witches) - pełnoprawnym magiem. Superheroes of Bolotnikov nie, ale trzy mają pewien rozgłos: Tazar (Tazar), ekspert od zbroi, rozpacz z żołnierzy atakujących, Andra (Andra), specjalista w inteligencji, morze ma many (! Byłoby dla jej spędzić), A Braun (Bron), specjalista w bazyliszka, prawie zawsze prowadzi je ze sobą - jest to jedyny przypadek, w którym bohater pochodzi, są 4 poziomy.
|
Magia |
Magia jest ograniczona do trzech poziomów, jak barbarzyńcy, ale o wiele bardziej użyteczne - i pełni funkcjonujący w wiedźmy na magicznym polu, a trzęsienie ziemi czar często pojawia się na trzecim poziomie, ułatwiając oblężenie.
|
Przestrojenie |
Rozstrojenie jest niedrogi, w barbarzyńców (różnica w procentach), ale jest nieco bardziej skomplikowany i wymagający do zasobów (zamiast kilku kryształów potrzebnych siarki i rtęci). Przy większych trudności mogą pojawić się przejściowe problemy z budową domów jednorodzinnych, ale na szczęście prawie zawsze jest pole do popisu.
|
Taktyka i Strategia Rozwoju: |
Rozpocząć |
Jeśli wybór jest bohaterem przed meczem, a następnie wybrać, ale trzy z wymienionych postaci ma specjalistycznych Lizards Vistan (Wystan). Interesująca może być Dragon (Drakon), przyspieszenie i rozszerzenie gnolle, które prowadzi do pięćdziesięciu i więcej, plus do posiadania przywództwa i Alkin (Alkin), który posiada unikalną umiejętność do ataku Bolotnikov. Przestrojenie stereotypowe - po pierwsze dinozaury (jeśli nie na początku), a następnie Wyvern (jeśli nie ma wystarczającej ilości drewna lub złoto, pierwszy latający wąż, lub są wybudowane jak najszybciej po Wyvern). Dwa Wyvern zapewnić bezbolesną penetrację wielu neutralnych, a jeśli uderzy trzy ruhov słabsza przeżywalność są lepsze i łatwiejsze do wykonania, bez strat (dodatkowo towarzyszą węża, który może odwrócić uwagę żołnierzy wroga, a pierwszy cios wyverny kapitulacja nie otrzymali ).
Jeśli Bron, natychmiast idzie do kampanii opartej na sile i szybkości ich bazyliszka, który jest wspierany przez gnolle i jaszczurek są zdolne dużo. Wywerny i węże mu lift. Pozostałe znaki są mniej agresywne, aż Wyvern, aby uniknąć niepotrzebnych strat. Czarownice nadal przydatne budynki wait magiczne gildie zdobyć zaklęcie Shock - wszystkie dodatkowe obrażenia. Vistan Jeśli wybrana, to w zasadzie idzie strzelanie. Niech jaszczurki strzelać dużo słabszych strzelców i orków, niech bohater attack skill jest początkowo zero, ale dwa lub trzy tuziny jaszczurek spowodować znaczną szkodę, pojedynczy wąż może jechać z powolnej piechoty na polu, a gdy nedostrelennye Marines osiągnąć Gnoll, nic dobrego do nich off - gnolle są dość silne w sobie, a tym bardziej z ochroną bohatera i pokonać ciężkie. W ogóle, też dość wydajny taktyka. Jest to bardzo przydatne w tym przypadku wydać dodatkowy dzień poprawić dinozaury. - Znaczny wzrost penetracji będzie płacić w tym spowolnienia gwałtownie w ciągu pozostałych dni tygodnia są zbudowane cytadelę, jeśli to możliwe - zamek i bazyliszki. Nieszkodliwe i kuźnia dostarczyć. - Przy wsparciu z namiotu dalszego Wyvern przeżywalności wzmocnionej Cóż, drugi tydzień mamy siłę uderzeniową stanowiły 5,6 Wyvern i jeśli svezet znaleźć na Węża Beehive mapie, ich liczba może być zwiększona (i nie jest to szkoda, aby umieścić Reszta armii, z wyjątkiem wyverny). To wystarczy, aby wygładzić mapę i urazić sąsiadów. Właściwie przez większość drugiej i trzeciej walk tygodnia zwykle wystarczy czysta latających armia Wyvern i ważki. |
Śledź grę |
Po zakończeniu odmiana rozstrojenie zamek może być różne. Można utworzyć drugą armię jednej hydry, który będzie w stanie dużo (tak na marginesie, armia skutecznie doprowadziły Verdish (Verdish) z ich leczenia). Gorgon zwykle piętrzą się aż do ich uaktualnienia i umarzane przed bitwa, które oczywiście mają do czynienia z siłami wyższym poziomie, lub o przeprowadzenie Utopia Smoków.
wypełnić sens armii Bolotnikov często, częściej, jeśli gra nie jest na bagnistym terenie, żołnierze szok Hydra, Wyvern i ważki (w razie potrzeby również gorgon i bazyliszki możliwe) są uzupełniane silnymi ulotek i strzałami z przechwyconych miastach. Ponownie, jak barbarzyńców, ich wojska są najlepiej wykorzystywane do pierwszego ataku, a następnie zbudować połączoną armię. Cóż, jeśli z powodu drożności lepiej jest mieć tylko ich własne, i musimy walczyć pełna, na pierwszy plan problemów z manewrów na polu bitwy, to bardzo przydatna umiejętność zaklęcie taktyka przyspieszanie, zwalnianie itp. Blessings (Zwłaszcza masa), a dla oblężeń - (. Na poziomie eksperckim, magicznej wody) trzęsienia ziemi i uciec |
Klas bohaterów: |
|
|
HERO: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Adrien | |||
![]() | Klasa: Czarownica | ||
Płeć: Kobieta | |||
Rasa: Człowiek | |||
Atak: 0 | Obrona: 2 | Magiczna Moc:1 | Wiedza:2 |
Wtórne Umiejętności:Mądrość, Fire Magia | Zdolności: Magia Ognia | ||
Czar: Inferno | Armia: 20/10 Gnoll, 4-7 Lizards |
Jednostki: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jednostki neutralne: |
Rusty Dragons | |
![]() | Atak: 30 |
Obrona: 30 | |
Obrażenia: 50 | |
Zdrowie: 750 | |
Prędkość: 17 | |
Przyrost: 1 | |
Cena: 15 000 ![]() ![]() | |
Umiejętności: Duża istota. Drifter. Atak na dwie komórki. Atak kwasów. |
Wewnątrz widok na miasto |
![]() |
Infrastruktura: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Magia budowy: |
|
|
|
Stworzeń żyjących: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Struktura, zwiększając wzrost: |
Captains Flat | |
![]() | Koszt: 1000![]() |
Wymagania: Gnoll Hut |
Specjalna struktura: |
|
|
|
Struktura Bonus: |
Rośliny owadożerne | |
![]() | Koszt: Graal |
Wnosi do skarbu Królestwa 5000 ![]() | |
Wymagania: brak |

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz