Magia Powietrza
Poziom 1
Magiczna Strzała - Magic Arrow
- Koszt:
- 5 many
- Czas trwania:
- Natychmiastowy
- Poziom podstawowy:
- Wybrany oddział przeciwnika otrzymuje ((Moc*10)+10) obrażeń
- Poziom zaawansowany:
- Wybrany oddział przeciwnika otrzymuje ((Moc*10)+20) obrażeń
- Poziom mistrzowski:
- Wybrany oddział przeciwnika otrzymuje ((Moc*10)+30) obrażeń
Przyśpieszenie - Haste
- Koszt:
- 6 many
- Czas trwania:
- 1 runda
- Poziom podstawowy:
- Prędkość sojuszniczego oddziału zwiększa się o 3 pola na rundę
- Poziom zaawansowany:
- Prędkość sojuszniczego oddziału zwiększa się o 5 pól na rundę
- Poziom mistrzowski:
- Prędkość wszystkich sojuszniczych oddziałów zwiększa się o 5 pól na rundę
Aura Artefaktów - View Air
- Koszt:
- 2 many
- Czas trwania:
- Natychmiastowy
- Poziom podstawowy:
- Ukazuje na mapie świata położenie wszystkich artefaktów
- Poziom zaawansowany:
- Ukazuje na mapie świata położenie artefaktów i bohaterów
- Poziom mistrzowski:
- Ukazuje na mapie świata położenie wszystkich artefaktów, bohaterów i miast
Poziom 2
Błyskawica - Lightning Bolt
- Inna nazwa:
- Piorun
- Koszt:
- 10 many
- Czas trwania:
- Natychmiastowy
- Poziom podstawowy:
- Wybrany oddział wroga otrzymuje ((moc*25)+10) obrażeń
- Poziom zaawansowany:
- Wybrany oddział wroga otrzymuje ((moc*25)+20) obrażeń
- Poziom mistrzowski:
- Wybrany oddział wroga otrzymuje ((moc*25)+30) obrażeń
Fortuna - Fortune
- Koszt:
- 7 many
- Czas trwania:
- 1 runda
- Poziom podstawowy:
- Zwiększa Szczęście oddziału o 1
- Poziom zaawansowany:
- Zwiększa Szczęście oddziału o 2
- Poziom mistrzowski:
- Zwiększa Szczęście wszystkich sojuszniczych oddziałów o 2
Ochrona przed powietrzem - Protection from Air
- Inna nazwa:
- Antyżywioł powietrza
- Koszt:
- 7 many
- Czas trwania:
- 1 runda
- Poziom podstawowy:
- Wybrany oddział sojuszniczy odnosi o 30% mniej obrażeń na skutek działania czarów opartych na Magii powietrza
- Poziom zaawansowany:
- Wybrany oddział sojuszniczy odnosi o 50% mniej obrażeń na skutek działania czarów opartych na Magii powietrza
- Poziom mistrzowski:
- Wszystkie oddziały sojusznicze odnoszą o 50% mniej obrażeń na skutek działania czarów opartych na Magii powietrza
Precyzja - Precision
- Koszt:
- 8 many
- Czas trwania:
- 1 runda
- Poziom podstawowy:
- Zwiększa atak wybranego oddziału strzeleckiego o 3 (tylko podczas wykonywania ataków z dystansu)
- Poziom zaawansowany:
- Jak podstawowy, ale zwiększa atak o 6
- Poziom mistrzowski:
- Jak zaawansowany, ale dotyczy wszystkich sojuszniczych jednostek strzeleckich
Promień osłabienia - Disrupting Ray
- Inna nazwa:
- Morowe powietrze
- Koszt:
- 10 many
- Czas trwania:
- Trwająca bitwa
- Poziom podstawowy:
- Zmniejsza obronę wybranej jednostki wroga o 3. Czar można rzucić na ten sam oddział kilkakrotnie
- Poziom zaawansowany:
- Jak podstawowy, ale obrona zmniejszana jest o 4
- Poziom mistrzowski:
- Jak podstawowy, ale obrona zmniejszana jest o 5
Ukrycie - Disguise
- Koszt:
- 4 many
- Czas trwania:
- 1 dzień
- Poziom podstawowy:
- Gdy przeciwnik sprawdza skład armii bohatera, który rzucił ten czar, wszystkie oddziały bohatera pokazywane są jako złożone z najsilniejszych jednostek wchodzących w skład tej armii. Liczebność prezentowana jest zgodnie z prawdą
- Poziom zaawansowany:
- Jak podstawowy, ale liczebność pokazywana jest jako "0"
- Poziom mistrzowski:
- Jak zaawansowany, ale oddziały pokazywane są jako złożone z najsilniejszych jednostek, jakie może produkować najlepsze miasto bohatera
Wizja - Visions
- Koszt:
- 4 many
- Czas trwania:
- 1 dzień
- Poziom podstawowy:
- Podaje liczebność oddziału wędrujących stworzeń i przewiduje, czy zechcą się przyłączyć do bohatera. Zasięg czaru równy jest mocy rzucającego, ale nie mniejszy niż 3
- Poziom zaawansowany:
- Jak podstawowy, ale pokazuje też podstawowe atrybuty wrogiego bohatera i skład jego armii. Zasięg równy jest podwojonej mocy rzucającego, ale nie mniejszy niż 3
- Poziom mistrzowski:
- Jak zaawansowany, ale pokazuje też informacje o wrogim mieście i skład garnizonu. Zasięg równy jest potrojonej mocy rzucającego, ale nie mniejszy niż 3
Poziom 3
Hipnoza - Hypnotize
- Koszt:
- 18 many
- Czas trwania:
- Specjalny
- Poziom podstawowy:
- Daje graczowi kontrolę nad wybraną jednostką przeciwnika, mającą mniej niż ((Moc*25)+10) punktów życia. Oddziały sojusznicze mogą ją atakować bez narażania się na kontratak
- Poziom zaawansowany:
- Jak podstawowy, ale jednostka hipnotyzowana może mieć do ((Moc*25)+20) punktów życia
- Poziom mistrzowski:
- Jak podstawowy, ale jednostka hipnotyzowana może mieć do ((Moc*25)+50) punktów życia
Tarcza Powietrza - Air Shield
- Koszt:
- 12 many
- Czas trwania:
- 1 runda
- Poziom podstawowy:
- Wybrany oddział sojuszniczy odnosi o -25% obrażeń na skutek ataków z dystansu
- Poziom zaawansowany:
- Wybrany oddział sojuszniczy odnosi o -50% obrażeń na skutek ataków z dystansu
- Poziom mistrzowski:
- Wszystkie oddziały sojusznicze odnoszą o -50% obrażeń na skutek ataków z dystansu
Zniszczenie nieumarłych - Destroy Undead
- Inna nazwa:
- Odesłanie martwiaków
- Koszt:
- 15 many
- Czas trwania:
- Natychmiastowy
- Poziom podstawowy:
- Wszystkie oddziały nieumarłych odnoszą ((Moc*10)+10) obrażeń
- Poziom zaawansowany:
- Wszystkie oddziały nieumarłych odnoszą ((Moc*10)+20) obrażeń
- Poziom mistrzowski:
- Wszystkie oddziały nieumarłych odnoszą ((Moc*10)+50) obrażeń
Poziom 4
Kontratak - Counterstrike
- Koszt:
- 24 many
- Czas trwania:
- 1 runda
- Poziom podstawowy:
- Wybrany oddział sojuszniczy może odpowiedzieć na 1 atak więcej w każdej rundzie
- Poziom zaawansowany:
- Wybrany oddział sojuszniczy może odpowiedzieć na 2 ataki więcej w każdej rundzie
- Poziom mistrzowski:
- Wszystkie oddziały sojusznicze mogą odpowiadać na 2 ataki więcej w każdej rundzie
Łańcuch Piorunów - Chain Lightning
- Koszt:
- 24 many
- Czas trwania:
- Natychmiastowy
- Poziom podstawowy:
- W wybraną jednostkę przeciwnika uderza piorun, zadając jej ((Moc*40)+25) obrażeń. Wyładowanie uderza następnie najbliższy oddział, zadając mu dwukrotnie mniej obrażeń. Efekt się powtarza, aż trafione zostaną 4 jednostki
- Poziom zaawansowany:
- Jak podstawowy, ale początkowe obrażenia wynoszą ((Moc*40)+50) i wyładowania trafiają pięć oddziałów
- Poziom mistrzowski:
- Jak zaawansowany, ale początkowe obrażenia wynoszą ((Moc*40)+100)
Poziom 5
Magiczne zwierciadło - Magic Mirror
- Koszt:
- 25 many
- Czas trwania:
- 1 runda
- Poziom podstawowy:
- Zaklęcia wroga rzucane na oddział sojuszniczy mają 20% szansę odbicia się w kierunku losowej jednostki wroga
- Poziom zaawansowany:
- Jak podstawowy, ale szansa wynosi 30%
- Poziom mistrzowski:
- Jak podstawowy, ale szansa wynosi 40%
Żywiołak powietrza - Summon Air Elemental
- Koszt:
- 25 many
- Czas trwania:
- Trwająca bitwa
- Poziom podstawowy:
- Po stronie rzucającego pojawia się oddział złożony z (Moc*2) żywiołaków powietrza. Nie można wezwać więcej niż jednego typu żywiołaków
- Poziom zaawansowany:
- Jak podstawowy, ale przybywa (Moc*3) żywiołaków
- Poziom mistrzowski:
- Jak podstawowy, ale przybywa (Moc*4) żywiołaków
Lot - Fly
- Koszt:
- 20 many
- Czas trwania:
- 1 dzień
- Poziom podstawowy:
- Bohater może przelecieć nad przeszkodami w wolne miejsce na Mapie Przygód. Zasięg lotu wynosi 60% pozostałych punktów ruchu
- Poziom zaawansowany:
- Jak podstawowy, ale wykorzystać można 80% limitu
- Poziom mistrzowski:
- Jak podstawowy, ale zasięg wynosi 100% limitu
Wrota Wymiarów - Dimension Door
- Koszt:
- 25 many
- Czas trwania:
- Natychmiastowy
- Poziom podstawowy:
- Przenosi bohatera w widoczne na Mapie przygód, wolne miejsce docelowe. Czar można rzucać dwa razy dziennie; za każdym razem liczba punktów ruchu zmniejszana jest o 3. Jeśli wynosi ona 0, czaru nie można rzucić
- Poziom zaawansowany:
- Jak podstawowy, ale czar można rzucać trzy razy dziennie
- Poziom mistrzowski:
- Jak zaawansowany, ale czar można rzucać cztery razy dziennie, a liczba punktów ruchu redukowana jest o 2
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz