czwartek, 27 grudnia 2012

Magia Powietrza



Poziom 1

Magiczna Strzała - Magic Arrow

Magiczna Strzała
Koszt:
5 many
Czas trwania:
Natychmiastowy
Poziom podstawowy:
Wybrany oddział przeciwnika otrzymuje ((Moc*10)+10) obrażeń
Poziom zaawansowany:
Wybrany oddział przeciwnika otrzymuje ((Moc*10)+20) obrażeń
Poziom mistrzowski:
Wybrany oddział przeciwnika otrzymuje ((Moc*10)+30) obrażeń

Przyśpieszenie - Haste

Przyśpieszenie
Koszt:
6 many
Czas trwania:
1 runda
Poziom podstawowy:
Prędkość sojuszniczego oddziału zwiększa się o 3 pola na rundę
Poziom zaawansowany:
Prędkość sojuszniczego oddziału zwiększa się o 5 pól na rundę
Poziom mistrzowski:
Prędkość wszystkich sojuszniczych oddziałów zwiększa się o 5 pól na rundę

Aura Artefaktów - View Air

Aura Artefaktów
Koszt:
2 many
Czas trwania:
Natychmiastowy
Poziom podstawowy:
Ukazuje na mapie świata położenie wszystkich artefaktów
Poziom zaawansowany:
Ukazuje na mapie świata położenie artefaktów i bohaterów
Poziom mistrzowski:
Ukazuje na mapie świata położenie wszystkich artefaktów, bohaterów i miast

Poziom 2

Błyskawica - Lightning Bolt

Błyskawica
Inna nazwa:
Piorun
Koszt:
10 many
Czas trwania:
Natychmiastowy
Poziom podstawowy:
Wybrany oddział wroga otrzymuje ((moc*25)+10) obrażeń
Poziom zaawansowany:
Wybrany oddział wroga otrzymuje ((moc*25)+20) obrażeń
Poziom mistrzowski:
Wybrany oddział wroga otrzymuje ((moc*25)+30) obrażeń

Fortuna - Fortune

Fortuna
Koszt:
7 many
Czas trwania:
1 runda
Poziom podstawowy:
Zwiększa Szczęście oddziału o 1
Poziom zaawansowany:
Zwiększa Szczęście oddziału o 2
Poziom mistrzowski:
Zwiększa Szczęście wszystkich sojuszniczych oddziałów o 2

Ochrona przed powietrzem - Protection from Air

Ochrona przed powietrzem
Inna nazwa:
Antyżywioł powietrza
Koszt:
7 many
Czas trwania:
1 runda
Poziom podstawowy:
Wybrany oddział sojuszniczy odnosi o 30% mniej obrażeń na skutek działania czarów opartych na Magii powietrza
Poziom zaawansowany:
Wybrany oddział sojuszniczy odnosi o 50% mniej obrażeń na skutek działania czarów opartych na Magii powietrza
Poziom mistrzowski:
Wszystkie oddziały sojusznicze odnoszą o 50% mniej obrażeń na skutek działania czarów opartych na Magii powietrza

Precyzja - Precision

Precyzja
Koszt:
8 many
Czas trwania:
1 runda
Poziom podstawowy:
Zwiększa atak wybranego oddziału strzeleckiego o 3 (tylko podczas wykonywania ataków z dystansu)
Poziom zaawansowany:
Jak podstawowy, ale zwiększa atak o 6
Poziom mistrzowski:
Jak zaawansowany, ale dotyczy wszystkich sojuszniczych jednostek strzeleckich

Promień osłabienia - Disrupting Ray

Promień osłabienia
Inna nazwa:
Morowe powietrze
Koszt:
10 many
Czas trwania:
Trwająca bitwa
Poziom podstawowy:
Zmniejsza obronę wybranej jednostki wroga o 3. Czar można rzucić na ten sam oddział kilkakrotnie
Poziom zaawansowany:
Jak podstawowy, ale obrona zmniejszana jest o 4
Poziom mistrzowski:
Jak podstawowy, ale obrona zmniejszana jest o 5

Ukrycie - Disguise

Ukrycie
Koszt:
4 many
Czas trwania:
1 dzień
Poziom podstawowy:
Gdy przeciwnik sprawdza skład armii bohatera, który rzucił ten czar, wszystkie oddziały bohatera pokazywane są jako złożone z najsilniejszych jednostek wchodzących w skład tej armii. Liczebność prezentowana jest zgodnie z prawdą
Poziom zaawansowany:
Jak podstawowy, ale liczebność pokazywana jest jako "0"
Poziom mistrzowski:
Jak zaawansowany, ale oddziały pokazywane są jako złożone z najsilniejszych jednostek, jakie może produkować najlepsze miasto bohatera

Wizja - Visions

Wizja
Koszt:
4 many
Czas trwania:
1 dzień
Poziom podstawowy:
Podaje liczebność oddziału wędrujących stworzeń i przewiduje, czy zechcą się przyłączyć do bohatera. Zasięg czaru równy jest mocy rzucającego, ale nie mniejszy niż 3
Poziom zaawansowany:
Jak podstawowy, ale pokazuje też podstawowe atrybuty wrogiego bohatera i skład jego armii. Zasięg równy jest podwojonej mocy rzucającego, ale nie mniejszy niż 3
Poziom mistrzowski:
Jak zaawansowany, ale pokazuje też informacje o wrogim mieście i skład garnizonu. Zasięg równy jest potrojonej mocy rzucającego, ale nie mniejszy niż 3

Poziom 3

Hipnoza - Hypnotize

Hipnoza
Koszt:
18 many
Czas trwania:
Specjalny
Poziom podstawowy:
Daje graczowi kontrolę nad wybraną jednostką przeciwnika, mającą mniej niż ((Moc*25)+10) punktów życia. Oddziały sojusznicze mogą ją atakować bez narażania się na kontratak
Poziom zaawansowany:
Jak podstawowy, ale jednostka hipnotyzowana może mieć do ((Moc*25)+20) punktów życia
Poziom mistrzowski:
Jak podstawowy, ale jednostka hipnotyzowana może mieć do ((Moc*25)+50) punktów życia

Tarcza Powietrza - Air Shield

Tarcza Powietrza
Koszt:
12 many
Czas trwania:
1 runda
Poziom podstawowy:
Wybrany oddział sojuszniczy odnosi o -25% obrażeń na skutek ataków z dystansu
Poziom zaawansowany:
Wybrany oddział sojuszniczy odnosi o -50% obrażeń na skutek ataków z dystansu
Poziom mistrzowski:
Wszystkie oddziały sojusznicze odnoszą o -50% obrażeń na skutek ataków z dystansu

Zniszczenie nieumarłych - Destroy Undead

Zniszczenie nieumarłych
Inna nazwa:
Odesłanie martwiaków
Koszt:
15 many
Czas trwania:
Natychmiastowy
Poziom podstawowy:
Wszystkie oddziały nieumarłych odnoszą ((Moc*10)+10) obrażeń
Poziom zaawansowany:
Wszystkie oddziały nieumarłych odnoszą ((Moc*10)+20) obrażeń
Poziom mistrzowski:
Wszystkie oddziały nieumarłych odnoszą ((Moc*10)+50) obrażeń

Poziom 4

Kontratak - Counterstrike

Kontratak
Koszt:
24 many
Czas trwania:
1 runda
Poziom podstawowy:
Wybrany oddział sojuszniczy może odpowiedzieć na 1 atak więcej w każdej rundzie
Poziom zaawansowany:
Wybrany oddział sojuszniczy może odpowiedzieć na 2 ataki więcej w każdej rundzie
Poziom mistrzowski:
Wszystkie oddziały sojusznicze mogą odpowiadać na 2 ataki więcej w każdej rundzie

Łańcuch Piorunów - Chain Lightning

Łańcuch Piorunów
Koszt:
24 many
Czas trwania:
Natychmiastowy
Poziom podstawowy:
W wybraną jednostkę przeciwnika uderza piorun, zadając jej ((Moc*40)+25) obrażeń. Wyładowanie uderza następnie najbliższy oddział, zadając mu dwukrotnie mniej obrażeń. Efekt się powtarza, aż trafione zostaną 4 jednostki
Poziom zaawansowany:
Jak podstawowy, ale początkowe obrażenia wynoszą ((Moc*40)+50) i wyładowania trafiają pięć oddziałów
Poziom mistrzowski:
Jak zaawansowany, ale początkowe obrażenia wynoszą ((Moc*40)+100)

Poziom 5

Magiczne zwierciadło - Magic Mirror

Magiczne zwierciadło
Koszt:
25 many
Czas trwania:
1 runda
Poziom podstawowy:
Zaklęcia wroga rzucane na oddział sojuszniczy mają 20% szansę odbicia się w kierunku losowej jednostki wroga
Poziom zaawansowany:
Jak podstawowy, ale szansa wynosi 30%
Poziom mistrzowski:
Jak podstawowy, ale szansa wynosi 40%

Żywiołak powietrza - Summon Air Elemental

Żywiołak powietrza
Koszt:
25 many
Czas trwania:
Trwająca bitwa
Poziom podstawowy:
Po stronie rzucającego pojawia się oddział złożony z (Moc*2) żywiołaków powietrza. Nie można wezwać więcej niż jednego typu żywiołaków
Poziom zaawansowany:
Jak podstawowy, ale przybywa (Moc*3) żywiołaków
Poziom mistrzowski:
Jak podstawowy, ale przybywa (Moc*4) żywiołaków

Lot - Fly

Lot
Koszt:
20 many
Czas trwania:
1 dzień
Poziom podstawowy:
Bohater może przelecieć nad przeszkodami w wolne miejsce na Mapie Przygód. Zasięg lotu wynosi 60% pozostałych punktów ruchu
Poziom zaawansowany:
Jak podstawowy, ale wykorzystać można 80% limitu
Poziom mistrzowski:
Jak podstawowy, ale zasięg wynosi 100% limitu

Wrota Wymiarów - Dimension Door

Wrota Wymiarów
Koszt:
25 many
Czas trwania:
Natychmiastowy
Poziom podstawowy:
Przenosi bohatera w widoczne na Mapie przygód, wolne miejsce docelowe. Czar można rzucać dwa razy dziennie; za każdym razem liczba punktów ruchu zmniejszana jest o 3. Jeśli wynosi ona 0, czaru nie można rzucić
Poziom zaawansowany:
Jak podstawowy, ale czar można rzucać trzy razy dziennie
Poziom mistrzowski:
Jak zaawansowany, ale czar można rzucać cztery razy dziennie, a liczba punktów ruchu redukowana jest o 2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz