piątek, 28 grudnia 2012

Heroes Chronicles Rewolucja Władców Bestii



Revolt of the beastmasters

W tej niesamowicie łatwej kampanii Tarnum będzie współpracował z wojskami zamkuCytadela, rzadziej Twierdza. Nie jest to słaby zamek, lecz brakuje silnych jednostek strzeleckich. Przeciwnikiem- tylko i wyłącznie zamek Castle. Tarnum ma specjalność w ujarzmianiu Bazyliszków, co jest średnio przydatne, ale nic z tym nie zrobimy. Dwóch pomocników Tarnuma będzie przechodziło razem z nim do kolejnych poziomów. Na mapach: Gnolle, Jaszczuroludzie i Oślizgi zawsze będą chciały do nas dołączyć. Pierwsze 3 poziomy są szybkie i łatwe (mała mapa i 1 niemrawy wróg), później ciupkę trudniejsze. Jako premię lepiej wziąć Znajdywanie Drogi, prawie wszystkie mapy to jedno wielkie cytadelowe bagno. W większości zamków w kampanii budynki wojskowe najwyższych poziomów są zablokowane.


Poziom 1– Hopewielder


Pierwszy poziom to niesamowita łatwizna. Zaczynamy w lewym-dolnym rogu. Mamy 1 wroga. Oddziały na mapie z zamku Cytadela zawsze będą chciały się dołączyć. Wróg jest w przeciwległym rogu, właściwie możemy go zabić już w 1-2 tygodniu gry. Na mapie nie ma żadnych bonusów dla bohaterów, nie licząc gildii i sanktuarium w naszym zamku.




Poziom 2- The First Law


Drugi poziom jest podobny do poprzedniego. Także mała, bagnista mapa bez podziemi i 1 czerwony wróg. kawałek na zachód jest druga Cytadela, niestety niewiele w niej możemy zbudować. Wróg ma na północy mapy 2 zamki typu Castle. Zachodni nie ma Fortu, wschodni ma. Uporanie sobie z wrogiem nie stanowi problemu. Po odwiedzeniu lokacji bonusowych przechodzimy do następnej planszy.




Poziom 3– By Royal Decree


Kolejny podobny poziom do poprzednich. Zaczynamy na południu, mając 2 Cytadele. Wróg ma 2x Castle w lewym górnym rogu mapy. Wszędzie są siedliska stworów, oddziały ‘Cytadelowe’ z mapy (z wyjątkiem bazyliszków i lepszych) będą chciały się przyłączyć. Nie ma co tutaj się rozwodzić nad tym poziomem, po prostu zbieramy trochę wojsk, idziemy do rogu, zdobywamy pierwszy Castle, później stajemy u stóp drugiego (żeby wróg nie wyszedł) i odwiedzamy resztą bohaterów lokacje na mapie. Po wszystkim kończymy dzieło.



Poziom 4– The King’s Son


Czwarty poziom jest bardziej złożony niż poprzednie. Mapa jest średniej wielkości, bagnista, bez podziemi. Mamy wroga czerwonego, ma od początku 4 zamki. My z kolei posiadamy 3 zamki, trochę oddalone od siebie. Na początku jak najszybciej musimy zdobyć wrogi zamek Castle na wschód od naszej Twierdzy, zanim czerwony się rozwinie w tym miejscu. Kawałek na północ od naszej pierwszej Cytadeli jest pułapka, a jej właściciel ma Miecz Sprawiedliwości. Na wschód od tego miejsca, za Gorgonami jest kolejny zamek wroga. Pozostałe 2 zamki są na wyspie na północnym-wschodzie mapy. Po zdobyciu wszystkich kończymy poziom.



Poziom 5– The Ransom


Prosta i szybka mapa. Zaczynamy w prawym dolnym rogu, na malutkiej mapie. Wybór premii początkowej jest oczywisty. Początkowo rekrutujemy też wojska z licznych siedlisk na mapie. Wróg jest w lewym górnym rogu mapy. Ma 1 zamek Castle oraz mnóstwo siedlisk obok niego. Najpierw zdobywamy tereny wokół zamku. Dostęp do wroga jest przez podziemia, ostatni monolit jest lekko broniony. Po ubiciu czerwonego przechodzimy dalej. Misję można na upartego wykonać w ciągu tygodnia.



Poziom 6– Beyond the Borders


Znowu malutka, prosta mapka bez podziemi, podobna do 2 i 3 poziomu. Wróg ma 2 zamki Castle na północ od nas, my mamy jedną Cytadelę. Tarnum powinien mieć już bardzo wysokie współczynniki magiczne, dodatkowo sporo oddziałów (ale nie wszystkie) chce się przyłączyć. Najpierw zwiedzamy południe mapy, następnie udajemy się na północny-wschód od Cytadeli, gdzie znajdziemy pierwszy zamek wroga. Drugi (i ostatni) jest w lewym-górnym rogu mapy.



Poziom 7– Naming a Nation


Poziom siódmy to średniej wielkości mapa bez podziemi. Można ją wykonać szybko, gdy nie chcemy tracić czasu na ulepszanie bohaterów. Jesteśmy podzieleni na 2 obozy- Tarnum ma Twierdzę, a reszta ekipy Cytadelę. Wróg (czerwony) ma 3 zamki Castle (jeden nieopodal naszej Twierdzy i 2 na wyspie w prawym-dolnym rogu). Prócz tego na mapie są jeszcze 2 neutralne Cytadele. Ekipą z Cytadeli powinniśmy szybko zdobyć zamek czerwonego (jedyny na naszej wyspie), a Tarnum z wojskami Twierdzy szybko może zdobyć zamki na wyspie. Neutralnych cytadel nawet nie opłaca się zdobywać, bo nie mają nawet Fortu. Na mapie jest kilka lokacji bonusowych, a na północy Biblioteka Oświecenia.



Poziom 8– The First Tatalian War


Ostatni poziom kampanii. Zaczynamy, mając 2 zamki- Castle i Cytadelę. Czerwony wróg ma 2x Castle, ale w jednym z nich zamknięty jest sam Lord Gryphonheart. Oprócz tego, na południe od naszych zamków są neutralne, tego samego typu- łącznie na mapie jest 6 zamków. Poziom przejść bardzo łatwo, wystarczy szybko zdobyć zamek czerwonego na samym południu mapy. Wtedy zostaje nam tylko zabicie władcy, który zamknięty jest za niebieską bramą (klucznik na północy). Walka wygląda TAK, toczyła się przed zamkiem. Nie była trudna nawet ze słabszym wojskiem. Po ostatecznym zwycięstwie kończymy kampanię. Poniżej końcowa postać Tarnuma. Prócz niego w kampanii brali udział: Alkin i Styg.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz